Ik verwachtte serieus dat B-Front / Ran-D er nog een flinke HC knaller op zou leggen en dat het feest nog ffies door zou gaan, maar tegenwoordig houd iedereen zich keurig aan de regeltjeswrote:Het feest duurde officieel 2 minuten te kort.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja dat busje jawrote:Dat groene busje vlak voor de ingang?! Daar zat Ruben hem ook al voor te schijten, dat zijn gewoon honden van de beveiligingwrote:We stonden trouwens naast zo'n busje waar een politiehond in zat. Dat hondje zat hele tijd te piepen en te blaffen. Snap niet dat ze die daar neer zetten.
Het ergste vond ik dat de aanwezige agenten bij de ingang de vuurwerkshow verpestte 
Het ging er lekker aan toe daar, totdat ze ineens aan kwamen gescheurd, iedereen stopte
Het ging er lekker aan toe daar, totdat ze ineens aan kwamen gescheurd, iedereen stopte
In Brabant loopt de klok 2 minuten achter op de klok van Nederland..wrote:Op mijn telefoon 4. Ik kwam van de wc af, liep de zaal in en toen kwam dat geluid van Q-dance. Beetje jammer.wrote:Het feest duurde officieel 2 minuten te kort.
Had helemaal niet aan deze meeting gedacht trouwens, maar ben de meeste weer even tegengekomen. 
ik heb alleen nando en mr .lellebel gezien bij Qountdown haha
Ik was toen ff niet in staat om de trappen op te lopenwrote:Had helemaal niet aan deze meeting gedacht trouwens, maar ben de meeste weer even tegengekomen.
G
dat zal tommetjeuh zijn geweestwrote:timmetjuh?
wrote:Vond het echt een bruut feest & volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Ik was niet meer in staat om naar boven te lopen. Werd me nog wel gevraagd om mee te gaan, maar met mijn behendigheid zou ik pas 2 uur later op plek van aankomst zijnwrote:Was de meeting trouwens helemaal vergeten
G
Daar is ie eindelijk dan hoor, de grote groepsfoto van in het begin, beneden:

de mensen:
Tommetjeuh - maat van mikeee - Squirrie - MrLellebel - Nando - 4x aanhang van Daniel - Chukkels - 2x aanhang
mikeee - Pommer - KSwoosh - Ruubiie - Iris - jorrrit - 2x aanhang van Daniel - roberttt - Vik - chille gast
fotograaf:
El Mare

de mensen:
Tommetjeuh - maat van mikeee - Squirrie - MrLellebel - Nando - 4x aanhang van Daniel - Chukkels - 2x aanhang
mikeee - Pommer - KSwoosh - Ruubiie - Iris - jorrrit - 2x aanhang van Daniel - roberttt - Vik - chille gast
fotograaf:
El Mare
Die is wel nice
Toen zagen alle koppies er nog gezond uit 
Die 'chille gast' is trouwens Chris, maar heeft hier geen account voor zover ik weet.
Die 'chille gast' is trouwens Chris, maar heeft hier geen account voor zover ik weet.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Die was poepen ^_^wrote:Daniel staat er zelf niet op?
Nee Chris heeft hier idd geen account
Alleen op PF!
Wel lijpe foto
Wel lijpe foto
G
weet ik, daarom staat ie er ook op als 'chille gast'wrote:Die is wel niceToen zagen alle koppies er nog gezond uit
van de rest weet ik de naam ook wel
heb er daar ook nog wel een paar van gezien 
De foto is prima gelukt, misschien moet ik me maar eens aanmelden voor pf fotograaf 
Is er überhaupt wel iemand die foto's voor hardtraxx maakt?
G
waarom zouden ze?wrote:De foto is prima gelukt, misschien moet ik me maar eens aanmelden voor pf fotograaf
HT heeft geen foto database
voor Fear.FM zijn er wel fotografen en andere sites zat
Ben aan het trollennnnwrote:waarom zouden ze?wrote:De foto is prima gelukt, misschien moet ik me maar eens aanmelden voor pf fotograaf
HT heeft geen foto database
voor Fear.FM zijn er wel fotografen en andere sites zat
Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Foto's op HT. Dan zou ik me hier niet meer durven te vertonen 
hahaha dan gaat niemand meer naar een HT meeting 
Nee jo, ben al blij dat er nu geen foto's van me zijn 
G
of dan mislukken alle fotos omdat de fotograaf em de pan uit spacet tijdens het fotograferen
#drugztalkoveral
#drugztalkoveral
Who was there
Nobody has said they're going yet.