Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2024 12:03 

Hardtraxxer

Meestal wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2024 12:05 

Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
Dat betekent scheppen!

Dat ik daar niet op kwam :oh:
Woensdaghakdag schreef:
Gvd zin in gvd. Iemand die mij kan vertellen of dat de autotron een sauna wordt tijdens feestjes?

Behoorlijk ja, linksvoor is het beste te doen omdat daar nog enigszins frisse lucht vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2024 12:55 

Hardtraxx Veteran

Onderweg! Verwacht rond 14:00 uur binnen. Doen we nog een biertje ergens? Ben te herkennen aan een Orlando Magic McGrady jersey
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2024 17:01 

Hardtraxxer

Ja het is HEET binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 01:01 

Hardtraxxer

Prima dag gehad! Het geluid schommelde wel nogal en de temperatuur was ouderwets standje magnetron, maar dat mocht de sfeer niet drukken. Qua sets wel wat vreemde dingen meegemaakt. Crypsis die veeeeel nieuw spul draait en daarmee ook de sfeer bij ons in ieder geval redelijk dooddraaide. Radical had 3 kwartier per album, maar dan het laatste kwartier bij elke set hardcore draaien waar niemand echt op zit te wachten, zo zonde… annihalite wel een hoogtepunt wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 01:41 

Hardtraxx Veteran

BorkLazer schreef:
Prima dag gehad! Het geluid schommelde wel nogal en de temperatuur was ouderwets standje magnetron, maar dat mocht de sfeer niet drukken. Qua sets wel wat vreemde dingen meegemaakt. Crypsis die veeeeel nieuw spul draait en daarmee ook de sfeer bij ons in ieder geval redelijk dooddraaide. Radical had 3 kwartier per album, maar dan het laatste kwartier bij elke set hardcore draaien waar niemand echt op zit te wachten, zo zonde… annihalite wel een hoogtepunt wat mij betreft.

Die hardcore tracks zijn onderdeel van de betreffende albums dus niet gek toch?
Vond wel vet om weer eens dingen te horen als east side connection en unparalelled evil . Heel dik.

Verder een topfeest gehad. Kold Konexion draaide erg verrassend obscuur. Zeker de verrassing van de dag! Setje van crypsis matig. 2020 platen, like come on man???
E force maakte veel goed. DP , CR en Luna waren gewoon wat je verwacht en dat was lekker.

Was het 'het dikste feest van het jaar ' zoals ik had verwacht? Uiteindelijk toch net niet. Uiteindelijk vond ik het spoontech feest en melodic madness over de gehele linie beter maar origins krijgt een solide 3e plek.

Joey als je dit leest: bedankt Pik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 02:03 

Hardtraxxer

Weer een leuk feest gehad! Ook tof gedaan om de album showcase af te wisselen met andere artiesten. Dat waren allemaal genieten sets, had niet veel last van Crypsis zn nieuwe platen, al z'n oude waren al gedraaid door alle artiesten voor hem :P Werd ook goed verrast door een heel aantal obscure platen die de hele dag voorbij zijn gekomen, waaronder iig Wavolizer - Retaliation en Geck-o - Aha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 02:23 

Hardtraxx Veteran

Denk dat Crypsis helemaal krankjorum is geworden van het draaien van z’n eerste twee albums. Vandaar dat hij z’n classic setjes tegenwoordig zo indeelt. Betekent wel dat een van mijn meest geliefde classic artiest is weggezakt naar eentje die ik dus ga ontwijken op classic feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 12:55 

Hardtraxx Elite

Wegens privé omstandigheden helaas pas vanaf ongeveer 19.30 uur binnen, maar heb die laatste paar uurtjes echt zwaar genoten!!

Radical weet toch wel als geen andere hoe je een vette show neer moet zetten!

Set van de avond was voor mij absoluut E-Force :worship:
Openen met Acid Nightmare (Zany Remix) was echt prachtig!! Ook platen als Roll It en Xorcism van Regain waren een leuke toevoeging op zijn eigen tracks.

Ik blijf voorstander van sets van meer dan een uur zodat er toch wat meer ruimte is voor verrassende platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 13:32 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Kold Konexion draaide erg verrassend obscuur.

Weet je zeker dat het Kold Konexion was? Ik hoorde namelijk van een vriend van hem dat hij helaas niet kon komen.

Wij waren net over 3 binnen dus lekker kunnen beginnen bij Chain Reaction wat een prima set was.
Verder echt genoten van de Radical sets echt top gedaan. Zelf kan ik wel genieten van de Radical hardcore dus die paar afsluiters vond ik helemaal niet erg.
Geluid was op de meeste plekken ook prima in orde. 2x gehad dat ik dacht hier is het niet top maar dan snel een plekje kunnen vinden die beter was.
Licht/laser show was ook echt top. Helemaal boven achterin zag het er mooi uit.
Enige min puntje is toch wel dat wanneer het dak opengaat om de zaal te koelen dat er veel daglicht binnen komt. Maar daar hebben meer dag feesten last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 17:48 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
BorkLazer schreef:
Crypsis die veeeeel nieuw spul draait

Wil niet weer een discussie over te nieuw spul oprakelen, maar hoe tering veel classics sets draait die man per jaar, denk dat bepaalde platen hem inmiddels totaal z'n neus uit komen. En een set met niet-crypsis platen draaien stoot je ook (een deel) van het publiek mee tegen het hoofd.

Weet verder totaal niet hoe nieuw hij draaide, maar kan me er wel ergens wat bij voorstellen.

edit: aah ja dus eigenlijk precies wat Pipa zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 23:11 

Hardtraxx Addict

Een van m'n beste feesten ooit qua sfeer, mid/rechts vooraan (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 08:45 

Hardtraxxer

Is er ook al iets bekend gemaakt omtrent de volgende Origins op 25 januari??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 09:01 

Hardtraxx Veteran

Prima feestje gehad! Vooral de Annililate set was echt geweldig :thumbsup: Verder t/m The One Man Army genoten en daarna nog van E-Force. Tijdens Minus Militia op een gegeven moment naar huis gegaan. Toen waren de benen wel op. Vond het qua geluid en warmte prima te doen. Drinken ging ook altijd wel snel. Vond het aanbod qua eten wel matig en het feit dat we dat kuteind naar die tweede zaal moesten lopen om te zeiken vond ik ook helemaal kut. Waarom niet gewoon die toiletten achter in de zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 09:05 

Hardtraxx Newbie

Justinhafc schreef:
Vond het aanbod qua eten wel matig en het feit dat we dat kuteind naar die tweede zaal moesten lopen om te zeiken vond ik ook helemaal kut. Waarom niet gewoon die toiletten achter in de zaal?

Dat antwoord is niet zo lastig toch als je maar 1 area hebt.

Ruimte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 13:15 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij was het gedeelte waar normaal die toiletten zijn achterin gewoon afgezet met hekken, dus de ruimte was er wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 15:06 

Hardtraxx Elite

Formula schreef:
Justinhafc schreef:
Vond het aanbod qua eten wel matig en het feit dat we dat kuteind naar die tweede zaal moesten lopen om te zeiken vond ik ook helemaal kut. Waarom niet gewoon die toiletten achter in de zaal?

Dat antwoord is niet zo lastig toch als je maar 1 area hebt.

Ruimte!

Bij vwab is die ruimte altijd de toiletten
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten