Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:30 
 
Artiest

Rampestamper schreef:
Ik had 10 potten bij me.. Bij de Mediamarkt begonnen met afsteken t/m de bocht in de rij..

Weet wel dat er een hoop mensen zijn die niet van vuurwerk houden als het zo dichtbij komt, maar wel daar in de rij moeten staan. En zeker met zo'n mensenmassa kun je dat maar beter achterwege laten wat mij betreft....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, die potten vond ik geen probleem, wel die andere spullen als de cobra 6en, lawinepijlen en vlinders -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me anders prima vermaakt samen met Robert met het afsteken van knalvuurwerk terwijl de rest in de rij stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, jij was die ellendeling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Rampestamper schreef:
Ik had 10 potten bij me.. Bij de Mediamarkt begonnen met afsteken t/m de bocht in de rij..

Weet wel dat er een hoop mensen zijn die niet van vuurwerk houden als het zo dichtbij komt, maar wel daar in de rij moeten staan. En zeker met zo'n mensenmassa kun je dat maar beter achterwege laten wat mij betreft....

Ik ben telkens zo'n 15-20 meter bij de mensen vandaan gaan staan om het af te steken. Heb daarbij ook rekening gehouden met het feit dat er stroomdraden boven het plein hangen en heb de potten dus niet onder een van de draden gezet. Vind dat ik hier toch wel voldoende rekening heb gehouden? Heb er verder ook alleen maar positieve reacties over gekregen, enige negatieve reacties waren "is dat niet een beetje zonde van je geld?".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ah, jij was die ellendeling :P

Sorry, had je je oordopjes maar alvast in moeten doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mensen die gaan klagen over een beetje vuurwerk, en zich vervolgens een hele nacht vol pillen drank en andere rotzooi stoppen onder het genot van een veel te harde bass voor je lieve oortjes.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:32 
 
Hardtraxxer

Ben gvd een oordop kwijt geraakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ah, jij was die ellendeling :P

Sorry, had je je oordopjes maar alvast in moeten doen :P


Omdat er een aantal ellendelingen van die enorme knallers zo nodig moeten afsteken in een omgeving waar alles omringd is met hoge winkels, moeten we de oordopjes maar alvast in doen :lol: :lol: :lol: Ja ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ah, jij was die ellendeling :P

Sorry, had je je oordopjes maar alvast in moeten doen :P


gelukkig appte ik je net op tijd, dat er politie aan kwam rijden :P voor de hmh, zag jou net bij een boompje nog wat aan aan het steken was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ah, jij was die ellendeling :P

Sorry, had je je oordopjes maar alvast in moeten doen :P


Omdat er een aantal ellendelingen van die enorme knallers zo nodig moeten afsteken in een omgeving waar alles omringd is met hoge winkels, moeten we de oordopjes maar alvast in doen :lol: :lol: :lol: Ja ja :P


TiMOTHYb schreef:
Mensen die gaan klagen over een beetje vuurwerk, en zich vervolgens een hele nacht vol pillen drank en andere rotzooi stoppen onder het genot van een veel te harde bass voor je lieve oortjes.. xd


Hee, praat eens voor jezelf :P

Jonge, Ruben, had dat nou niet gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb me anders prima vermaakt samen met Robert met het afsteken van knalvuurwerk terwijl de rest in de rij stond xd


Heb er van genoten. Stond naar de rij te kijken op een verhoging samen met één vriend. Heb er een uur staan kijken naar het vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ah, jij was die ellendeling :P

Sorry, had je je oordopjes maar alvast in moeten doen :P


gelukkig appte ik je net op tijd, dat er politie aan kwam rijden :P voor de hmh, zag jou net bij een boompje nog wat aan aan het steken was!

Ja haha thanks. Al heb ik niks van die popo gemerkt. Wat wouden ze doen dan? Er waren wel meer mensen met illegaal vuurwerk en hadden zo de mensen massa kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hee, praat eens voor jezelf :P

Jonge, Ruben, had dat nou niet gedaan :P

Ik ben onmenselijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat blijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon via Guest naar binnen gewandeld; geen enkel vuurwerk heeft me lastiggevallen.

Maar ook ik vind het eigenlijk vrij onbehoorlijk, net zoals roken binnen waar het niet mag. :thumbdown:

Denk eens aan een ander i.p.v. de stoere bink uit te hangen, kinders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Gewoon via Guest naar binnen gewandeld; geen enkel vuurwerk heeft me lastiggevallen.

Maar ook ik vind het eigenlijk vrij onbehoorlijk, net zoals roken binnen waar het niet mag. :thumbdown:

Denk eens aan een ander i.p.v. de stoere bink uit te hangen, kinders.


:lol:

Ben geen fan van roken, maar liever de lucht van sigaretten dan van vies zweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Gewoon via Guest naar binnen gewandeld; geen enkel vuurwerk heeft me lastiggevallen.

Maar ook ik vind het eigenlijk vrij onbehoorlijk, net zoals roken binnen waar het niet mag. :thumbdown:

Denk eens aan een ander i.p.v. de stoere bink uit te hangen, kinders.

Het is legaal om vuurwerk af te steken, er was geen enkel verbod op (normaal) vuurwerk in de wijde omgeving van de HMH. Roken wordt gedoogd op dit soort plekken. Muziek kwam vaak genoeg boven de geluidslimiet. Mensen zuipen, slikken, snuiven, spuiten en pluggen zich naar de kloten. Die bierwijven waren godsirritant als ze 10 minuten op dezelfde plek bleven stilstaan. De vloer was spekglad. De prijzen van de muntjes zijn niet om over naar huis te schrijven. Het feest duurde officieel 2 minuten te kort. De Qountdown was 2 minuten voor 12 en elke aftelseconde duurde veel te lang. De NS had te korte treinen ingezet. De rij was lang tussen 8 en half 10.

Je kan niet iedereen plezieren. Dan is het leven veel te saai. En anders moet je gewoon aan de drugs gaan, dan irriteer je je nergens aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Je kan niet iedereen plezieren. Dan is het leven veel te saai. En anders moet je gewoon aan de drugs gaan, dan irriteer je je nergens aan.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We stonden trouwens naast zo'n busje waar een politiehond in zat. Dat hondje zat hele tijd te piepen en te blaffen. Snap niet dat ze die daar neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

voor t geval dat er iemand drugs mee had ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja dan moet je hem ook vooral in het busje laten zitten. Beest is er niet uitgeweest, heb daar 1,5 uur naast gestaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ja dan moet je hem ook vooral in het busje laten zitten. Beest is er niet uitgeweest, heb daar 1,5 uur naast gestaan. xd

Was ook niet nodig. Heb niemand gezien die drugs had gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ook niet... kut drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
We stonden trouwens naast zo'n busje waar een politiehond in zat. Dat hondje zat hele tijd te piepen en te blaffen. Snap niet dat ze die daar neer zetten.


Dat groene busje vlak voor de ingang?! Daar zat Ruben hem ook al voor te schijten, dat zijn gewoon honden van de beveiliging :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten