Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Aoki vorig jaar was echt ruk ja. Neem dit jaar wel in overweging, overall vorig jaar was geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig week was het:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:21 
 
Hardtraxxer

Hardstyle alles behalve interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch aanwezig, smaak te pakken na Tomorrowland :D Staan een paar vette namen buiten de q-dance stage om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstage is echt aids in zn puurste vorm.

dldk buiten garrix om is wel erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 12:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.


was ook niet richting jou. Mag ik je wel vragen waarom je dv en lm wil zien? Grootste paupers uit de scene samen met aoki
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Pommer schreef:
Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.


was ook niet richting jou. Mag ik je wel vragen waarom je dv en lm wil zien? Grootste paupers uit de scene samen met aoki

Oh oke haha, geen idee ik vind hun meeste nummers wel chill en heb ze live nog nooit gezien. Wat is er mis mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:06 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
teupie schreef:
Pommer schreef:
Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.


was ook niet richting jou. Mag ik je wel vragen waarom je dv en lm wil zien? Grootste paupers uit de scene samen met aoki

Oh oke haha, geen idee ik vind hun meeste nummers wel chill en heb ze live nog nooit gezien. Wat is er mis mee dan?


wen er maar aan ^^ bashing the stars, zullen we maar zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is er mis is met DM&LM?

leuke nummers idd maar draaien kunnen ze niet :P
zelfde als garrix bakt er ook geen hol van
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toch aanwezig, smaak te pakken na Tomorrowland :D Staan een paar vette namen buiten de q-dance stage om.


Ah nee :cry: benieuwd wat je ervan vind na mijn bevinden vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Pommer schreef:
Oh oke haha, geen idee ik vind hun meeste nummers wel chill en heb ze live nog nooit gezien. Wat is er mis mee dan?


wen er maar aan ^^ bashing the stars, zullen we maar zeggen :thumbsup:


hoezo dit..?

En nee draaien is echt verrot, alles op de chille stukken uitmixen. Ze hadden op hun eigen show in belgie iets van 113 nummers in 120 minuten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Pommer schreef:
Toch aanwezig, smaak te pakken na Tomorrowland :D Staan een paar vette namen buiten de q-dance stage om.


Ah nee :cry: benieuwd wat je ervan vind na mijn bevinden vorig jaar.

Ben in 2010 ook al geweest :) Maar toen was ik alleen maar bij de q-stage eigenlijk. Ik ga nu gewoon met een hele zooi vrienden over dat terrein dwalen en alle leuke dingen bezoeken van klein tot groot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mysteryland Facebook schreef:
UITVERKOCHTAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Mysteryland en gelukkig op tijd kaartjes gehaald, ga ook niet voor de Hardstyle, maar wil m'n muziek smaak maar eens wat verbreden :D

sta voor heel veel open, alleen dingen als Yellow Claw lijken me niet zoveel... nog experts die mij wat kunnen aanraden wat ik niet mag missen :D Pommer, las je verslag van Tomorrowland, misschien dat jij me enthousiast kan maken voor bepaalde acts??

heb er iig al best wel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 10:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sta voor heel veel open, alleen dingen als Yellow Claw lijken me niet zoveel... nog experts die mij wat kunnen aanraden wat ik niet mag missen :D Pommer, las je verslag van Tomorrowland, misschien dat jij me enthousiast kan maken voor bepaalde acts??


Poeh, nouja ik denk niet dat ik de aangewezen persoon daarvoor ben :P Maar als ik af ga op wat ik op Tomorrowland vet vond en wat ik zelf denk dat ook vet kan worden zouden dit ongeveer de acts zijn die ik wil zien:

Hardwell
Dimitri Vegas & Like Mike
Sander Van Doorn
R3hab
Dannic
Julian Jordan
Carnage
Noisecontrollers
ACTI

Maarja op dit festival is het ook juist leuk om al die kleine stages op te zoeken en overal een beetje heen te gaan. Je hebt hier zo veel te doen, dus het is zonde om de hele tijd maar bij 1 of 2 stages te blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yellow claw was echt awesome vorig jaar :D

maar het is niks voor op een mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit:
Pommer schreef:
Maarja op dit festival is het ook juist leuk om al die kleine stages op te zoeken en overal een beetje heen te gaan. Je hebt hier zo veel te doen, dus het is zonde om de hele tijd maar bij 1 of 2 stages te blijven hangen.

En dit:
AniThing schreef:
yellow claw was echt awesome vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te lang getwijfeld en heb dus nu geen kaartje, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oke ja ik laat me ook wel verrassen denk ik, ik zie het daar allemaal wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 21:48 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
haha oke ja ik laat me ook wel verrassen denk ik, ik zie het daar allemaal wel :thumbup:


Bro safari & Carnage moet je checken al wel je dan wel van Trap moet houden waar ik gek op ben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Rickzel schreef:
haha oke ja ik laat me ook wel verrassen denk ik, ik zie het daar allemaal wel :thumbup:


Bro safari & Carnage moet je checken al wel je dan wel van Trap moet houden waar ik gek op ben :drool:


heb vrienden die het vet vinden, nooit echt naar geluisterd! thanks voor de tip, wie weet even een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 10:20 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 13:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

http://www.mysteryland.nl/nl/line-up/schedule/

Half 8 naar Carnage, daarna of Sigma of DV & LM en daarna Hardwell. Verder zie ik het allemaal wel, wordt veel lopen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 18:39 
 
Hardtraxxer

Zoiets gaat het ongeveer voor mij worden qua timetable:
Geck-o (q-dance)
Mightyfools (dldn)
Pendulum (resist)
Boys Noize (main)
Acti (qult)
Sander van Doorn (dldn)
Makj (dldn)
Carnage (resist)
R3hab (dldn)
Hardwell (main)

Staan veel dikke namen op verschillende stages. Het blijft toch altijd moeilijk kiezen.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten