Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overstuurd - Banging Christmas
Daar zijn we weer, Overstuurd - Banging Christmas! De afgelopen jaren waren deze edities zo goed als uitverkocht! Ook dit jaar hebben we weer een super line-up weten te regelen met de dikste namen uit Hardcore-land! Dit jaar een nog dikkere line-up dan vorige edities, en ook weer 2 zalen deze kerst!
Benieuwd naar de line-up? Nog even geduld, 15 oktober zullen wij de line-up bekend maken .

Afbeelding

Line-up:
Zaal 1: Hardcore, UP-Tempo, Terror
* Partyraiser
* Drokz
* Destructive Tendencies
* Lunatic
* F-Noize
* TBS
* Omistettu vs. Recallize
* MC DRIP
* MC Invalid

Zaal 2: Freestyle, Early Hardcore, Rave
* Backstabbers
* Justino
* The Villain
* Incinerator

Locatie: Sans Souci, Berlikum
Datum: 25 december 2015
Tijd: 22:00 - 06:00
Leeftijd: 16+

Kaarten voorverkoop: €15,00
Kaarten aan de deur: €20,00

Bron:
https://www.facebook.com/events/789543771166749/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige Line-up:

Zaal 1: Hardcore, UP-Tempo, Terror
* Partyraiser
* Drokz
* Destructive Tendencies
* Lunatic
* F-Noize
* TBS
* Omistettu vs. Recallize
* MC DRIP
* MC Invalid

Zaal 2: Freestyle, Early Hardcore, Rave
* Backstabbers
* Justino
* The Villain
* Incinerator
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sans Souci zakt ook steeds verder weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
* MC Invalid


Deze man met zijn nepstoere stem en kuttiming bij deze namen? Doe normaal man. Wie organiseert deze shit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Wie organiseert deze shit??

Sans Souci en dan een aantal mensen die daar werken, o.a. MC Drip als ik het goed heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:53 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Sans Souci zakt ook steeds verder weg.

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




2:15

Hoor die vocals, niet bepaald een leuke toevoeging aan je feest. Dan kan je beter nog die MC van Destructive Tendencies hebben. Die valt in het niet vergeleken met MC Invalide
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sans Souci wordt er elk jaar saaier op. Qua lineups dan. De namen zijn per seizoen al te voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk heel vet dat Destructive Tendencies hier een keer staan! :D

Rest van de line-up's op feesten zijn idd laatste tijd veel hetzelfde en van te voren al in te vullen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 01:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Vind het persoonlijk heel vet dat Destructive Tendencies hier een keer staan! :D

Rest van de line-up's op feesten zijn idd laatste tijd veel hetzelfde en van te voren al in te vullen..


DT zal hier toch wel vaker hebben gestaan? Gezien het niveau van Overstuurd de laatste tijd.

En nouja MC Invalid of MC Drip, ik weet niet wat erger is. Hoewel Drip soms wel bijna de hele set stil is, wat wel plezant is. Maar dat doet hij vaak alleen bij de locals.

Herinner me de Beatbusters XL in Sans nog wel met dat dikke geluid. Avondje B-Front, Audiofreq, Adaro en avondje Ran-D, Adaro en Gunz waren echt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoelofBerlikum schreef:
Vind het persoonlijk heel vet dat Destructive Tendencies hier een keer staan! :D

Rest van de line-up's op feesten zijn idd laatste tijd veel hetzelfde en van te voren al in te vullen..


DT zal hier toch wel vaker hebben gestaan? Gezien het niveau van Overstuurd de laatste tijd.

En nouja MC Invalid of MC Drip, ik weet niet wat erger is. Hoewel Drip soms wel bijna de hele set stil is, wat wel plezant is. Maar dat doet hij vaak alleen bij de locals.

Herinner me de Beatbusters XL in Sans nog wel met dat dikke geluid. Avondje B-Front, Audiofreq, Adaro en avondje Ran-D, Adaro en Gunz waren echt geniaal.


DT staan hier voor het eerst, vandaar :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten