Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opwarmer van Clock Kid is altijd interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Black Sunrise schreef:
Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon

Cheap. :sick:

hoebedoelje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.
Het kan vrij patserig opgevat worden.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie niet in hoe het patserig is, ze zijn er blij mee en delen het met ons...
Tenzij je wel heel weinig gunt aan anderen zie ik het probleem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Zie niet in hoe het patserig is, ze zijn er blij mee en delen het met ons...
Tenzij je wel heel weinig gunt aan anderen zie ik het probleem niet


Dat zie ik ook niet, zeker wanneer de prijs voor een ticket € 14,50 was. :D

Maar ik vind het gewoon goedkoop staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 08:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
hoebedoelje schreef:
Black Sunrise schreef:
Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon


Cheap. :sick:

Hahaha jalooeeeeers.


Heel erg jaloers zelfs!

Ik heb zelf ruim € 150 uitgetrokken voor een hotel zondagochtend, en dan vind ik het inderdaad klote dat ik niet op de gastenlijst sta voor een feest waarvan de entreeprijs € 14,50 is.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
tommetjeuh schreef:
Zie niet in hoe het patserig is, ze zijn er blij mee en delen het met ons...
Tenzij je wel heel weinig gunt aan anderen zie ik het probleem niet


Dat zie ik ook niet, zeker wanneer de prijs voor een ticket € 14,50 was. :D

Maar ik vind het gewoon goedkoop staan.


Dat dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of ziet niemand de 'grap'? :lol:

Hoe bedoel je zeggen tegen iemand die 'Hoebedoelje' heet.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ligt het aan mij of ziet niemand de 'grap'? :lol:

Hoe bedoel je zeggen tegen iemand die 'Hoebedoelje' heet.. :P

Die 'grap' is al zo'n 20 keer gemaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik haha, maar iedereen geeft er hier zo serieus antwoord op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel misschien wordt het dit of rodenburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Weet ik haha, maar iedereen geeft er hier zo serieus antwoord op :P


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om een lang verhaal kort te maken; ik heb er zin in!

Eerst dineren ergens, dan een paar drankjes op de hotelkamer en gaan met die banaan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
gaan met die banaan!

Ik zal wat Geck-o dingen draaien voor je dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent? :P


Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heb beweerd iemand van Hardtraxx te kennen. Of wel? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
hoebedoelje schreef:
gaan met die banaan!

Ik zal wat Geck-o dingen draaien voor je dan xd


:drool:

En: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Nando schreef:
Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent? :P


Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heb beweerd iemand van Hardtraxx te kennen. Of wel? :huh:

Na Harddefinition deed je alsof je Danny H kende, praten over hoe hij er die avond uitzag en zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
hoebedoelje schreef:
Nando schreef:
Ga je je dit keer wel voorstellen of ga je weer achteraf doen alsof je mensen van hier kent? :P


Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heb beweerd iemand van Hardtraxx te kennen. Of wel? :huh:

Na Harddefinition deed je alsof je Danny H kende, praten over hoe hij er die avond uitzag en zo..


Geef eens een quote als je wilt of een pagina nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.
Het kan vrij patserig opgevat worden.
:thumbup:

Of dit is niet je dagelijkse kost (zoals dit door jou normaal word ervaren) en vind ik het leuk om mee te maken en even met mijn mede HT'ers te delen ;)
Niet iedereen heeft privileges om overal maar gratis binnen te komen...


patrickjeb schreef:
Ligt het aan mij of ziet niemand de 'grap'? :lol:
Hoe bedoel je zeggen tegen iemand die 'Hoebedoelje' heet.. :P

Hij is gewoon zo enorm flauw maar blijft grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Geef eens een quote als je wilt of een pagina nummer.

Danny H schreef:
hoebedoelje schreef:
Danny H schreef:
You love them! Don't deny it. :D

Zitten tijdens het feesten toch behoorlijk in de weg heb ik begrepen. ;)

>.< weet je eigenlijk wel eens waar we het precies overhebben?


feesten/hard-definition-25-02-2012-de-loft-xl-hengelo-t22405-375.html?hilit=definition

Kan me toch iets directer herinneren, maar in ieder geval dat soort shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/hard-definition-25-02-2012-de-loft-xl-hengelo-t22405-375.html?hilit=definition

Kan me toch iets directer herinneren, maar in ieder geval dat soort shit.


Beste vriend, waar staat dan dat ik beweer iemand te kennen?

Dat is wat jij beweert namelijk, dat heb ik nooit gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.
Het kan vrij patserig opgevat worden.
:thumbup:


De enige die hier patserig overkomt is hoebedoelje met z'n hotels, z'n dure tickets voor feesten waar hij om 2 uur al naar huis gaat etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Robbie M schreef:
Dat het soms verstandiger kan zijn om dingen als 'ik sta op de gastenlijk' oid achterwegen te laten.
Het kan vrij patserig opgevat worden.
:thumbup:


De enige die hier patserig overkomt is hoebedoelje met z'n hotels, z'n dure tickets voor feesten waar hij om 2 uur al naar huis gaat etc. :P


Dure tickets? :huh:

Met dat hotel, was overigens een tip voor iedereen die net zoals ik problemen hebben met de eindtijd van dit feest, was alleen om duidelijk te maken dat ik niet jaloers ben op mensen die op de gastenlijst staan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dure tickets? :huh:


Ging je niet naar o.a. Qlimax om vervolgens om 2 a 3 uur weer naar huis te gaan ofzo? Als je het geld er voor overhebt moet je het gewoon doen hoor, daar niet van.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten