Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 16:45 

Hardtraxx Addict

Oef! Outbreak op de main zaterdag :( B-Front NC en in mindere mate Atmozfears enige interessante voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:09 

Hardtraxx Veteran

Op zich wel aardige line-ups voor Mysteryland. Feestje is fietsbaar, dus altijd een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 15:53 

Hardtraxx Addict

De zondag aanwezig. Hopelijk ben ik op tijd voor Sound Rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

Dan maar even een biertje doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 19:17 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Richardd schreef:

Dan maar even een biertje doen!

Wordt verdomme wel weer eens tijd hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 21:11 

Hardtraxx Veteran

Sound Rush moeten om 13u draaien, daarna Lny Tnz... Had dat liever andersom gezien -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 22:16 

Hardtraxx Addict

Maar even de moeite genomen de time table van de Q-dance stage voor zondag over te typen vanuit de app:

11:00-12:00 Geck-O
12:00-13:00 Crystal Lake
13:00-14:00 Sound Rush
14:00-15:00 LNY TNZ
15:00-16:30 Coone
16:30-17:45 Bass Modulators
17:45-18:45 D-Block & S-te-Fan
18:45-20:00 Wildstylez
20:00-21:00 Zatox
21:00-22:00 Ran-D
22:00-23:00 Evil Activities
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 09:56 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 10:55 

Hardtraxxer

Wat een heerlijke lijst van Sound Rush :)

Ik was er alleen op zaterdag en heb me super vermaakt! ^^ Set van de dag was toch wel die van Noisecontrollers :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:54 

Hardtraxxer

Heb het zaterdag live gevolgd via Ubideo....hoop dat de set van B-Front online komt. Damn wat een set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:57 

Hardtraxx Veteran

Chill weekendje gehad. Enorm getroffen met het weer. :D

Overal wel zo'n beetje geweest. Endshow Q-Dance zaterdag was erg vet.

Het vetste van het weekend aankomen bij een of ander opblaashutje wat leek op een springkussen, eenmaal daar binnen vette hardcore en gave sfeer. Jammer dat het er zondag niet was. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:15 

Hardtraxx Addict

Prima vermaakt. aangekomen op zondag bij Art of Creation door Sound Rush. Het was toen nog echt heel erg rustig. Daarna ff rondje gelopen want bij die LNY TNZ ellende met Mr. Polska wil ik niet dood gevonden worden, bewaar dat maar voor de main stage.
Verder nog redelijk wat oudere platen gehoord bij vooral BM en DBSTF. Sowieso viel alleen het setje van Coone een beetje tegen. Bij Zatox ben ik even een rondje gaan lopen :P
Ran-D was een nogal voorspelbaar setje a la Digital Punk met Rebel to the Grave, Born to Die en Kings of the Underground. De stage en eindshow zagen er weer dik uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:17 

Donateur

Ja maar dat is expres:

Citaat:
Voor Rene een tijd geleden dat hij met zijn Natural Born Killer in de studio zat. Kunnen we nog meer herenigingen verwachten? Bijvoorbeeld eentje met Ran-D? “Haha, ja we zijn er stiekem wel een beetje aan het over nadenken, maar we wachten eigenlijk op het juiste moment. ‘Rebel To The Grave’ en ‘Born To Die’ zijn natuurlijk twee tracks die zo’n megahit zijn geworden en waar men nog steeds helemaal los op gaat, dat je jezelf kan afvragen of het verstandig is om nu ‘al’ met iets nieuws te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:36 

Hardtraxx Addict

Het erge eraan is dat het nog zo is ook. Ik heb zoiets van; nja, ff wachten tot volgende nummertje. Maar de rest gaat wel gewoon los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig was ik toen even weg. Maar ik blijf het schandalig vinden dat hij nog steeds met dat soort stront aan komt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:50 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Het erge eraan is dat het nog zo is ook. Ik heb zoiets van; nja, ff wachten tot volgende nummertje. Maar de rest gaat wel gewoon los.

Die 'rest' zou waarschijnlijk net zo hard losgaan op een nieuwe track als op Rebel to the Grave..
Of stonden ze met z'n allen te schelden en tomaten te gooien naar Ran-D toen hij een keer een verrassend nummertje of een nieuwe track draaide? Dan zou ik bovenstaande quote nog wel kunnen begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:21 

Hardtraxx Addict

Bouke schreef:
Richardd schreef:

Die 'rest' zou waarschijnlijk net zo hard losgaan op een nieuwe track als op Rebel to the Grave..
Of stonden ze met z'n allen te schelden en tomaten te gooien naar Ran-D toen hij een keer een verrassend nummertje of een nieuwe track draaide? Dan zou ik bovenstaande quote nog wel kunnen begrijpen.

Nou dat denk ik niet, een stukje herkenning doet al veel met een mens op de dansvloer. Natuurlijk zijn wij dat stukje herkenning al ruim te boven wat betreft boven genoemde platen maar wij zijn gewoon in de minderheid wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:28 

Hardtraxxer

Erg goed vermaakt 2 dagen lang :D tijd vloog zaterdag.
Die roze opblaaskerk was inderdaad geniaal, werd nog aardig vette hardcore gedraaid!

Zondag was ook erg gezellig, veel oude plaatjes gehoord :thumbsup:

Eindshow zaterdag was heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 16:28 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Nou dat denk ik niet, een stukje herkenning doet al veel met een mens op de dansvloer. Natuurlijk zijn wij dat stukje herkenning al ruim te boven wat betreft boven genoemde platen maar wij zijn gewoon in de minderheid wat dat betreft.

Als die meerderheid zo verschrikkelijk veel waarde zou hechten aan herkenning zouden DJ's gewon jaren achter elkaar exact dezelfde tracks moeten draaien en nooit meer nieuwe tracks hoeven te maken / draaien. Ik ben het eens met je stelling dat groot deel van het publiek minder waarde hecht aan variatie dan de gemiddelde Hardtraxxer, maar er minder waarde aan hechten is iets anders dan er tegen zijn. Again, volgens mij komen er uit dat grotere deel van het festivalpubliek ook weinig boze reacties als er een keer een nieuw of verrassend nummer wordt gedraaid. Het gebrek aan variatie te wijten aan 'dagjesmensen' om ze zo maar even te noemen vind ik een drogreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

Het is Mysteryland waar we het over hebben he, het volk wat daar staat is voornamelijk dagjes volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:11 

Hardtraxx Newbie

robin92 schreef:
Erg goed vermaakt 2 dagen lang :D tijd vloog zaterdag.
Die roze opblaaskerk was inderdaad geniaal, werd nog aardig vette hardcore gedraaid!

Zondag was ook erg gezellig, veel oude plaatjes gehoord :thumbsup:

Eindshow zaterdag was heel dik!

Weet iemand de naam van die hardcore track op 7;50?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Mister X schreef:

The Viper & Nosferatu - Kingdom Come :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:13 

Hardtraxx Newbie

pim0412 schreef:
Mister X schreef:

The Viper & Nosferatu - Kingdom Come :thumbup:

Snelle reactie! Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:23 

Donateur

Bouke schreef:
Again, volgens mij komen er uit dat grotere deel van het festivalpubliek ook weinig boze reacties als er een keer een nieuw of verrassend nummer wordt gedraaid. Het gebrek aan variatie te wijten aan 'dagjesmensen' om ze zo maar even te noemen vind ik een drogreden.

Je hebt helemaal gelijk. Is een drogreden die artiesten hebben geadopteerd om het vervolgens als slap kutexcuus te gebruiken om maandenlang (exact) dezelfde zaaddodende setjes weg te zetten. Vergelijkbaar met 15 platen van jezelf te draaien en als er naar gevraagd wordt aangeven dat de mensen die erbij staan naar jou komen om naar jouw platen te luisteren.

Hieruit vloeit weer voort dat je 'vanwege het succes van twee vorige platen niet opnieuw de studio in wil duiken want mensen gaan er nog steeds heel erg los op' en stel je een regel op die zegt dat je geen anthems maakt omdat die maar 'van korte duur zijn' (maar ondertussen wel al 2 jaar met dezelfde platen aan komen zetten.) Ben benieuwd eigenlijk; als Rebel to the grave een anthem was geweest, had ie m dan nu niet meer gedraaid?

Wat een stripfiguren :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten