Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, die ben ik dan he, en ik ga tot nog toe altijd nuchter en in de toekomst waarschijnlijk ook, dus ik kan een prima fotograaf zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nee, die ben ik dan he, en ik ga tot nog toe altijd nuchter en in de toekomst waarschijnlijk ook, dus ik kan een prima fotograaf zijn xd

Er komt een keer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik ook bang voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels heb jij nog foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels heb jij nog foto's?

Alles staat op Partyflock ^^
Ik heb niks gemaakt, aangezien mijn telefoon voor half 12 al leeg was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels heb jij nog foto's?

Alles staat op Partyflock ^^
Ik heb niks gemaakt, aangezien mijn telefoon voor half 12 al leeg was xd


Hmm geen 1 van mij :lol: weet wel zeker dast ik vaak op de foto ben geweest.. Vast te 'mooi' om op internet te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels heb jij nog foto's?

Alles staat op Partyflock ^^
Ik heb niks gemaakt, aangezien mijn telefoon voor half 12 al leeg was xd


Hmm geen 1 van mij :lol: weet wel zeker dast ik vaak op de foto ben geweest.. Vast te 'mooi' om op internet te zetten.


Jij staat er ook wel op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daniel staat er zelf niet op? :P

Even wat drinken halen en ze maken snel een groepsfoto.

Zo zie je maar hoe je gewaardeerd wordt binnen je vriendengroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
Daniel staat er zelf niet op? :P

Even wat drinken halen en ze maken snel een groepsfoto.

Zo zie je maar hoe je gewaardeerd wordt binnen je vriendengroep.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
Daniel staat er zelf niet op? :P

Even wat drinken halen en ze maken snel een groepsfoto.

Zo zie je maar hoe je gewaardeerd wordt binnen je vriendengroep.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik probeerde nog een beetje met je vriendin te lullen maar ik verstond er vrij weinig van, ze praatte nogal zacht haha :P Maar wel een aardige meid volgens mij :)

En haar vlaamse accent maakt het niet veel makkelijker maar daar wens je aan hoor :P en ze heet niet Leonie nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die groepsfoto was echt mijn enige vrolijke moment van de avond. Echt gruwelijk die muziek. Echt gatverdamme, ik heb de hele nacht geen 1 kick gehoord die me aanstond op pattern 2 en shade na, maar die kon ik nauwelijks meer horen omdat ik het he-le-maal had gehad. Geen vrolijke puberfeestjes meer van mij. Ik ken die wc's daar nu van binnen en van buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Die groepsfoto was echt mijn enige vrolijke moment van de avond. Echt gruwelijk die muziek. Echt gatverdamme, ik heb de hele nacht geen 1 kick gehoord die me aanstond op pattern 2 en shade na, maar die kon ik nauwelijks meer horen omdat ik het he-le-maal had gehad. Geen vrolijke puberfeestjes meer van mij. Ik ken die wc's daar nu van binnen en van buiten.

Hmm, Qountdown heeft mij juist een ommekeer laten maken. Denk dat XXlerator RAW voorlopig mijn laatste Raw feest wordt.. (Kan ook komen omdat ik naar Raw feesten nooit onder invloed ga en naar vrolijke feestjes wel..) Maar goed, ik wacht af. Vind het wel nog steeds het lekkerst om op Raw los te gaan, op euforische hardstyle zijn alle bewegingen maar wat slapjes en half. Heb geen grammetje spierpijn gehad na Qountdown, na een Loudnesso of wat dan ook kom ik met bakken vol spierpijn thuis.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Iris93 schreef:
Die groepsfoto was echt mijn enige vrolijke moment van de avond. Echt gruwelijk die muziek. Echt gatverdamme, ik heb de hele nacht geen 1 kick gehoord die me aanstond op pattern 2 en shade na, maar die kon ik nauwelijks meer horen omdat ik het he-le-maal had gehad. Geen vrolijke puberfeestjes meer van mij. Ik ken die wc's daar nu van binnen en van buiten.

