1 x per 3 maanden? Dat is echt veel te weinig voor mij! Mijn streven is nu maximaal 15 per jaar. Een minimum heb ik niet opgesteld maar dat zal wel die 15 worden..wrote:wat ook helpt
gewoon 1x in de 3 maanden naar een party
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
per maand! dat is wel hard doorbuffelen dan jongeman!wrote:1 x per 3 maanden? Dat is echt veel te weinig voor mij! Mijn streven is nu maximaal 15 per maand. Een minimum heb ik niet opgesteld maar dat zal wel die 15 worden..wrote:wat ook helpt
Last edited by Ruubiie on , edited 1 time in total.
trollertwrote:1 x per 3 maanden? Dat is echt veel te weinig voor mij! Mijn streven is nu maximaal 15 per jaar. Een minimum heb ik niet opgesteld maar dat zal wel die 15 worden..wrote:wat ook helpt
Niet zo bijdehand he..wrote:per maand! dat is wel hard doorbuffelen dan jongeman!wrote:1 x per 3 maanden? Dat is echt veel te weinig voor mij! Mijn streven is nu maximaal 15 per maand. Een minimum heb ik niet opgesteld maar dat zal wel die 15 worden..wrote:wat ook helpt
Hoezo trollert? Ik draai helemaal door als ik een paar weken geen feest heb..wrote:trollertwrote:1 x per 3 maanden? Dat is echt veel te weinig voor mij! Mijn streven is nu maximaal 15 per jaar. Een minimum heb ik niet opgesteld maar dat zal wel die 15 worden..wrote:wat ook helpt
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
liever bijdehand dan bijdevoet, anders moet ik nog bukken ook..
Jij bent het toch gewend om te bukken?wrote:liever bijdehand dan bijdevoet, anders moet ik nog bukken ook..
ja, omdat jij steeds dat zeepje uit je handen laat vallen als je me ziet!wrote:Jij bent het toch gewend om te bukken?wrote:liever bijdehand dan bijdevoet, anders moet ik nog bukken ook..
@ rampestamper
15 in een maand vind ik een beetje heel erg overdreven
of heb jij zo'n mooie geldboom en alle tijd van de wereld om om de 2 dagen naar een party te gaan xD
15 in een maand vind ik een beetje heel erg overdreven
of heb jij zo'n mooie geldboom en alle tijd van de wereld om om de 2 dagen naar een party te gaan xD
Jullie snappen toch wel dat ik een jaar bedoel.. Volgens mij zijn jullie de trollerts, niet ik..wrote:@ rampestamper
15 in een maand vind ik een beetje heel erg overdreven![]()
wie de trolt rolt kan een troll terugverwachtenwrote:Jullie snappen toch wel dat ik een jaar bedoel.. Volgens mij zijn jullie de trollerts, niet ik..wrote:@ rampestamper
15 in een maand vind ik een beetje heel erg overdreven![]()
G
nog eentje die mij te binnen schoot:wrote:Ik ben niet boos, het is gewoon vies.wrote:was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!
2 Hardtraxxers, 1 Cup
Who was there
Nobody has said they're going yet.