Aoki vorig jaar was echt ruk ja. Neem dit jaar wel in overweging, overall vorig jaar was geniaal 

was ook niet richting jou. Mag ik je wel vragen waarom je dv en lm wil zien? Grootste paupers uit de scene samen met aokiwrote:Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.
Oh oke haha, geen idee ik vind hun meeste nummers wel chill en heb ze live nog nooit gezien. Wat is er mis mee dan?wrote:was ook niet richting jou. Mag ik je wel vragen waarom je dv en lm wil zien? Grootste paupers uit de scene samen met aokiwrote:Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.
wen er maar aanwrote:Oh oke haha, geen idee ik vind hun meeste nummers wel chill en heb ze live nog nooit gezien. Wat is er mis mee dan?wrote:was ook niet richting jou. Mag ik je wel vragen waarom je dv en lm wil zien? Grootste paupers uit de scene samen met aokiwrote:Had het ook niet echt over de mainstage, op DV & LM en Hardwell na hoef ik daar niet te zijn.
Ah neewrote:Toch aanwezig, smaak te pakken na TomorrowlandStaan een paar vette namen buiten de q-dance stage om.
hoezo dit..?wrote:wen er maar aanwrote: Oh oke haha, geen idee ik vind hun meeste nummers wel chill en heb ze live nog nooit gezien. Wat is er mis mee dan?bashing the stars, zullen we maar zeggen
Ben in 2010 ook al geweestwrote:Ah neewrote:Toch aanwezig, smaak te pakken na TomorrowlandStaan een paar vette namen buiten de q-dance stage om.
benieuwd wat je ervan vind na mijn bevinden vorig jaar.
Poeh, nouja ik denk niet dat ik de aangewezen persoon daarvoor benwrote: sta voor heel veel open, alleen dingen als Yellow Claw lijken me niet zoveel... nog experts die mij wat kunnen aanraden wat ik niet mag missenPommer, las je verslag van Tomorrowland, misschien dat jij me enthousiast kan maken voor bepaalde acts??
En dit:wrote: Maarja op dit festival is het ook juist leuk om al die kleine stages op te zoeken en overal een beetje heen te gaan. Je hebt hier zo veel te doen, dus het is zonde om de hele tijd maar bij 1 of 2 stages te blijven hangen.
wrote:yellow claw was echt awesome vorig jaar![]()
Bro safari & Carnage moet je checken al wel je dan wel van Trap moet houden waar ik gek op benwrote:haha oke ja ik laat me ook wel verrassen denk ik, ik zie het daar allemaal wel
heb vrienden die het vet vinden, nooit echt naar geluisterd! thanks voor de tip, wie weet even een kijkje nemenwrote:Bro safari & Carnage moet je checken al wel je dan wel van Trap moet houden waar ik gek op benwrote:haha oke ja ik laat me ook wel verrassen denk ik, ik zie het daar allemaal wel