Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest met een beetje gemengde gevoelens. Die set van Thera was weer onwijs dik, ik snap niet hoe dat label continu zulke knallers aan kan leveren. Er is verder gewoon niemand die een set draait waarbij ik me aan geen enkel nummer stoor, terwijl pieter eigenlijk vrijwel nooit een track draait waar ik helemaal niks mee heb. Theracords :worship:

Verder viel Crypsis me ook best mee, stiekem kan ik die kicks van m (ongepitcht) best goed handlen. Aparte sound en waarschijnlijk kunnen ze nog wel een stuk beter, maar het gevoel dat die kicks meegeven is wel gaaf - anders gewoon. Titan draaide ook nog wat leuke plaatjes, R3belz was oke. Clock Kid draaide echt vette platen maar op totaal het verkeerde tijdstip. Vond Crossin over, the hard way en face the enemy wel het meest gepast maar scary noises, psychedelic trip en substream een stuk minder. Scary noises een half uur na het begin van een feest, kom op man :P. Gelukkig draaide Titan m nog een keer :woot:

Maar goed, nu de negatieven. Ik vond het geluid niet goed genoeg. Volume had gewoon hoger gemoeten, vooral in het begin van Thera's set en daarvoor. Die tracks kunnen NOG veel dikker klinken, hoe onmogelijk dat ook lijkt. Heb hier wel vaker last van de laatste tijd. Ten tweede het publiek, irritant wazig volk. Volgens mij kende buiten het groepje liefhebbers niemand een track buiten no time to sleep en kings of the underground. Ongeveer 3 mensen gezien met enig gevoel van ritme, terwijl de rest een beetje dingen uit de lucht zat te slaan en schoppen of anders mandi lastig zat te vallen. Ik vond eigenlijk helemaal niet dat er een goede sfeer hing. Wel binnen de groep hardtraxxers natuurlijk, maar daar kwam om de 2 minuten wel een halve zool tussen staan om zn groep 7 danspasjes te doen (of gewoon vlak voor iemands neus stil te staan).

Maar goed, het is een goedkope tent, kaartjes en drinken kostten gewoon erg weinig, water was zelfs gratis! Had zelf eigenlijk hogere verwachtingen maar uiteindelijk gewoon een goede avond gehad. Op naar reset zou k zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een heerlijk feest! Vooraan werd weer goed geknald :love: Vond sommige sets qua opbouw een beetje apart, maar al met was was het zeker geslaagd! Ook nog een aantal ht'ers de handjes geschud, kan me zo alleen niet meer precies herinneren wie :P Ben erg slecht met namen ^^

Daveytl schreef:
EDIT: En Tessa, wel mijn CO2 mixje luisteren hé?


Ga ik zeker doen Davey!! Jullie nog heeeel erg bedankt voor de lp, ben er erg blij mee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Ook nog een aantal ht'ers de handjes geschud, kan me zo alleen niet meer precies herinneren wie :P Ben erg slecht met namen ^^


Ik heb me ook nog even voorgesteld en er een paar keer kort bij gestaan, verder was ik aan het heen en weer vliegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
McLovin schreef:
Ook nog een aantal ht'ers de handjes geschud, kan me zo alleen niet meer precies herinneren wie :P Ben erg slecht met namen ^^


Ik heb me ook nog even voorgesteld en er een paar keer kort bij gestaan, verder was ik aan het heen en weer vliegen :P


Als ik het me goed herinner is het Jesse...toch? ^^ Nog lang geflyerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt het goed :) Uiteindelijk tot 4 over 4 geflyerd, viel wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:58 
 
Artiest

Thera :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Thera :yay:


Onze luchtarmdrukwedstrijd is nog niet over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha hey ik mocht volop draaien van de organisatie dat neem ik dan ook serieus:P , was idd niet de meest logische keuze maar het ging los dus schijt aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
:

Ten tweede het publiek, irritant wazig volk. Volgens mij kende buiten het groepje liefhebbers niemand een track buiten no time to sleep en kings of the underground. Ongeveer 3 mensen gezien met enig gevoel van ritme, terwijl de rest een beetje dingen uit de lucht zat te slaan en schoppen of anders mandi lastig zat te vallen. Ik vond eigenlijk helemaal niet dat er een goede sfeer hing. Wel binnen de groep hardtraxxers natuurlijk, maar daar kwam om de 2 minuten wel een halve zool tussen staan om zn groep 7 danspasjes te doen (of gewoon vlak voor iemands neus stil te staan).

Maar goed, het is een goedkope tent, kaartjes en drinken kostten gewoon erg weinig, water was zelfs gratis! Had zelf eigenlijk hogere verwachtingen maar uiteindelijk gewoon een goede avond gehad. Op naar reset zou k zeggen :)


nu ga ik het even opnemen voor mijn vriendjes, veel bekende waren er namelijk en zij zijn allemaal niet heel erg into rauwere hs, maakt dit hen geen liefhebber?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand trouwens met welke track thera opende was ik gister vergeten te vragen maar klonk abnormaal hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:04 
 
Artiest

XtD schreef:
Geck-o schreef:
Thera :yay:


Onze luchtarmdrukwedstrijd is nog niet over xd

:lol:

Clock Kid schreef:
Weet iemand trouwens met welke track thera opende was ik gister vergeten te vragen maar klonk abnormaal hard

Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Daveytl schreef:
EDIT: En Tessa, wel mijn CO2 mixje luisteren hé?


Ga ik zeker doen Davey!! Jullie nog heeeel erg bedankt voor de lp, ben er erg blij mee :clap:

Haha oké :) Graag gedaan natuurlijk.

Was gezellig gisteren. En ik verbaasde me ook hoe fucking veel je weet van de Hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix) ;)

Die intro/outro :drool:

Was een heel gezellig en leuk feest, de set van pieter was echt ongelofelijk vet!
Backstage was ook een hele leuke ervaring en droeg ook zeker bij aan de gezelligheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
nu ga ik het even opnemen voor mijn vriendjes, veel bekende waren er namelijk en zij zijn allemaal niet heel erg into rauwere hs, maakt dit hen geen liefhebber?


Dat maakt ze dan geen liefhebber van rauwere hardstyle nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan zal onze definitie van liefhebber wel anders zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lezen, geen liefhebber van de RAUWERE hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoeft toch niet per se een kenner te zijn om liefhebber te zijn of wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het een vet feest! Locatie was goed, klein maar fijn.. Geluid vond ik ook verrassend goed, had het slechter verwacht.. De bass mocht alleen wel wat harder. Volk was simpelweg focking irritant. Allemaal 40 jarige die helemaal van het padje waren en als een stel kippen heen en weer aan het springen waren, get a life. Gelukkig was het wel erg gezellig met alle Hardtraxxers, zoals altijd. :D Backstage was ook top! Veel met de DJ's en gasten van Multigroove gepraat, echt een leuke ervaring! Ook nog een oude Brennan & Heart vinyl en een poster gehad, top. :)

Setjes waren verder wel goed! Thera draaide ongelofelijk lekker, weer de beste set van de avond.. EIN-DE-LIJK Another Blackout :worship: :loving: :love: :bomb: Crypsis, Titan en The R3belz vond ik matig. Natuurlijk ook wat dikke platen, maar het had veel beter / harder gekund. Crypsis die ineens Kings Of The Underground erop gooit.. Toch jammer. Titan draaide ook niet naar zijn niveau. The Cycle, Haunter Of The Dark, Fight For Survival etc. hoef ik niet te horen in een afsluitende set. Wel baas dat ie opende met Scary Noises, en omdat Clock Kid die ook draaide wil ik hem graag nog even bedanken. :thumbsup: Helaas niet persoonlijk kunnen doen. Verder ook een dikke set van zijn kant, maakt mij echt geen reet uit of de opener te hard is. :)

Volgende editie ben ik er sowieso weer bij. Lekker dichtbij en een chille locatie. Volk nemen we dan maar voor lief, dat maken de Hardtraxxers gelukkig altijd wel goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Topfeestje gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Je hoeft toch niet per se een kenner te zijn om liefhebber te zijn of wel :P


dat bedoel ik dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik dacht dat je bedoelde met intro de rauwere hs dat ze dat niet echt konden waarderen, en daarom noemde ik ze dan geen liefhebber van de rauwere HS, maar ik neem dan aan dat je gewoon bedoelde dat ze er niet al te bekend mee zijn maar het wel kunnen waarderen? :P

Op partyflock zijn er wel een aantal die letterlijk zeggen dat thera zachte trance meuk was en crypsis iig echt raw draaide, kan ik nou dus echt niet bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Black Sunrise ook niet maar heb zoiezo niet zoveel op de vloer gestaan

Klopt helaas :(
Volgend feestje beter :)

en Manuel, bedankt voor het draaien van mijn Crossin' Over edit. Klonk erg goed op een groot geluidssysteem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ah ja t feest ging op zich ook niet om maar 1 soort raw hardstyle he en ik geloof dat die ene gast die dat vermeldde t ook heel fijn vond om kotu te horen dus die kwam waarschijnlijk wel voor maar 1 specifieke rauwe sound terwijl niet alleen ik maar ook multigroove juist meer diversiteit willen :)

Verder heb ik echt een topfeest gehad, de negatieve dingen waren voornamelijk locatie dan wel gemeentelijk related of dus mbt dronken mensen, zelf totaal niets van meegekregen (gelukkig)

Enige wat wel n beetje stom van onszelf was dat we uiteindelijk met intro's en opkomst op de proppen kwamen waardoor het vrijblijvend b2b-en eigenlijk helemaal niet gebeurde en omdat ik t zelf ook vooral vrijblijvend wilde houden en me niet opeens wilde opdringen bij andere artiesten heb ik t dus zelf ook achterwege gelaten.

Verder heb ik in de set flink wat meer aantal nieuwe onbekende dingen gedraaid, ook wetende dat er toch best wat HTers etc waren dus ik kan me vd ene kant ook wel voorstellen dat mensen die nog nooit v me gehoord hebben daar wel ff aan moeten wennen maar goed je gaat naar dit feest en in mijn beleving is mijn naam daar toch echt wel flink mee naar voren gekomen in de promotie hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
in mijn beleving is mijn naam daar toch echt wel flink mee naar voren gekomen in de promotie hahaha

En u bent? :P

DjThera schreef:
Verder heb ik in de set flink wat meer aantal nieuwe onbekende dingen gedraaid, ook wetende dat er toch best wat HTers etc waren dus ik kan me vd ene kant ook wel voorstellen dat mensen die nog nooit v me gehoord hebben daar wel ff aan moeten wennen.

Eerste keer een set van jou gehoord en ondanks dat de theracords sound mij niet echt aanspreekt, toch een paar fijne plaatjes gehoord die behoorlijk beukten. Daarnaast is het ook gewoon vermakelijk om naar jou te kijken tijdens het draaien :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Verder heb ik echt een topfeest gehad, de negatieve dingen waren voornamelijk locatie dan wel gemeentelijk related of dus mbt dronken mensen, zelf totaal niets van meegekregen (gelukkig)

Enige wat wel n beetje stom van onszelf was dat we uiteindelijk met intro's en opkomst op de proppen kwamen waardoor het vrijblijvend b2b-en eigenlijk helemaal niet gebeurde en omdat ik t zelf ook vooral vrijblijvend wilde houden en me niet opeens wilde opdringen bij andere artiesten heb ik t dus zelf ook achterwege gelaten.


Ja ik vond het wel jammer dat de b2b gedeeltes er niet kwamen, volgende keer toch maar niet ons warm lopen maken ervoor, En inderdaad net als de rest aanhaalt vond ik het een heel erg raar publiek wat enorm anders was als het gewoonlijke hardstyle feest, gelukkig had de lineup genoeg geliefde hardtraxxers er heen getrokken anders had dit het feest echt verziekt voor mij, ik heb me trouwens echt nog nooit gestoord aan mensen op een feest, maar hier gebeurde het voor het eerst (terwijl ik toch echt 3a4x per maand allerlij soorten feesten bezoek... Echt op de meest ongepast momenten gewoon pal stil voor je stil komen staan of midden in je groep een beetje dronken komen dansen.. Heel erg ongezellig. Verder vond ik het heel erg triest van de organisatie dat er bij de heren wc's 2 van de 3 mannen wc's verplicht op slot bleven om het drugsgebruik tegen te gaan (dit kreeg ik te horen van de wc dames). Ik had de eerste uren van de avond behoorlijk last van mijn maag en mocht zelfs niet even bij de dames gaan, werd uiteindelijk verwezen om bij de buren naar het wc te gaan. Dit vind ik toch echt niet kunnen... Alsof vrouwen geen of minder drugs gebruiken trouwens??? Daar gaan ze toch ook niet de helft van de wc's van op slot doen! Gratis kraantjes water was dan weer een pluspunt van de lokatie, dit zou eigenlijk op elk dance evenement wel mogen/moeten vind ik dan zelf, kan het stuk helpen met betrekking tot harm reduction van drugsgebruik op dance evenementen.

Setjes waren allemaal wel aardig, Clock Kid vond ik wat moeilijk om in te komen. Maar ik heb dan ook best veel van zowel Clock Kid als The Rebels gemist wegens mijn toiletbezoekjes :P Deze setjes vond ik dan ook de minste, Thera was uiteraard weer de held van de avond (wanneer is hij dat eigenlijk ooit eens niet? :loving:) maar ook Crypsis en Titan zorgden ervoor dat er voor adempauzes bij mij weinig tijd was! Al met al genoten, maar om terug naar de Patronaat te gaan moet er toch echt volgende keer weer een enorm dikke lineup staan, anders pas ik voor deze tent...
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten