Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
hoebedoelje schreef:
Dure tickets? :huh:


Ging je niet naar o.a. Qlimax om vervolgens om 2 a 3 uur weer naar huis te gaan ofzo? Als je het geld er voor overhebt moet je het gewoon doen hoor, daar niet van.


Dat klopt, maar ik schep niet op over dure tickets! :P
De line-up beviel me gewoon niet helemaal, maar wilde graag Stana in het Gelredome zien! :worship:
Niet dat ik het erg vind, maar we gaan klachten krijgen over het OFFtopic gaan. :thumbup:

ONtopic:

Hopelijk gaat er niemand met hardcore afsluiten hier. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk gaat er niemand met hardcore afsluiten hier. :(

Hoezo niet? Is toch lekker, ff laatste half uurtje nog een x vol gas. Maar denk zelf dat het gewoon bij hardstyle blijft, maar wie weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk gaat er niemand met hardcore afsluiten hier. :(

:worship: :worship:
Ik heb er ook een tyfushekel aan. Laat Titan maar afluiten met plaatjes als Dark Symphony/ Nightmare/ Who Wants This en dergelijke :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahhhh ik vind dat juist heerlijk :love:
Maar moet het wel goeie hardcore zijn.. Evil Activities meuk heeft niemand wat aan.
Pleur er maar wat keiharde industrial/terror platen op het laatst op hoor, vind ik geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan gaat waarschijnlijk wel wat hardcore draaien, deed ie op Inception ook.. En Pieter is er ook niet vies van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Who Wants This

Heus zijn mensen dit nog niet helemaal zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Who Wants This

Heus zijn mensen dit nog niet helemaal zat :P

Heb die misschien 5 keer live gehoord of zo. Dus nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bv Pattern 2 ook nog steeds niet zat, nu alweer zin om hem dit weekend te horen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ben bv Pattern 2 ook nog steeds niet zat, nu alweer zin om hem dit weekend te horen. :P

meen je toch niet he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Ik ben bv Pattern 2 ook nog steeds niet zat, nu alweer zin om hem dit weekend te horen. :P

meen je toch niet he :p

Blijft een bazenplaat die live heel veel energie naar boven brengt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Hopelijk gaat er niemand met hardcore afsluiten hier. :(

:worship: :worship:
Ik heb er ook een tyfushekel aan. Laat Titan maar afluiten met plaatjes als Dark Symphony/ Nightmare/ Who Wants This en dergelijke :drool:


Exact! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:
Ik ben bv Pattern 2 ook nog steeds niet zat, nu alweer zin om hem dit weekend te horen. :P

meen je toch niet he :p

Blijft een bazenplaat die live heel veel energie naar boven brengt :D

Indeed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ben bv Pattern 2 ook nog steeds niet zat, nu alweer zin om hem dit weekend te horen. :P

Als die komt ga ik Nando vasthouden hahaha. Gij zult niet losgaan op Pattern 2 in deze Kapel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Ik ben bv Pattern 2 ook nog steeds niet zat, nu alweer zin om hem dit weekend te horen. :P

Als die komt ga ik Nando vasthouden hahaha. Gij zult niet losgaan op Pattern 2 in deze Kapel :P

Ik denk dat Nando dan iets in de trand van 'GOOO AWAY!!!' naar je schreeuwt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk dat Nando dan iets in de trand van 'GOOO AWAY!!!' naar je schreeuwt :P

+1 :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het maar laat Julian! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook niet dat het zou lukken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Als je het maar laat Julian! :P

:evil: :evil: :evil:



tommetjeuh schreef:
Denk ook niet dat het zou lukken xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Breekt ie los alsof hij een hulk is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker filmische sfeervolle intro'tjes aan t maken nu :) :) Niet te lang uiteraard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lekker filmische sfeervolle intro'tjes aan t maken nu :) :) Niet te lang uiteraard xd


Ik hoorde dat je behoorlijk enthousiast was ja, goed bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Twee foutjes in het artikel maar wel vet :)

Als je niet zulke scherpe ogen hebt: http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/797355MultiHaarlems%20Dagblad.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannen, ik heb twee gastenlijst plaatsen gewonnen :yay: alleen de mensen met wie ik ga hebben al een kaartje. Mocht iemand gratis mee willen, let me know ;) Wel op voorwaarde dat je tegelijk mee naar binnen gaat, ga nie wachten he ^^ Volgens mij is dat redelijk vroeg, hangt van DannyH af :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Mannen, ik heb twee gastenlijst plaatsen gewonnen :yay: alleen de mensen met wie ik ga hebben al een kaartje. Mocht iemand gratis mee willen, let me know ;) Wel op voorwaarde dat je tegelijk mee naar binnen gaat, ga nie wachten he ^^ Volgens mij is dat redelijk vroeg, hangt van DannyH af :cool:

Doe maar heel vroeg dan. Had vannacht al een nachtmerrie dat Danny te laat bij Peter en mij was en dat we Clock Kid helemaal niet konden zien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stel trouwens een kleine meeting voor?? Enkelen van jullie kennen mij vast wel (Nando sowieso en wie kent Nando nou niet? :P)
Gewoon midden van de zaal (is niet zo groot, dus zie je makkelijk ;))??
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten