Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag 25 januari 2014
22:00-05:00
Sans Souci Berlikum

OPHIDIAN 2014 album tour

Afbeelding

Kaarten:
10,00 euro Voorverkoop
13,00 euro aan de deur
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 18:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog mensen die heengaan?
Ik ben wel aanwezig.

Correctie, twijfelgeval.
Waarom gaan die fucking bussen niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 05:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net terug.
Super feestje. Niet heel druk maar toch een goeie sfeer.
Bij binnenkomst nog gelijk al Project Omeaga - Lady Alzheimer en nog een nummer van Placid K wat ik me zo niet voor de geest kan halen.
Ophidan kwam toen en draaide geniaal met oa: Monster remix, The Rain, So Many Sacrifices, Creating The Future, Industrial Base remix, Lead Dropping, Now Who's Laughing remix, Anger Remix, End The Earth II, Abandon, Inception By Sound en Psychiatric Ass.

Daarna Tha Playah die eerst wel behoorlijk commercieel begon met de Bolivia remix en The Record Braking remix en nog een paar maar gelijk lekker ging met oa Imperial, Walking The Line, Street Fighter, Pearly Gates, Why So Serious een Pessa Pessa remix, Neophyte Records Mash #1, Lobster Logic (Furyan Remix) en Snitcher en lekker afsloot met Gas Met Die Zooi Remix, Pokkeherrie en Yes (Drokz Remix)

Ten slotte een deel van Lunatic & Miss Histeria meegepakt, die draaiden wel weer lekker hard met The Silence, Advanced Technology, Creatures, Undisclosed, First Contact en Crisis Situation en nog een nummer wat leek op een early hardstyle nummer op 180 BPM :P, leek net een oude reverse.

Al met al een lekker avondje met goeie muziek.
Enige jammere is misschien dat Ophidian niet echt het tempo erop gooide maar een beetje bleef hangen tussen 170 en 175 BPM.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten