Pardon, was van plan om op deze te reageren. Radical special dus, heel dik! Sws kaarten halen
100% aanwezig
Vandaar de andere MiM artiesten op de line-up (inclusief de Minus Mitilitia vlaggendragers).wrote:Gezien de afwezigheid van Radical op de grote podia afgelopen tijd is dit wel een slimme zet imo, sta zelf alleen niet echt te springen om 5 uur RR te horen op een dag.
Ja mee eens, en de support acts vallen op Digital Punk & E-Force na ook wel erg in hetzelfde straatje.wrote: sta zelf alleen niet echt te springen om 5 uur RR te horen op een dag.
wrote:3 a 4 uur Radical met verder een Origins invulling had ik wel tof gevonden. Nu is het een MiM dag en dat vind ik iets te veel van het goede / zelfde.
Hier wel mee eens. Denk dat Digital Punk en E-Force ook weer voornamelijk nieuwe platen gaan draaien.wrote:3 a 4 uur Radical met verder een Origins invulling had ik wel tof gevonden. Nu is het een MiM dag en dat vind ik iets te veel van het goede / zelfde.
Erg hyped voor dezewrote:Ticket in de pocket!
wrote:3 a 4 uur Radical met verder een Origins invulling had ik wel tof gevonden. Nu is het een MiM dag en dat vind ik iets te veel van het goede / zelfde.
Verkocht want niemand van onze groep gaat, F.wrote:Toch nog op de valreep eentje besteld!