Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi zo :) Ik wilde zelf wel antwoorden maar ik ben er nog nooit geweest, zou het dus ook niet weten zelf. Maar inderdaad, gewoon goan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Gewoon komen dus :D


Sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein. :(

Daar zijn de afters voor uitgevonden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein. :(


Heb vanwege die reden een hotel geboekt in het centrum van Haarlem. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?

Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel in
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roberttt schreef:
mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?

Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel in

Neem het hem niet kwalijk, Robert is de slimste niet. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roberttt schreef:
mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?

Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel in


Hmm, nou wij waren laatst in Amsterdam in een 'Stay ok' hotel, daar werden we om 10 uur in de ochtend uit getrapt :p Vandaar mijn vraag even.

Meende dat hotels altijd streng op tijden waren..


@chukkels sterf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meer een kwestie van een fatsoenlijk hotel uitzoeken dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm dat blijkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DjThera schreef:
roberttt schreef:
mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?

Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel in


Hmm, nou wij waren laatst in Amsterdam in een 'Stay ok' hotel, daar werden we om 10 uur in de ochtend uit getrapt :p Vandaar mijn vraag even.

Meende dat hotels altijd streng op tijden waren..


@chukkels sterf


Veel hotels menen een uitcheck te hebben van 10.00 of 12.00 inderdaad, maar gewoon even bellen en je hebt een kosteloze late uitcheck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Vik schreef:
Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein. :(


Heb vanwege die reden een hotel geboekt in het centrum van Haarlem. :bomb:


:worship:

Afterparty? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Afterparty? :whistle:

Dat zei ik dus ook al. Ik woon niet heel ver hier vandaan :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
hoebedoelje schreef:
Vik schreef:
Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein. :(


Heb vanwege die reden een hotel geboekt in het centrum van Haarlem. :bomb:


:worship:

Afterparty? :whistle:


Waar? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:49 
 

In jou hotelkamer, doh! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
McLovin schreef:

Afterparty? :whistle:

Ik hou me aanbevolen. :D


Dat dus :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm in. :D Kan btw ook nog wel iemand bij mij pitten mocht dat nodig zijn en mocht er geen after zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Nando schreef:
I'm in. :D Kan btw ook nog wel iemand bij mij pitten mocht dat nodig zijn en mocht er geen after zijn. :P

Ook hiervoor hou ik me aanbevolen. :P

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 05:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
In jou hotelkamer, doh! :P


Ahhhhh zoooo... klinkt aantrekkelijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Trailer erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 06:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke zin erin!

Dit wordt een feest wat een lange autorit wel waard maakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Dikke zin erin!

Dit wordt een feest wat een lange autorit wel waard maakt. :)


Met wie ga je? Misschien kunnen we samen rijden? Wij zijn met z'n tweeen (davey en ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice! Nog maar 10 daagjes, alweer erg veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:35 
 
Hardtraxxer

Zijn er mensen die toevallig weten of je daar beetje makkelijk kan parkeren? (Gratis? :P )
Heb namelijk geen zin om 5 keer over te stappen met het nacht vervoer.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten