Ik bied 10wrote:Ik sta ook op dat filmpje, ik eis 5 bier.wrote:Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van bier tegemoed moet komen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
5 bier, take it or leave it!
Delete weet ik ook niet zeker, ligt er beetje aan wie dan in de andere zalen draaien. Ik ga sws Phrantic/ Degos & Re-Done/ B-Front & High Voltage.
Delete weet ik ook niet zeker, ligt er beetje aan wie dan in de andere zalen draaien. Ik ga sws Phrantic/ Degos & Re-Done/ B-Front & High Voltage.
Nu je 't zegt, B-Front & High Voltage wil ik ook niet missen.wrote:5 bier, take it or leave it!
En trouwens, ik ben klaar met jouw qua double posts, echt
Sorry, ik kan er ook niks aan doenwrote:Nu je 't zegt, B-Front & High Voltage wil ik ook niet missen.wrote:5 bier, take it or leave it!
En trouwens, ik ben klaar met jouw qua double posts, echt
wrote:5 bier, take it or leave it!.
-
A
Ga jij ook, naamgenoot?
Meeting weet ik niet, maar ga je wel even zien hoorwrote:Ga jij ook, naamgenoot?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
haha leuke meeting zal er vast mooi uitzien. Ik ben erbij, Delete moet ik zien! 
Denk echt fucking lelijkwrote:haha leuke meeting zal er vast mooi uitzien. Ik ben erbij, Delete moet ik zien!
Geen Masterchief -1wrote:Denk echt fucking lelijkwrote:haha leuke meeting zal er vast mooi uitzien. Ik ben erbij, Delete moet ik zien!
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik ben wel aanwezig hoor Daniel..
Oke oke, jij maakt mijn dag goed dan.
Weet niet of ik op de meeting ben, lijkt me wel gezellig een keer een aantal HT-ers te speken 
Het is naar volk kan ik je vertellen.wrote:Weet niet of ik op de meeting ben, lijkt me wel gezellig een keer een aantal HT-ers te speken
Lijkt mij ook, als ik ze op aftermovies zie staan lijken het net een aantal hyperactieve personen die met hun armen aan het rondzwaaien zijn alsof ze wespen aan het wegjagen zijn 
-
A
Ik raad je aan om naar de VDK meeting te gaan, zijn veel gezelligere mensenwrote:Lijkt mij ook, als ik ze op aftermovies zie staan lijken het net een aantal hyperactieve personen die met hun armen aan het rondzwaaien zijn alsof ze wespen aan het wegjagen zijn
Dan moet je naar de gewone vdk-meeting.wrote:VDK v/dook goed?
De Extra Wappie Meeting en de Legerbroeken meeting zijn daar niet voor bedoeld
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.
He verdorie, ik wilde naar allebei gaan maar ik hoorde net dat ze tegelijkertijd zijn!wrote:Dan moet je naar de gewonde vdk-meeting.wrote:VDK v/dook goed?
De Extra Wappie Meeting en de Legerbroeken meeting zijn daar niet voor bedoeld
....
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
Wordt gekke huis, en heel het feest is 1 grote meeting.