RoelofBerlikum schreef:
Vind het persoonlijk heel vet dat Destructive Tendencies hier een keer staan!
Rest van de line-up's op feesten zijn idd laatste tijd veel hetzelfde en van te voren al in te vullen..
DT zal hier toch wel vaker hebben gestaan? Gezien het niveau van Overstuurd de laatste tijd.
En nouja MC Invalid of MC Drip, ik weet niet wat erger is. Hoewel Drip soms wel bijna de hele set stil is, wat wel plezant is. Maar dat doet hij vaak alleen bij de locals.
Herinner me de Beatbusters XL in Sans nog wel met dat dikke geluid. Avondje B-Front, Audiofreq, Adaro en avondje Ran-D, Adaro en Gunz waren echt geniaal.