Die draaide hij iig wel ja, en volgens mij een remix van no time to sleep. Ohja wacht en jij bedoelde die early plaat ofzoiets aan 't begin, weet niet hoe die heet maar weet wat je bedoelt ja.
Iemand die toevallig weet met welke 2 tracks Adaro openende? Kon ze niet plaatsen helaas en klonk erg dik.
Eerste track kan ik ook even niet plaatsen. Weet wel hoe die gaat maar kom niet op de naam. Tweede nummer was Tuneboy ft. MC D - I'm Bulletproof. Hoogtepuntjes van de avond waren voor mij toch wel One Of A Kind, Thrillseeka (gedraaid door Adaro) en DBSTF ft. High Voltage - Shiverz (door Radical Redemption). Eén ziek feestje zeg, komt toch wel hoog op mijn lijstje tot nu toe te staan
Wat vaag voor mijn gevoel draaide Adaro heel wat anders aan het begin, maar misschien wel in de war qua tijd (wat vaag is want was redelijk nuchter ) Wel bedankt voor het meedenken!
Nondeju wat een ongelofelijk zaadtent zeg, veels te druk, smerig zweethol, rechts vooraan dropen de zweetdruppels van het plafon en niet zo'n klein beetje ook. Veel mensen zwaar van de kaart en de barbediening duurde een eeuwigheid. Geluid was ook zeer matig. Verder werd er wel erg dik gedraaid, zaten echt geweldige platen tussen, zoals Amnesys - Massacre die Adaro draaide en AOF - Redemption door RR. Sfeer zat er halverwege wel erg goed in en iedereen stond te beuken
Hou dit feestje op een andere locatie en je hebt een dikke prima