Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik bedenk me altijd maar dat m'n loon ook elk jaar stijgt/is gestegen, dan valt het me heel erg mee. Maar het blijft dan nog wel belachelijk dat ze zoveel durven te vragen voor een bekertje cola.

Spijker --> op de kop.

Ik ken alleen het verhaal uit de horeca, niet uit festivalland, maar zoals we allemaal weten kon je 5 tot 7 jaar geleden best voor 1,80 een pilsje krijgen in de kroeg (ookal was het toen vaak wel 2 euro), nu is dat (in Den Bosch) meestal rond de 2,50. Je kan gaan roepen dat je bier duurder is geworden, wat op zich waar is. Maar de horeca zelf moet ook meer betalen om dat biertje te kunnen tappen, drank wordt gewoon duurder door inflatie en -mits het alcoholhoudende drank betreft- eventuele accijnsverhogingen. Toen ik op mezelf ging wonen, was mijn uitwonende beurs ongeveer 250 euro per maand, nu is dat ook 20 euro meer per maand. PER MAAND! Dat is 140 euro per jaar wat ik extra krijg, zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen.

Daarnaast ben ik het ook met jouw 2e opmerking eens, het is belachelijk dat ze zo veel vragen voor een colaatje. Dat het in de laatste karen duurder is geworden, is echter niet gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 16:38 

Hardtraxxer

Was een dik feest! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik bedenk me altijd maar dat m'n loon ook elk jaar stijgt/is gestegen, dan valt het me heel erg mee. Maar het blijft dan nog wel belachelijk dat ze zoveel durven te vragen voor een bekertje cola.

Mijn loon is al 2 jaar niet gestegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 23:43 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als je zo ieder jaar blijft rekenen komt er indien je 20 bier drinkt elk jaar 'maar' 5 euro bij ja.

Het is niet alsof het elk jaar met 25ct stijgt he. Al 5 jaar zijn de munten 2,50 voor zover ik me kan herinneren en nu is nog steeds de meerderheid 2,50. Dan is het nog geen 5ct per jaar gestegen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten