Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Zijn er mensen die toevallig weten of je daar beetje makkelijk kan parkeren? (Gratis? :P )
Heb namelijk geen zin om 5 keer over te stappen met het nacht vervoer.

Je kan je auto daar in de wijk zetten, is vergunninghouders maar na 23:00 geld dat niet meer. En anders in de Raaks voor 2 euro per uur dacht ik ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 03:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Danny H schreef:
Dikke zin erin!

Dit wordt een feest wat een lange autorit wel waard maakt. :)


Met wie ga je? Misschien kunnen we samen rijden? Wij zijn met z'n tweeen (davey en ik)

Volgens mij kunnen jullie bij mij wel in de auto, ik moet alleen mcLovin meenemen en thuis afzetten na het feest als het goed is.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Pete schreef:
Danny H schreef:
Dikke zin erin!

Dit wordt een feest wat een lange autorit wel waard maakt. :)


Met wie ga je? Misschien kunnen we samen rijden? Wij zijn met z'n tweeen (davey en ik)

Volgens mij kunnen jullie bij mij wel in de auto, ik moet alleen mcLovin meenemen en thuis afzetten na het feest als het goed is.


Zou gezellig zijn :-) . Gewoon standaard weer bij davey ophalen, wij zijn toch maar met z'n tweeen
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Pete schreef:
Danny H schreef:
Dikke zin erin!

Dit wordt een feest wat een lange autorit wel waard maakt. :)


Met wie ga je? Misschien kunnen we samen rijden? Wij zijn met z'n tweeen (davey en ik)

Volgens mij kunnen jullie bij mij wel in de auto, ik moet alleen mcLovin meenemen en thuis afzetten na het feest als het goed is.


Yeesssss, alleen als het niet te ver om is. Maar als het goed is reis je onder Utrecht langs, en laat ik nou daar wonen :innocent:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij wonen in aalten , 15 minuutjes rijden van wwijk, is maar 5 minuutjes om ofzo. we zijn al vaker samen gereden :) (loudness , bass academy)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Wij wonen in aalten , 15 minuutjes rijden van wwijk, is maar 5 minuutjes om ofzo. we zijn al vaker samen gereden :) (loudness , bass academy)

Haha het gaat erom dat Danny niet te ver om moet rijden voor McLovin :P Niet voor ons haha.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pete schreef:
Wij wonen in aalten , 15 minuutjes rijden van wwijk, is maar 5 minuutjes om ofzo. we zijn al vaker samen gereden :) (loudness , bass academy)

Haha het gaat erom dat Danny niet te ver om moet rijden voor McLovin :P Niet voor ons haha.

het is al laat :P . oeps :lol:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ik pik jullie wel op, en mclovin uiteraard ook. :)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pete schreef:
Wij wonen in aalten , 15 minuutjes rijden van wwijk, is maar 5 minuutjes om ofzo. we zijn al vaker samen gereden :) (loudness , bass academy)

Haha het gaat erom dat Danny niet te ver om moet rijden voor McLovin :P Niet voor ons haha.


Klopt ;)

Danny H schreef:
Haha ik pik jullie wel op, en mclovin uiteraard ook. :)


Gezellig :clap:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time-table:

23:00 - 00:00 Clock Kid
00:00 - 01:00 The R3belz (IT)
01:00 - 02:00 Thera
02:00 - 03:00 Crypsis
03:00 - 04:00 Titan

Deze is indicatief, oftewel de avond zal deels vrij ingevuld mogen worden door de artiesten zelf, met Pieter aan het roer :)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak er dan maar een XQ Thera idee van :drool:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Time-table:

23:00 - 00:00 Clock Kid
00:00 - 01:00 The R3belz (IT)
01:00 - 02:00 Thera
02:00 - 03:00 Crypsis
03:00 - 04:00 Titan

Deze is indicatief, oftewel de avond zal deels vrij ingevuld mogen worden door de artiesten zelf, met Pieter aan het roer :)


Daar zat ik op te wachten :) Zoals verwacht, had alleen wel gedacht dat Thera zou afsluiten. Maar is indicatief... kan nog van alles gebeuren :woot:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, eerst die zieke kicks in de set van Clock Kid/ R3belz/ Thera en dan hoogstwaarrschijnlijk over naar de meuk-kicks die Crypsis draait. Hopen dat Thera een goede invloed op ze heeft.

Wel gruwelijk veel zin in!
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff crypsis gaat harder dan ther@ :cool:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 01:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pff crypsis gaat harder dan ther@ :cool:
De tracks daarentegen... :lol: nahhh, flauw weer maar goed, die timetable is idd gewoon n indicatie, er zal vrij veel B2B gedraaid worden, tenminste dat ben ik wel van plan xd
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 05:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Time-table:

23:00 - 00:00 Clock Kid
00:00 - 01:00 The R3belz (IT)
01:00 - 02:00 Thera
02:00 - 03:00 Crypsis
03:00 - 04:00 Titan

Deze is indicatief, oftewel de avond zal deels vrij ingevuld mogen worden door de artiesten zelf, met Pieter aan het roer :)


:thumbsup:

00:00 binnen!
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 06:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2300 voor de deur! :D
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 07:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
2300 voor de deur! :D

Inderdaad, zorgen dat je er op tijd bent, want voorgaande keren was het ook druk en wachttijden tot 30 min of meer... :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Danny H schreef:
2300 voor de deur! :D

Inderdaad, zorgen dat je er op tijd bent, want voorgaande keren was het ook druk en wachttijden tot 30 min of meer... :)


30 minuten of meer... voor 900 man? :x

Dan zal ik dus 23:45 aansluiten in de rij.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat vetjes worden heb er zin in en benieuwd naar de b2b sets haha
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Gaat vetjes worden heb er zin in en benieuwd naar de b2b sets haha

Ja pas maar op xd
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roberttt schreef:
Pff crypsis gaat harder dan ther@ :cool:
De tracks daarentegen... :lol:


Hahaha :worship:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Gaat vetjes worden heb er zin in en benieuwd naar de b2b sets haha

Ik ook. :D Ben er vanaf het begin bij. :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Clock Kid schreef:
Gaat vetjes worden heb er zin in en benieuwd naar de b2b sets haha

Ja pas maar op xd

Word me eerste keer dat ik jou ga zien draaien op een feest Pieter. Benieuwd of het voor mij een doorknaluurtje is of een rustpauze uurtje :P
In ieder geval erg veel zin in :D
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roberttt schreef:
Pff crypsis gaat harder dan ther@ :cool:
De tracks daarentegen... :lol: nahhh, flauw weer maar goed, die timetable is idd gewoon n indicatie, er zal vrij veel B2B gedraaid worden, tenminste dat ben ik wel van plan xd

Hmmm Crypsis & Thera samen achter de decks? Dan zit het er vast wel in dat we Pulling the Trigger gaan horen :drool: :drool: :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten