Past

Nieuwjaars meeting!!

Venue
/12
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nee, die ben ik dan he, en ik ga tot nog toe altijd nuchter en in de toekomst waarschijnlijk ook, dus ik kan een prima fotograaf zijn xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
El Mare wrote:Nee, die ben ik dan he, en ik ga tot nog toe altijd nuchter en in de toekomst waarschijnlijk ook, dus ik kan een prima fotograaf zijn xd
Er komt een keer...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ben ik ook bang voor :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels heb jij nog foto's?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Chukkels heb jij nog foto's?
Alles staat op Partyflock ^^
Ik heb niks gemaakt, aangezien mijn telefoon voor half 12 al leeg was xd
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
Hmm geen 1 van mij :lol: weet wel zeker dast ik vaak op de foto ben geweest.. Vast te 'mooi' om op internet te zetten.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
roberttt wrote:
Chukkels wrote:
Hmm geen 1 van mij :lol: weet wel zeker dast ik vaak op de foto ben geweest.. Vast te 'mooi' om op internet te zetten.
Jij staat er ook wel op!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Henk-Jan wrote:Daniel staat er zelf niet op? :P
Even wat drinken halen en ze maken snel een groepsfoto.

Zo zie je maar hoe je gewaardeerd wordt binnen je vriendengroep.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:

:aww:
Donateur
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:

:loving:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Pommer wrote:Ik probeerde nog een beetje met je vriendin te lullen maar ik verstond er vrij weinig van, ze praatte nogal zacht haha :P Maar wel een aardige meid volgens mij :)
En haar vlaamse accent maakt het niet veel makkelijker maar daar wens je aan hoor :P en ze heet niet Leonie nee.
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Die groepsfoto was echt mijn enige vrolijke moment van de avond. Echt gruwelijk die muziek. Echt gatverdamme, ik heb de hele nacht geen 1 kick gehoord die me aanstond op pattern 2 en shade na, maar die kon ik nauwelijks meer horen omdat ik het he-le-maal had gehad. Geen vrolijke puberfeestjes meer van mij. Ik ken die wc's daar nu van binnen en van buiten.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Iris93 wrote:Die groepsfoto was echt mijn enige vrolijke moment van de avond. Echt gruwelijk die muziek. Echt gatverdamme, ik heb de hele nacht geen 1 kick gehoord die me aanstond op pattern 2 en shade na, maar die kon ik nauwelijks meer horen omdat ik het he-le-maal had gehad. Geen vrolijke puberfeestjes meer van mij. Ik ken die wc's daar nu van binnen en van buiten.
Hmm, Qountdown heeft mij juist een ommekeer laten maken. Denk dat XXlerator RAW voorlopig mijn laatste Raw feest wordt.. (Kan ook komen omdat ik naar Raw feesten nooit onder invloed ga en naar vrolijke feestjes wel..) Maar goed, ik wacht af. Vind het wel nog steeds het lekkerst om op Raw los te gaan, op euforische hardstyle zijn alle bewegingen maar wat slapjes en half. Heb geen grammetje spierpijn gehad na Qountdown, na een Loudnesso of wat dan ook kom ik met bakken vol spierpijn thuis.. xd
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Rampestamper wrote:
Iris93 wrote:Die groepsfoto was echt mijn enige vrolijke moment van de avond. Echt gruwelijk die muziek. Echt gatverdamme, ik heb de hele nacht geen 1 kick gehoord die me aanstond op pattern 2 en shade na, maar die kon ik nauwelijks meer horen omdat ik het he-le-maal had gehad. Geen vrolijke puberfeestjes meer van mij. Ik ken die wc's daar nu van binnen en van buiten.
Hmm, Qountdown heeft mij juist een ommekeer laten maken. Denk dat XXlerator RAW voorlopig mijn laatste Raw feest wordt.. (Kan ook komen omdat ik naar Raw feesten nooit onder invloed ga en naar vrolijke feestjes wel..) Maar goed, ik wacht af. Vind het wel nog steeds het lekkerst om op Raw los te gaan, op euforische hardstyle zijn alle bewegingen maar wat slapjes en half. Heb geen grammetje spierpijn gehad na Qountdown, na een Loudnesso of wat dan ook kom ik met bakken vol spierpijn thuis.. xd
Wie ben jij dan ookalweer? Sorry laatste tijd niet zo actief...
Maar ik HAAT melodieuze hardstyle, kun je beter je achterste mee afvegen.. komt denk ik door mijn opvoeding door nando. Alleen Qountdown heeft echt de doorslag gegeven. Ik ga geen andere feestjes meer dan RAW feestjes. Ik irriteer me gewoon aan die vrolijkheid en die slappe kicks. Ik wil gewoon ekte harde muziekkkk :)
G
tja... ook niet echt slim om dan naar QD te gaan :P
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
KSwoosh wrote:tja... ook niet echt slim om dan naar QD te gaan :P
Je moet alles eens in je leven geprobeerd hebben he ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Iris93 wrote:

mompelt iets met poep en plassex
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Ruubiie wrote:
Iris93 wrote:

mompelt iets met poep en plassex
Mompelt dat jij gewoon een vies oud mannetje bent
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Ruubiie wrote:was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!
Ik ben niet boos, het is gewoon vies.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Iris93 wrote:Maar ik HAAT melodieuze hardstyle, kun je beter je achterste mee afvegen.. komt denk ik door mijn opvoeding door nando. Alleen Qountdown heeft echt de doorslag gegeven. Ik ga geen andere feestjes meer dan RAW feestjes. Ik irriteer me gewoon aan die vrolijkheid en die slappe kicks. Ik wil gewoon ekte harde muziekkkk :)
Die tijd heb ik ook gehad, maar in een jaar tijd heb ik ongeveer 20 feesten gehad waar ik echt alleen maar de Raw achterna ging. Dat betekent ieder feest dezelfde tracks, dezelfde DJ's enz. Dat allemaal omdat Raw een zeer beperkt genre is en het blijft allemaal maar een beetje hetzelfde. Tegenwoordig zoek ik afwisseling in muziek en daarom treed ik ook buiten hardstyle/hardcore. Ga me zelfs interesseren in house.. :huh:
G
Ruubiie wrote:was het 1e wat in me opkwam, sorry! niet zo boos doen!
:lol: :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Rampestamper wrote:
Iris93 wrote:Maar ik HAAT melodieuze hardstyle, kun je beter je achterste mee afvegen.. komt denk ik door mijn opvoeding door nando. Alleen Qountdown heeft echt de doorslag gegeven. Ik ga geen andere feestjes meer dan RAW feestjes. Ik irriteer me gewoon aan die vrolijkheid en die slappe kicks. Ik wil gewoon ekte harde muziekkkk :)
Die tijd heb ik ook gehad, maar in een jaar tijd heb ik ongeveer 20 feesten gehad waar ik echt alleen maar de Raw achterna ging. Dat betekent ieder feest dezelfde tracks, dezelfde DJ's enz. Dat allemaal omdat Raw een zeer beperkt genre is en het blijft allemaal maar een beetje hetzelfde. Tegenwoordig zoek ik afwisseling in muziek en daarom treed ik ook buiten hardstyle/hardcore. Ga me zelfs interesseren in house.. :huh:
Mee eens, hoewel ik veel meer klaar ben met hardstyle in het algemeen. De komende tijd meer hardcore-feestjes voor mij en idd eens wat trance ofzo proberen ;)
Donateur
last seen Sep 2014
feestje maak jezelf xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wat ook helpt

gewoon 1x in de 3 maanden naar een party :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.