Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 21:54 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.


Is het mogelijk om van de mainstage om 10 voor 11 naar de q-dance te lopen voor de eindshow? Of is dat te ver weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 22:15 
 
Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
PNXRMX schreef:
Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.


Is het mogelijk om van de mainstage om 10 voor 11 naar de q-dance te lopen voor de eindshow? Of is dat te ver weg?

Dan staat Q zoiezo al helemaal vol dus heb je geen zicht meer (maar ja de main en Q hebben een show he)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 22:15 
 
Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
PNXRMX schreef:
Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.


Is het mogelijk om van de mainstage om 10 voor 11 naar de q-dance te lopen voor de eindshow? Of is dat te ver weg?

Dan staat Q zoiezo al helemaal vol dus heb je geen zicht meer (maar ja de main en Q hebben een show he)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
PNXRMX schreef:
Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.


Is het mogelijk om van de mainstage om 10 voor 11 naar de q-dance te lopen voor de eindshow? Of is dat te ver weg?


Geen idee eerlijk gezegd. Ken de floorplan niet iig, maar als het ver uit elkaar ligt haal je dat niet. Ook is de Q stage normaal erg druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van Q-Dance naar mainstage is een pleuriseind lopen. Reken maar op sowieso +/- 20 minuutjes lopen, vooral ook door de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Skyscraper schreef:
PNXRMX schreef:
Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.


Is het mogelijk om van de mainstage om 10 voor 11 naar de q-dance te lopen voor de eindshow? Of is dat te ver weg?

Dan staat Q zoiezo al helemaal vol dus heb je geen zicht meer (maar ja de main en Q hebben een show he)


Ja, sowieso inderdaad!!!11!!!! SOWIESO
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
PNXRMX schreef:
Wel rekening mee houden dat het terrein echt groot is en voor zover ik me kan herinneren de doorgang ook niet geweldig. Veel van stage wisselen is dus niet erg handig.


Is het mogelijk om van de mainstage om 10 voor 11 naar de q-dance te lopen voor de eindshow? Of is dat te ver weg?

Kan wel, moet je wel banen tussen de mensen door. Mijn advies is eigenlijk voordat Hardwell begint er te zijn aangezien bij de main het helemaal volgepakt zal staan (20000 mensen gok ik zo).

Eigengekluste timetable die ik met een vriend hoop te volgen:
Geck-o
Man Zonder Schaduw
Hot Since 82/terrein verkennen
Dannic
Sander Van Doorn/Noisecontrollers
S1ngular/pauze
Kaskade
(pauze)
Hardwell
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yellow Claw op de main.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg benieuwd, hopen dat het weer niet al te erg is :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 01:30 
 
Hardtraxx Addict

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lijkt mee te vallen met het weer, tot een uur of 13:00/14:00 een beetje regen en daarna droog. Nu nog hopen dat dat ook daadwerkelijk het geval zal zijn. Ik heb er zin in in ieder geval :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Lijkt mee te vallen met het weer, tot een uur of 13:00/14:00 een beetje regen en daarna droog. Nu nog hopen dat dat ook daadwerkelijk het geval zal zijn. Ik heb er zin in in ieder geval :cool: :cool:


Ik hoop dat je gelijk hebt ouwe reus !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je hebt helemaal gelijk gekregen, hele dag echt perfect weer gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk rond 14:00 erheen gegaan. Was een leuk feestje, vooral veel bij de main gestaan. Daar was het alleen super druk en mensen gingen mij hele tijd in mijn rug duwen dus maar helemaal achteraan gaan staan. Ook afgesloten bij de main, schoten leuke shells de lucht in. Maar was niet echt bijzonder ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 18:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad! Het moment dat we uit de bus stapte stopte het met regenen en daarna heb ik geen druppel meer gezien :D Ben begonnen bij Q-Dance en vanaf een uur of 4 eigenlijk alleen maar rond gelopen en echt overal even heen geweest. Carnage was de enige DJ die echt op de planning stond en daar gingen we dus ook heen. Man wat een gekkenhuis was dat :worship: Dikke muziek, af en toe wat hardstyle, moshpits, wall of deaths enzovoort. Daarna naar de main gegaan, wat opzich wel prima was maar niks bijzonders. Enige nadeel is wel de in en uitloop van het festival, man wat een hel om weg te komen daar. Mocht ik volgend jaar weer gaan zorg ik dat ik buiten ben zodra het is afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Best een leuk feest gehad. Alleen het was echt veels en veels te druk. Ik en een maat wouden na Frontliner naar de main toe lopen om naar de rest van onze vrienden te gaan. Maar halverwege hebben we de moed opgegeven, we konden er met geen mogelijkheid door heen komen (laat staan ze vinden). Daarnaast ook echt veels te weinig eettenten, heb verdomme een half uur in de rij gestaan. Ook qua WC's hebben ze echt niet nagedacht, bij elke toiletten stonden maar 7/8 van die pispalen. Er moet heel wat gebeuren ga ik hier volgend jaar weer heen, en oh ja. De prijs, je betaalt eerst al 75e voor een kaartje betaal je daar ook nog eens 9,60 voor 3,5 munt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Omgerekend is dat ongeveer 2,75 per muntje, dus mocht je 20 bier drinken betaal je maar 5 euro meer. Tuurlijk het is alsnog belachelijk duur, maar nog wel te overzien. Over de drukte ben ik het wel met je eens.

Oh trouwens, een jongen waarmee ik de hele dag heb gelopen had z'n stappenteller aangezet, daar stond uiteindelijk 23,3 KM op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Oh trouwens, een jongen waarmee ik de hele dag heb gelopen had z'n stappenteller aangezet, daar stond uiteindelijk 23,3 KM op xd


Uitgezet tijdens het losgaan neem ik aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Omgerekend is dat ongeveer 2,75 per muntje, dus mocht je 20 bier drinken betaal je maar 5 euro meer. Tuurlijk het is alsnog belachelijk duur, maar nog wel te overzien. Over de drukte ben ik het wel met je eens.

Als je zo ieder jaar blijft rekenen komt er indien je 20 bier drinkt elk jaar 'maar' 5 euro bij ja.

http://www.yellowtipi.nl/de-festivalkra ... spa-blauw/

Het meest frappante vind ik nog dat de producten die je voor woekerprijzen geleverd krijgt, qua smaak vaak niet eens lijken op hetgeen je in de supermarkt voor 1/50e van de prijs haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 11:49 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Heerlijk feest gehad! Het moment dat we uit de bus stapte stopte het met regenen en daarna heb ik geen druppel meer gezien :D Ben begonnen bij Q-Dance en vanaf een uur of 4 eigenlijk alleen maar rond gelopen en echt overal even heen geweest. Carnage was de enige DJ die echt op de planning stond en daar gingen we dus ook heen. Man wat een gekkenhuis was dat :worship: Dikke muziek, af en toe wat hardstyle, moshpits, wall of deaths enzovoort. Daarna naar de main gegaan, wat opzich wel prima was maar niks bijzonders. Enige nadeel is wel de in en uitloop van het festival, man wat een hel om weg te komen daar. Mocht ik volgend jaar weer gaan zorg ik dat ik buiten ben zodra het is afgelopen.


Vond je Carnage goed ja? Oke hij draaide wel leuke tracks de 2de helft van zn set maar mixen kan hij echt totaal niet. Heb veel fouten gehoord, maar gelukkig heb ik me wel vermaakt tijdens zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 12:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh niet echt op gelet. Maar hij draait ook allerlei stijlen door elkaar, wat het ook wel moeilijk maakt. Maar vond het meer vet vanwege het feit dat het zo los ging daar vooraan in combinatie met de muziek zelf :)

@ Destination

Geen idee, weet ook niet hoe zo'n ding werkt :P Maar dan maak je ook geen kilometers toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gave endshow
Die Muse track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Omgerekend is dat ongeveer 2,75 per muntje, dus mocht je 20 bier drinken betaal je maar 5 euro meer. Tuurlijk het is alsnog belachelijk duur, maar nog wel te overzien. Over de drukte ben ik het wel met je eens.

Als je zo ieder jaar blijft rekenen komt er indien je 20 bier drinkt elk jaar 'maar' 5 euro bij ja.

http://www.yellowtipi.nl/de-festivalkra ... spa-blauw/

Het meest frappante vind ik nog dat de producten die je voor woekerprijzen geleverd krijgt, qua smaak vaak niet eens lijken op hetgeen je in de supermarkt voor 1/50e van de prijs haalt.



2,50 voor een muntje is eigenlijk al te bizar voor woorden, maar in de plaatselijke kroeg betaal je tegenwoordig ook al 2,20...

maar dat het op sommige feesten ook daadwerkelijk steeds duurder en duurder gaat worden (gelredome/ziggodome/dominator/mysteryland) gaat me echt te ver... je moet er toch niet aan denken dat je over een tijdje gewoon 3,16 o.i.d voor een muntje gaat betalen?

en ook dat je altijd per 3,5/4 munten moet kopen... dat is toch te gek voor woorden?

gelukkig maak ik me er op het feest zelf nooit zo druk om, ik reken altijd gewoon 40 euro voor een dag feesten uit, en als het duurder is drink ik gewoon 2 biertjes minder... maar het begint wel ernstige vormen aan te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedenk me altijd maar dat m'n loon ook elk jaar stijgt/is gestegen, dan valt het me heel erg mee. Maar het blijft dan nog wel belachelijk dat ze zoveel durven te vragen voor een bekertje cola.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten