Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:46 

Hardtraxx Veteran

Geluid matig? Weet niet waar jij gestaan hebt dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:56 

Hardtraxx Addict

Rechtsvooraan, precies onder een box.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Rechtsvooraan, precies onder een box.

Dan stond je gewoon op een kut plek. Al ging je meer naar het midden, beetje achter staan echt ziek geluid. Kan me geen feest herinneren waar het geluid zo dik was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:06 

Hardtraxx Addict

Heb ook in midden en achterin gestaan, nog steeds zo'n ruk. Ga nog maar eens terug als je in de HMH of een Qbase bent geweest, dan ben je wel kritischer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:12 

Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Heb ook in midden en achterin gestaan, nog steeds zo'n ruk. Ga nog maar eens terug als je in de HMH of een Qbase bent geweest, dan ben je wel kritischer ;)

Gehoorapparaatje nodig misschien? Ik ben in de HMH en Hangar van Q-Base geweest en vond dit wel minstens die richting ingaan. Had je wel oordoppies in? Was niet te doen zonder, misschien daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:15 

Hardtraxx Addict

Op maat gemaakte oordoppe, die doen hun werk wel, gelukkig maar dat iedereen een andere definitie bij ''goed geluid'' heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Richaaard schreef:

Gehoorapparaatje nodig misschien? Ik ben in de HMH en Hangar van Q-Base geweest en vond dit wel minstens die richting ingaan. Had je wel oordoppies in? Was niet te doen zonder, misschien daarom.

Stond op een gegeven moment ook bij de boxen rechtsvoor, zonder oordoppen.. Dat was inderdaad niet te doen.

Verder wel een leuk feestje gehad... Binnen komen bij Scary Track :loving: Tijdens Rough Nation even in de tweede zaal gestaan, wat een gruwelijke platenkeuze :worship: . Was er van 23.30 - 04.00 en vond de platenkeuze eigenlijk over de hele avond wel behoorlijk sterk. Wel jammer dat het vanaf een uurtje of 1 eigenlijk net iets té druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Op maat gemaakte oordoppe, die doen hun werk wel, gelukkig maar dat iedereen een andere definitie bij ''goed geluid'' heeft.

Iedereen was/is razend enthousiast over het geluid van gister, nooit gedacht dat hier nog iemand over kon klagen. Benieuwd wat de andere hardtraxxers er dan van vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
En wat lomp videomateriaal :P

Toch wel momentje van de avond dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:40 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Qapital anthem ook zeer ziek

Maandag in TMS zeiden ze nog dat ze die pas voor het eerst tijdens Qapital zouden draaien.. houden ze het ook niet lang vol :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:47 

Hardtraxx Elite

Ben hier maar een paar uurtjes geweest. Denk hooguit 2,5 uur. De drukte.. Man man man.. Dramatisch. En dan ook nog eens dat 15-16 jarige grut wat in de rij al eigenlijk al te ver heen is om uit de ogen te kijken. Binnen veel van dat jonge opgefokte volk. Ruimte om los te gaan was er niet echt. En dan is er eindelijk een beetje ruimte, komt er weer van dat lopende volk langs.. Die natuurlijk lekker lang voor je voeten blijven staan. Uiteindelijk waren m'n meissie en ik het gewoon beu en zijn we lekker richting huis gegaan. De Rodenburg is immers maar 20 minuten rijden voor ons. Het was er ook bloedheet, ik kreeg flashbacks naar het Silverdome. Jammer, want de muziek was goed. Dat we weg gingen stormde de beveiliging nog even met z'n vieren de zaal in.. Gezellige boel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:30 

Hardtraxx Addict

Heb hier een beetje een dubbel gevoel bij. Het geluid was TOP godverdomme zeg. Lang geleden dat kicks nog zo hard en zuiver klonken! Heel de tijd in zaal 2 gestaan, door de kut warmte/drukte in zaal 1. Maar echt geen spijt van gehad. Behalve dan een half uurtje Lose My Mind, My Way en een godverse sitdown bij KOTUG. Toen Nando nog even gesproken, die hield het toen voor bekeken, maar hij had beter nog wat gebleven want wat daarna volgede was waanzin! Wat een platenkeuze zeg!

Maar wat een kutvolk was hier zeg. Agressieve, arrogante zonnebank klojo's met hun prostituee vriendinnen die je een "I KILL YOU" look geven als je wat te hard aan het rammen bent. Wat zulk volk toch komt doen op zo'n feesten, ik snap er niks van.

Godver wat was ik blij dat (ik denk) Titanious Machine Master er op gooide! Dit was echt genieten, heel die set trouwens. Dikke kut was dan weer dat Bitcrusher na de mid-intro werd uitgemixt, dan kan je hem net zo goed niet draaien, ik had me zo verheugd op die climax.

Anyway, zoals gezegd. Dit feest op een andere locatie (met hetzelfde geluid) en je hebt echt een topper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:47 

Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
Maar wat een kutvolk was hier zeg. Agressieve, arrogante zonnebank klojo's met hun prostituee vriendinnen die je een "I KILL YOU" look geven als je wat te hard aan het rammen bent. Wat zulk volk toch komt doen op zo'n feesten, ik snap er niks van.

Anyway, zoals gezegd. Dit feest op een andere locatie (met hetzelfde geluid) en je hebt echt een topper!

Mee eens... Al had de Rodenburg ook gewoon de entreeprijs omhoog moeten schroeven naar 20-25 euro. Dan had je al een groot deel van dat paupervolk buiten gelaten. Plus de leeftijd omhoog naar 18+ en gewoon goed controleren op leeftijd. Had een hele hoop gescheeld denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:48 

Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Richaaard schreef:

Iedereen was/is razend enthousiast over het geluid van gister, nooit gedacht dat hier nog iemand over kon klagen. Benieuwd wat de andere hardtraxxers er dan van vonden.

In zaal II was het geluid echt bagger, later op de avond werd het beter.
In zaal I was het geluid op sommige plekken echt prima in orde, maar kwaliteit vh geluid (ook in combi met de akoestiek) beoordeel ik ook wel op de gevoeligheid van positie zeg maar en die was echt heel hoog. Dus snap wel dat er kritiek is op het geluid. Het was ook echt HEEL hard, hoeft van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:01 

Donateur

Héél hard is vaak slechte kwaliteit compenseren. In de hoeken of de dicht bij de wanden links vond ik het ook niet zo denderend eigenlijk. Het wisselde in elk geval wel heel erg de hele avond. Tijdens CR kon ik soms geen melodie horen. Wel hele avond zonder oordopjes omdat ik die was vergeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:48 

Hardtraxx Addict

Ohja, de originele Struggle for Existence ook nog gehoord. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 21:43 

Hardtraxxer

echt genoten van deze avond!

geluid in zaal 1 was idd een beetje kut maar kon me er niet aan storen ofzo (heb wel last van me oortjes) :P

mijn avond kon sowieso niet stuk nadat B-Ram en ik zaal 2 los hebben gekregen :D
wat een heerlijk gevoel was dat en wat een geweldig publiek moet ik zeggen!

Bedankt daarvoor! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 11:10 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
en volgens mij een remix van no time to sleep.

Adaro - No Time To Sleep (Artic Is Sleepwalking Again Edit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:55 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Nando, jij bent echt een held, gaat nergens over, zieke avond.

Baas. :loving: :D Was super!

Mooie avond gehad! Setjes waren prima. Rough Nation geweldige tracklist, eindelijk Motherfucker live gehoord. :love: Helaas was het geluid rond dat tijdstip beroerd in de tweede zaal, later werd het beter. Geluid in de eerste zaal was prima maar zeker niet zo goed als sommige hier omschrijven, heb veel beter gehoord. Crypsis, CR en Adaro draaide prima setjes, kan me er niet veel van herinneren maar de meeste tracks waren echt dik. Ben echt verliefd op Crucifix na hem live gehoord te hebben, ZIEKE plaat. :worship: Verder ga ik niet snel meer terug naar deze locatie, zoals eerder gezegd veel te fucking warm en druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:09 

Hardtraxx Addict

Ja die was zeker dik, zo veel drive! Heerlijk. 't Mooiste was nog wel tijdens de laatste track van Rough Nation: Nando: "WAT THE FUCK IS DIT?!" :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:59 

Hardtraxx Elite

Vond het geluid niet zuiver.. Heb zo'n beetje overal in de zaal gestaan maar nergens vond ik het goed. Goed voorbeeld toen de hardcore begon, alles wat je hoorde was "whoem whoem whoem whoem enz enz"
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:41 

Donateur

Vond het toen die zaal wat leeg begon te lopen juist beter klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:01 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
't Mooiste was nog wel tijdens de laatste track van Rough Nation: Nando: "WAT THE FUCK IS DIT?!" :woot:

Zo rollen wij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:19 

Hardtraxxer

Zooo, dat was met feestje het wel weer!
Merkte meteen bij binnenkomst dat de sfeer er al lekker in zat.
Heerlijke sets gehoord, geen 1 tegen die me echt tegen viel.
Heerlijk al die ouwe minus is more platen en die nieuwe promo's van RR owja en Crucifix :drool:
Drukte was nog net te doen, heb me gelukkig niet zo geirriteerd als bij Hardbass
Tijdens RR was er ruimte genoeg, maar het was weer een zweetavondje pff en lekker druppels van het plafond. In zaal 2 was het dan wel weer lekker koel.
Aardig veel mensen in het begin al vdk maar dat stoor ik me nooit echt aan, kon er juist wel om lachen.
Geluid vond ik echt tegenvallen, klonk totaal niet zuiver en ik heb op meerdere plekken gestaan en in die 2e zaal klopte de akoestiek al helemaal niet, maar het stond overal wel hard zat dus dat valt dan weer mee.

Maar desondanks de minpuntjes een heerlijk feest gehad :thumbsup:
Had dit op een andere locatie gehouden en je had een Topfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 22:35 

Hardtraxxer

Hier nog wat beukwerk! (L)

Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten