Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxxer

Locatie: Rodenburg, Beesd

Tijd: 22:00 tot 06:00

Leeftijd: 16

Muziekstijlen: Hardstyle, Raw Hardstyle

Line-up:

Adaro
Alpha²
B-Front
E-Force
Ran-D
Ruff J.
MC: Renegade

https://partyflock.nl/party/214170:A_records.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:18 
 
Hardtraxxer

je vergeet iets ;) ...

pre-sale €10,-, tickets verkrijgbaar via www.clubrodenburg.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is erbij vanavond? En wie gaat er nog meer met de bus vanuit Houten of Culemborg? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Newbie

misschien wel ff aanwezig!
Maar het is toch wel n best eind rijden helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 10:12 
 
Hardtraxxer

Yooo was kei gezellig! Weet alleen niet meer precies wie ik ook alweer tegenkwam van hardtraxx... was zo vaag als ut maar zijn kan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was inderdaad vies gezellig! Dit had ik niet verwacht, wat een feest! :worship:

Report komt zo wel. Mij heb je gezien trouwens Michael :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onverwachts nog heen maar het was zeker gezellig!

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:41 
 
Hardtraxxer

Heerlijk bijgekomen van gister. A2 records label night in rodenburg. Ran-d begon beetje crap vond ik maar aan het eind was zijn set toch nog wel lachen. B-front... tsja gewoon een held, Dikke vette bassplaat, Distorted, noem maar op. lekker rammen. e-force helaas niet helemaal gezien, stond in de andere zaal waar die twee jochies Virus, Unlike others en The demand onderandere draaiden!! Toen terug naar eind van E-force, was nog wel ff leuk. Toen adaro die echt een bazenset neergezet heeft. Aan het eind nog ff staan lullen met Adaro Thijs en een fototie :) a2 records blijft me nooit teleurstellen. Daarna nog ff staan beuken op Hardcore :) 1 woord voor de avond: Sick! :yay:

Vet om weer wat nieuwe hardtraxxers te ontmoeten trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Het was inderdaad vies gezellig! Dit had ik niet verwacht, wat een feest! :worship:


Inderdaad. Erg genoten. Af en toe iets te druk maar al met al een super feesie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit zeg. Ik heb me bijna de hele avond wel vermaakt met als hoogtepunten de sets van B-front en het einde van Adaro. Alpha Twins heb ik de helft niet van gezien, de tweede helft was wel aardig. Ran-D ook wel. Crump remix klapte er wel lekker op. Toen kwam B-front. Kan me nog herrineren dat B-front opende met Pavo - Communicate en verder hoorde ik nog Distorted, Inner Creativity en Chemical. Wat mij betreft de set van de avond. Tijdens E-force heb ik een wat langere pauze ingelast maar van wat ik hoorde klonk het vrij behoorlijk. Adaro draaide in het begin veel platen die al gedraaid waren, dus daar had ik wel de pest in maar vooral de tweede helft, met als absolute hoogtepunt de Bitcrusher remix, maakte hij het absoluut goed.
Verder nog een aantal Hardtraxxers gezien wat gezellig was.
Kortom, zeer geslaagd feesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:47 
 
Hardtraxx Newbie

Omdat ik gisteren avond 3 keer werd aangesproken of ik ook op hardtraxx zat, toch maar een account gemaakt!
Ik liep met een "do the happy face" shirt rond.

Was echt een super feestje! Sfeer zat er goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spruit33 schreef:
Omdat ik gisteren avond 3 keer werd aangesproken of ik ook op hardtraxx zat, toch maar een account gemaakt!
Ik liep met een "do the happy face" shirt rond.

Was echt een super feestje! Sfeer zat er goed in!

haha, heb ik je toch overtuigt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die gasten, residents, in de kleine zaal draaide ook zeker goed! Was daar tijdens e-force maar ze knalden aardig!

Voor mij was zeker b-front de set van de avond. Draaide ook nog discorecord geloof ik en de rest is al wel een beetje genoemd. Voor de rest schiet me ook ff niks te binnen nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Die gasten, residents, in de kleine zaal draaide ook zeker goed! Was daar tijdens e-force maar ze knalden aardig!

Voor mij was zeker b-front de set van de avond. Draaide ook nog discorecord geloof ik en de rest is al wel een beetje genoemd. Voor de rest schiet me ook ff niks te binnen nu

Uhm... Die DJ die er in het begin stond was gewoon lachwekkend. Dat was echt te triest voor woorden. Diegene die hem ook maar 1 eurocent heeft gegeven om te draaien, moet zichzelf echt achter de oren krabben. Het was super vet, maar het had niks meer met DJ'en te maken. Stop-play met stiltemomenten... :')

Daarna werd er in ieder geval zeer goed gedraaid. Ben er ook vaak geweest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Die gasten, residents, in de kleine zaal draaide ook zeker goed! Was daar tijdens e-force maar ze knalden aardig!

Voor mij was zeker b-front de set van de avond. Draaide ook nog discorecord geloof ik en de rest is al wel een beetje genoemd. Voor de rest schiet me ook ff niks te binnen nu

Uhm... Die DJ die er in het begin stond was gewoon lachwekkend. Dat was echt te triest voor woorden. Diegene die hem ook maar 1 eurocent heeft gegeven om te draaien, moet zichzelf echt achter de oren krabben. Het was super vet, maar het had niks meer met DJ'en te maken. Stop-play met stiltemomenten... :')

Daarna werd er in ieder geval zeer goed gedraaid. Ben er ook vaak geweest. :D


Die gasten had ik ook niet mee gemaakt dus ik geloof je gelijk.
Ik bedoelde de dj die daar tijdens e-force draaide, draaide ook met een apc geloof ik of ik had het verkeerd gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Newbie

haha, heb ik je toch overtuigt :P[/quote]

Haha ja als jij die gene ben, denk het wel ? Haha
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten