Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:42 

Hardtraxx Veteran

Je voorbeeld van dat het op de camping fout gaat is wel een beetje onzin. Zie andere weekenders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:55 

Donateur

Het was meer bedoelt als vraag. Wel eens naar een soortgelijke weekender geweest, en hoe was dat? Ik heb bijvoorbeeld 2x op Qontinent naast het Franse speedcore team gestaan, tot twee keer toe op zondag uit pure ellende naar huis gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:23 

TiMOTHYb schreef:
tot twee keer toe op zondag uit pure ellende naar huis gereden.

Lekker verantwoord ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:52 

Donateur

Nuchter goos, en beide nachten 8 uur op bed gelegen. Goed geprobeerd, volgende keer beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 23:15 

Hardtraxxer

Franse speedcore team :lol:

Maar zonder dollen, het is misschien veel geld, maar het aanbod is daarentegen enorm groot en als je een bredere muzieksmaak hebt is het best interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 00:15 

Sorry Tim, dan zal ik er de volgende keer wel een quote van maken zodat het wat duidelijker is dat het jouw woorden zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 03:12 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het was meer bedoelt als vraag. Wel eens naar een soortgelijke weekender geweest, en hoe was dat? Ik heb bijvoorbeeld 2x op Qontinent naast het Franse speedcore team gestaan, tot twee keer toe op zondag uit pure ellende naar huis gereden.

IKk denk dat je op mysteryland voornamelijk house/hardstyle mensen ziet. Geen extreme muziekjes wat een hel is om naar te luisteren. Anders gewoon lief aan je buurtjes vragen of ze verdomme normaal willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 09:47 

Donateur

Op Qontinent had je ook geen speedcore stage toch? Ik ga zelf niet teuwp, ben gewoon benieuwd naar de sfeer op zo'n breed georiënteerde camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 11:01 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Hadden wij ook in ons eerste jaar daar (een of ander doorgesnoven franstalig thunderdome team, bijzonder grappige herinneringen aan). Die waren inderdaad de eerste twee nachten best luidruchtig, maar van zondag op maandag heb ik nergens last van gehad, genieten! Gewoon met oordoppen in geslapen, was het redelijk uit te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:01 

Donateur

Ik kreeg op de eerste x Qontinent (met HT stage) mijn luchtbed niet op tijd opgepompt voor de Pre. Uiteindelijk maar besloten om hem leeg te laten en naderhand op te pompen. Na de pre (en klootviolen op de camping) in m'n tent teruggekeerd en besloten het oppompen nog een dag uit te stellen. Vervolgens hele nacht speedcore + een bobbelig grasbed. Wat een ellende zaterdagmorgen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

Met een kapot luchtbed wordt het inderdaad een stuk belabberder. Logisch dat het dan allemaal een stuk minder gaat.

Ontopic: op http://www.mysteryland.nl/nl/ staat onder first names ook een area indeling voor de zaterdag en zondag voor de artiesten, misschien handig als je geen compleet weekend wilt. De laatste artiesten komen eind maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:40 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Op Qontinent had je ook geen speedcore stage toch? Ik ga zelf niet teuwp, ben gewoon benieuwd naar de sfeer op zo'n breed georiënteerde camping.

begrijp ik. Ik heb er zelf geen last van gehad om tml. IIn ieder geval niet van muziek, wel van luidruchtige mensen. Dit moet je altijd maar een beetje voor lief nemen op zo een event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:52 

Hardtraxx Addict

Ik heb eigenlijk tot nu altijd geluk gehad met mijn buren. Zelfs de buitenlanders waren niet zo luidruchtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:27 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

Hoezo uit ellende naar huis gereden? Neem aan dat je niet kon slapen, omdat het de hele nacht doorging en daarom zo ellendig was. Maar toch heb je 8uur per nacht kunnen slapen, want je kon geheel verantwoord (nuchter, helder) naar huis rijden
Want overdag speedcore draaien zou toch niet zo'n groot probleem zijn, aangezien je op het festival zelf bent
Of heb ik alles nou verkeerd gelezen/begrepen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

heb nog een pre-sale code voor de liefhebber....pm maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er ook nog 1. Ben het hele weekend aanwezig, in de avond wel naar huis. Maar woon lekker dichtbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:11 

Hardtraxx Addict

pre sale code: 348ma0w

alleen vandaag nog bruikbaar

http://prrrlybird.mysteryland.nl/?utm_s ... 20vrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:20 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Lekker verantwoord ook, iedereen lekker onder invloed (en met een paar uur slaap) de weg op. Paar van die weekends meegemaakt en relatief de meeste slaap wordt nog van zondag op maandag gepakt. Bovendien is de grens vrijdag bij het gros natuurlijk al zoek.

Helemaal mee eens, schoot me ook als eerste binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

trouwens size eigen stage zonag _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 20:00 

Donateur

Onthafloorx schreef:

Hé Flooah hoe is 't met jou? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:52 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Onthafloorx schreef:

Hé Flooah hoe is 't met jou? :D

Good heeee! Met jou ook? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:30 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:25 

Zo, flink aan het shoppen geweest bij Platinum xd

OT: Niet echt de moeite waard >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Platinum is van Q xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 16:19