Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overstuurd | Enzyme Records Edition

Datum: 16-02-2013 (zaterdag)
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Sans Souci
Straat: Hemmemaplein 5
Stad: Berlikum, Friesland
Prijs: 10,00 (Voorverkoop) / 13,00 (Deurverkoop)

Line-up:

Ruffneck
Nosferatu
Ophidian
Lunatic & Miss Hysteria
Triax
Synapse

Hosted by: Mc Drip & Mc triggah

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal daar, zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Optie, al zie ik niet iemand met me meegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Optie, al zie ik niet iemand met me meegaan.


Maakt toch niet uit? :D In je eentje kun je je toch net zo goed vermaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:50 
 

kees en robert zullen wel blij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het in Friesland is...zag graag weer een Enzyme feest in Zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 22:06 
 

of een slaapfeest achteraf bij kees thuis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als jullie toch naar Kees rijden, dan kunnen jullie mij ook wel meenemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sws, aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Optie, al zie ik niet iemand met me meegaan.


Ik ben er wel bij met zo'n line-up.

Steffnov schreef:
Jammer dat het in Friesland is...zag graag weer een Enzyme feest in Zak.


Je kan altijd bij mij blijven pitten in Leeuwarden Stef.
Er gaat een bus, 3 minuten lopen van mijn huis af richting Sans die heengaat van 10 tot 1 en teruggaat om 3:15 4:15 en 5:15 (5 is het afgelopen)

Kost een keer 5 euro, (Heenrit gratis) en het is 10 min rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem het zeker in overweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fryslân boppe! :P

Meeting doen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha hardtraxx Friesland meeting. (Alleen ben ik zelf niet fries)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Haha hardtraxx Friesland meeting. (Alleen ben ik zelf niet fries)

haha, fries of geen fries, als we maar met z'n allen fun kunnen hebben en van dezelfde muziek houden ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt ook direct weer gebombardeerd tot Friesland meeting. >.<
Ik ben dus wellicht aanwezig, het duurt ook nog wel even he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Jammer dat het in Friesland is...zag graag weer een Enzyme feest in Zak.


Je kan altijd bij mij blijven pitten in Leeuwarden Stef.
Er gaat een bus, 3 minuten lopen van mijn huis af richting Sans die heengaat van 10 tot 1 en teruggaat om 3:15 4:15 en 5:15 (5 is het afgelopen)

Kost een keer 5 euro, (Heenrit gratis) en het is 10 min rijden.

Duurt nog ff, I'll keep it in mind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hou een open door policy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik ook komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?


Nee :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?


Niks voor jou dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 00:25 
 

klink als iets geils :$

Hoe gaan ze in friesland los?
mogen fuzzy en ik dit van dicht bij komen aanschouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?


Niks voor jou dit


Hoezo? Deze lineup is gewoon koel hoor, Enzyme heeft de weg naar boven weer gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:07 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
klink als iets geils :$

Hoe gaan ze in friesland los?
mogen fuzzy en ik dit van dicht bij komen aanschouwen?

Liever niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
En-er-gy schreef:
klink als iets geils :$

Hoe gaan ze in friesland los?
mogen fuzzy en ik dit van dicht bij komen aanschouwen?

Liever niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten