Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?

Jawel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?

en ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Mag ik ook komen?

en ik?


Zekerr wel!
Nu moeten jullie ook komen poezjes!
Afteren bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

coolie :thumbsup: eerste keer een feest in Friesland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
coolie :thumbsup: eerste keer een feest in Friesland :P

"Ut gjit oan!" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We kunnen dan wel Afteren bij mijn huis.

Vanaf Leeuwarden kun je met de Bus naar Sans Souci.
Heenweg gratis, terugweg 5 Euro.
Er staat een halte van die bus vlakbij mijn huis, gewoon de straat uitlopen en je ziet hem al.

Ik heb wel een setje draaitafels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We kunnen dan wel Afteren bij mijn huis (woon toch op mezelf, mn huisgenoten zijn dan toch pleite op een na die ook meegaat)

Vanaf Leeuwarden kun je met de Bus naar Sans Souci.
Heenweg gratis, terugweg 5 Euro.
Er staat een halte van die bus vlakbij mijn huis, gewoon de straat uitlopen en je ziet hem al.

Ik heb wel een setje draaitafels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

epic dubbelpost is epic Broken Balance ;D waarom heb je eigenlijk je naam veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
epic dubbelpost is epic Broken Balance ;D waarom heb je eigenlijk je naam veranderd?


Dj naam :)
Nemacyst was mn oude dj naam, maar die vond ik minder plus er is al een band die zo heet geloof ik, en het is verkeerd geschreven (ik heb die naam weg van dat beest uit gears of war).

Afbeelding

Het correcte engelse woord is :
Nemesis = Aartsvijand, Wraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
klink als iets geils :$

Hoe gaan ze in friesland los?
mogen fuzzy en ik dit van dicht bij komen aanschouwen?


Ik ga niet naar Friesland vanaf Limburg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:58 
 

wat nee, jammer weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
VALEO schreef:
epic dubbelpost is epic Broken Balance ;D waarom heb je eigenlijk je naam veranderd?


Dj naam :)
Nemacyst was mn oude dj naam, maar die vond ik minder plus er is al een band die zo heet geloof ik, en het is verkeerd geschreven (ik heb die naam weg van dat beest uit gears of war).

[img]...[/img]

Het correcte engelse woord is :
Nemesis = Aartsvijand, Wraak.

Haha cool, zo vind ik mijn inspiratie en namen ook voor ontwerpen e.d. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik een slaapplek krijg beuk ik mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik zeg vast van te voren. ik heb geen slaapplekken :P en ik woon 45km vanaf leeuwarden. dus zover willen jullie toch nooit rijden :D

Ben misschien ook wel aanwezig dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

delange schreef:
Als ik een slaapplek krijg beuk ik mee xd


Ik heb eventueel wel slaapplekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop op (veel) taintend audio tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:38 
 

Maar ik kom dus koeke,

een plekje waar ik kan opstappen en afstappen naar de trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Maar ik kom dus koeke,

een plekje waar ik kan opstappen en afstappen naar de trein?

Je kunt niet naar Berlikum met de trein, wel naar Leeuwarden.
http://tdf-berlikum.nl/default.asp?oid=844
Voor de bustijden zou ik hier even naar kijken.
TDF is een discotheek tegenover Sans Souci, dus voor Sans geldt ook deze bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
delange schreef:
Als ik een slaapplek krijg beuk ik mee xd


Ik heb eventueel wel slaapplekken.


waah top, ik reserveer bij deze! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synapse is van de lijst afgehaald en vervangen door Pandorum. Reden weet ik zo niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 18:07 
 

delange schreef:
Broken Balance schreef:
delange schreef:
Als ik een slaapplek krijg beuk ik mee xd


Ik heb eventueel wel slaapplekken.


waah top, ik reserveer bij deze! :D


Ik zou er ook 1 willlen reserveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Synapse is van de lijst afgehaald en vervangen door Pandorum. Reden weet ik zo niet.


Goede zaak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Synapse is van de lijst afgehaald en vervangen door Pandorum. Reden weet ik zo niet.


Goede zaak :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Synapse is van de lijst afgehaald en vervangen door Pandorum. Reden weet ik zo niet.


Godverdommeng :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit nadert alweer, zijn er nog mensen die heen gaan?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten