BorkLazer schreef:
Prima dag gehad! Het geluid schommelde wel nogal en de temperatuur was ouderwets standje magnetron, maar dat mocht de sfeer niet drukken. Qua sets wel wat vreemde dingen meegemaakt. Crypsis die veeeeel nieuw spul draait en daarmee ook de sfeer bij ons in ieder geval redelijk dooddraaide. Radical had 3 kwartier per album, maar dan het laatste kwartier bij elke set hardcore draaien waar niemand echt op zit te wachten, zo zonde… annihalite wel een hoogtepunt wat mij betreft.
Die hardcore tracks zijn onderdeel van de betreffende albums dus niet gek toch?
Vond wel vet om weer eens dingen te horen als east side connection en unparalelled evil . Heel dik.
Verder een topfeest gehad. Kold Konexion draaide erg verrassend obscuur. Zeker de verrassing van de dag! Setje van crypsis matig. 2020 platen, like come on man???
E force maakte veel goed. DP , CR en Luna waren gewoon wat je verwacht en dat was lekker.
Was het 'het dikste feest van het jaar ' zoals ik had verwacht? Uiteindelijk toch net niet. Uiteindelijk vond ik het spoontech feest en melodic madness over de gehele linie beter maar origins krijgt een solide 3e plek.
Joey als je dit leest: bedankt Pik!