Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik moet hier fotograferen voor Partyflock. Mag 2 mensen mee naar binnen nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:43 
 
Hardtraxx Addict

dubbel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Ik moet hier fotograferen voor Partyflock. Mag 2 mensen mee naar binnen nemen..


als jij voor vervoer zorgt :lol:
Maar helaas andere verplichting die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hangt van mijn werk af. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel nog steeds tussen dit en Icon...welke sadist zet dit op dezelfde dag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit nadert alweer, zijn er nog mensen die heen gaan?

Ik. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt hem niet meer voor mij, moet dat weekend werken. :( De kaartverkoop is begonnen, maar meestal niet noodzakelijk.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:32 
 

Maakt het wat uit als ik me hiervoor afmeld?

Ik heb nieuwe versterker en subjes, en speakers en nieuwe radio gekocht.
mijn rekening: -800 euro :(

blijft over voor de rest van de maand: 300 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zit nog met geld. Maar eigenlijk is het gewoon een must dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan hier helaas niet meer aanwazig zijn :cry:

Sollicitatiegesprek, en die gaan op dit moment voor alles
Heb het gesprek pas om 9 uur s'avonds (Horeca) en tegen de tijd dat ik dan in Leeuwarden ben is het al 1 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik kan hier helaas niet meer aanwazig zijn :cry:

Sollicitatiegesprek, en die gaan op dit moment voor alles
Heb het gesprek pas om 9 uur s'avonds (Horeca) en tegen de tijd dat ik dan in Leeuwarden ben is het al 1 uur.

Balen..

Citaat:
Er zal deze avond enzyme merchandise aanwezig zijn in de vorm van vlaggen, t-shirts, petjes en sleutelhangers. Deze Merchandise zal bij de Dj booth verkrijgbaar zijn . Tot Zaterdag !

- Sans Souci Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 14:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook niet meer aanwezig :( geen vervoer terug en niemand wil meer mee. maar heel misschien ga ik nog. kans is groot van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Waarschijnlijk ook niet meer aanwezig :( geen vervoer terug en niemand wil meer mee. maar heel misschien ga ik nog. kans is groot van niet.

Bij mij vandaan wil ook niemand, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Mag nog steeds 2 mensen mee naar binnen nemen, dus als je zin hebt..
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten