TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Omgerekend is dat ongeveer 2,75 per muntje, dus mocht je 20 bier drinken betaal je maar 5 euro meer. Tuurlijk het is alsnog belachelijk duur, maar nog wel te overzien. Over de drukte ben ik het wel met je eens.
Als je zo ieder jaar blijft rekenen komt er indien je 20 bier drinkt elk jaar 'maar' 5 euro bij ja.
http://www.yellowtipi.nl/de-festivalkra ... spa-blauw/Het meest frappante vind ik nog dat de producten die je voor woekerprijzen geleverd krijgt, qua smaak vaak niet eens lijken op hetgeen je in de supermarkt voor 1/50e van de prijs haalt.
2,50 voor een muntje is eigenlijk al te bizar voor woorden, maar in de plaatselijke kroeg betaal je tegenwoordig ook al 2,20...
maar dat het op sommige feesten ook daadwerkelijk steeds duurder en duurder gaat worden (gelredome/ziggodome/dominator/mysteryland) gaat me echt te ver... je moet er toch niet aan denken dat je over een tijdje gewoon 3,16 o.i.d voor een muntje gaat betalen?
en ook dat je altijd per 3,5/4 munten moet kopen... dat is toch te gek voor woorden?
gelukkig maak ik me er op het feest zelf nooit zo druk om, ik reken altijd gewoon 40 euro voor een dag feesten uit, en als het duurder is drink ik gewoon 2 biertjes minder... maar het begint wel ernstige vormen aan te nemen