Hmm, Qountdown heeft mij juist een ommekeer laten maken. Denk dat XXlerator RAW voorlopig mijn laatste Raw feest wordt.. (Kan ook komen omdat ik naar Raw feesten nooit onder invloed ga en naar vrolijke feestjes wel..) Maar goed, ik wacht af. Vind het wel nog steeds het lekkerst om op Raw los te gaan, op euforische hardstyle zijn alle bewegingen maar wat slapjes en half. Heb geen grammetje spierpijn gehad na Qountdown, na een Loudnesso of wat dan ook kom ik met bakken vol spierpijn thuis.. xd


Wie ben jij dan ookalweer? Sorry laatste tijd niet zo actief...
Maar ik HAAT melodieuze hardstyle, kun je beter je achterste mee afvegen.. komt denk ik door mijn opvoeding door nando. Alleen Qountdown heeft echt de doorslag gegeven. Ik ga geen andere feestjes meer dan RAW feestjes. Ik irriteer me gewoon aan die vrolijkheid en die slappe kicks. Ik wil gewoon ekte harde muziekkkk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:00 
 

tja... ook niet echt slim om dan naar QD te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
tja... ook niet echt slim om dan naar QD te gaan :P

Je moet alles eens in je leven geprobeerd hebben he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:
tja... ook niet echt slim om dan naar QD te gaan :P

Je moet alles eens in je leven geprobeerd hebben he ^^



mompelt iets met poep en plassex
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:
tja... ook niet echt slim om dan naar QD te gaan :P

Je moet alles eens in je leven geprobeerd hebben he ^^



mompelt iets met poep en plassex


Mompelt dat jij gewoon een vies oud mannetje bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!


Ik ben niet boos, het is gewoon vies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Maar ik HAAT melodieuze hardstyle, kun je beter je achterste mee afvegen.. komt denk ik door mijn opvoeding door nando. Alleen Qountdown heeft echt de doorslag gegeven. Ik ga geen andere feestjes meer dan RAW feestjes. Ik irriteer me gewoon aan die vrolijkheid en die slappe kicks. Ik wil gewoon ekte harde muziekkkk :)

Die tijd heb ik ook gehad, maar in een jaar tijd heb ik ongeveer 20 feesten gehad waar ik echt alleen maar de Raw achterna ging. Dat betekent ieder feest dezelfde tracks, dezelfde DJ's enz. Dat allemaal omdat Raw een zeer beperkt genre is en het blijft allemaal maar een beetje hetzelfde. Tegenwoordig zoek ik afwisseling in muziek en daarom treed ik ook buiten hardstyle/hardcore. Ga me zelfs interesseren in house.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:35 
 

Ruubiie schreef:
was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Iris93 schreef:
Maar ik HAAT melodieuze hardstyle, kun je beter je achterste mee afvegen.. komt denk ik door mijn opvoeding door nando. Alleen Qountdown heeft echt de doorslag gegeven. Ik ga geen andere feestjes meer dan RAW feestjes. Ik irriteer me gewoon aan die vrolijkheid en die slappe kicks. Ik wil gewoon ekte harde muziekkkk :)

Die tijd heb ik ook gehad, maar in een jaar tijd heb ik ongeveer 20 feesten gehad waar ik echt alleen maar de Raw achterna ging. Dat betekent ieder feest dezelfde tracks, dezelfde DJ's enz. Dat allemaal omdat Raw een zeer beperkt genre is en het blijft allemaal maar een beetje hetzelfde. Tegenwoordig zoek ik afwisseling in muziek en daarom treed ik ook buiten hardstyle/hardcore. Ga me zelfs interesseren in house.. :huh:

Mee eens, hoewel ik veel meer klaar ben met hardstyle in het algemeen. De komende tijd meer hardcore-feestjes voor mij en idd eens wat trance ofzo proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

feestje maak jezelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ook helpt

gewoon 1x in de 3 maanden naar een party :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten