Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
DjThera schreef:
De tracks daarentegen... :lol: nahhh, flauw weer maar goed, die timetable is idd gewoon n indicatie, er zal vrij veel B2B gedraaid worden, tenminste dat ben ik wel van plan xd

Hmmm Crypsis & Thera samen achter de decks? Dan zit het er vast wel in dat we Pulling the Trigger gaan horen :drool: :drool: :P

Grafplaat :P Draai dan maar de 2012 remuxxx! En volgens mij vinden Pieter & Grzegorz die plaat zelf niet eens vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Pulling the Trigger nog steeds heel vet, zou hem ook wel een keertje live willen horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Hmmm Crypsis & Thera samen achter de decks? Dan zit het er vast wel in dat we Pulling the Trigger gaan horen :drool: :drool: :P

Grafplaat :P Draai dan maar de 2012 remuxxx! En volgens mij vinden Pieter & Grzegorz die plaat zelf niet eens vet :P

Normaal doen David. Gruwelijk dikke plaat (L) Die 2012 remix baalde ik echt van tijdens XXlerato (ja, DAT wist ik nog wel na afloop). Dat zegt genoeg denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

are you kidding me?! Die kicks zijn daar aanzienelijk verbeterd :oh:
Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik vind Pulling the Trigger nog steeds heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest

Ze vinden hem zelf ook niet vet. :P Van mij mogen ze hem ook in de platentas houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
tommetjeuh schreef:
Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest

Ze vinden hem zelf ook niet vet. :P

Hoe komen jullie daarbij :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met de consumptie prijzen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nando schreef:
tommetjeuh schreef:
Orgineel vind ik ook niet echt geweldig to be honest

Ze vinden hem zelf ook niet vet. :P

Hoe komen jullie daarbij :P ?

Hebben ze geloof ik zelf gezegt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de consumptie prijzen?

Is redelijk te doen. 2,10 of 2,20 voor een biertje. Haarlem is niet zo heel duur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
hoebedoelje schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de consumptie prijzen?

Is redelijk te doen. 2,10 of 2,20 voor een biertje. Haarlem is niet zo heel duur :)


Dankjewel, dan weet ik een beetje hoeveel geld ik bij me moet steken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!
Nog ff een weekje werken en vrijdag tentamen maken & bier drinken. En dan zaterdag eindelijk dit feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooh wat heb ik hier zin in! :D Na zaterdag weer even een feestje optimaal RAGGEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil hier eigenlijk ook nog wel heen, maar vervoer zit me heel erg tegen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen :woot: :love:

X-Qlusive Thera :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
DjThera schreef:
Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen :woot: :love:

X-Qlusive Thera :cool:


Zoiezo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Sowieso ^^

Dat is beter haha :whistle:


Nando schreef:
Oooh wat heb ik hier zin in! :D Na zaterdag weer even een feestje optimaal RAGGEN!

Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon dus optimaal vermaken. En met Nando samen is het altijd feest, afgelopen zaterdag optimaal vermaakt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Jaaaa weer genoeg nieuwe dingen ook om uit te testen :woot: :love:

Debt of Blood :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
XtD schreef:
Zoiezo ^^
Dat is beter haha :whistle:


:list:

Zo schrijf ik het gewoon -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon


Cheap. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ik sta op de gastenlijst, met backstage-pasjes/ VIP alles :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Black Sunrise schreef:
Heb er ook zin in, sta gastenlijst dankzij een heel lief persoon


Cheap. :sick:

Hahaha jalooeeeeers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ook ik sta op de gastenlijst, met backstage-pasjes/ VIP alles :cool:

Like a boss :cool:
Had hier op zich ook wel heen gewild maar 9 weken op rij feesten gaat me echt te ver :/ Heb wel behoefte aan rust. Maar al de anderen, have fun! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan ook wel opscheppen over de gastenlijst maar is een beetje logisch eigenlijk xd

Vette warm-up ook van Clock Kid, had hem al een tijdje terug mogen luisteren :cool: :
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten