Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
jordifcg schreef:
Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van bier tegemoed moet komen.

Ik sta ook op dat filmpje, ik eis 5 bier.

Ik bied 10
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 bier, take it or leave it!

Delete weet ik ook niet zeker, ligt er beetje aan wie dan in de andere zalen draaien. Ik ga sws Phrantic/ Degos & Re-Done/ B-Front & High Voltage.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
5 bier, take it or leave it!

Delete weet ik ook niet zeker, ligt er beetje aan wie dan in de andere zalen draaien. Ik ga sws Phrantic/ Degos & Re-Done/ B-Front & High Voltage.


Nu je 't zegt, B-Front & High Voltage wil ik ook niet missen.

En trouwens, ik ben klaar met jouw qua double posts, echt :P
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Daveytl schreef:
5 bier, take it or leave it!

Delete weet ik ook niet zeker, ligt er beetje aan wie dan in de andere zalen draaien. Ik ga sws Phrantic/ Degos & Re-Done/ B-Front & High Voltage.


Nu je 't zegt, B-Front & High Voltage wil ik ook niet missen.

En trouwens, ik ben klaar met jouw qua double posts, echt :P

Sorry, ik kan er ook niks aan doen :(
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
5 bier, take it or leave it!.

:beer:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:19 
 

Ga jij ook, naamgenoot?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ga jij ook, naamgenoot?

Meeting weet ik niet, maar ga je wel even zien hoor :kiss:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:26 
 
Hardtraxx Elite

haha leuke meeting zal er vast mooi uitzien. Ik ben erbij, Delete moet ik zien! :love:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
haha leuke meeting zal er vast mooi uitzien. Ik ben erbij, Delete moet ik zien! :love:

Denk echt fucking lelijk
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Onthafloorx schreef:
haha leuke meeting zal er vast mooi uitzien. Ik ben erbij, Delete moet ik zien! :love:

Denk echt fucking lelijk

Geen Masterchief -1
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben wel aanwezig hoor Daniel..
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke oke, jij maakt mijn dag goed dan.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of ik op de meeting ben, lijkt me wel gezellig een keer een aantal HT-ers te speken ^^
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Weet niet of ik op de meeting ben, lijkt me wel gezellig een keer een aantal HT-ers te speken ^^


Het is naar volk kan ik je vertellen.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij ook, als ik ze op aftermovies zie staan lijken het net een aantal hyperactieve personen die met hun armen aan het rondzwaaien zijn alsof ze wespen aan het wegjagen zijn :innocent:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:10 
 

THArdstyler schreef:
Lijkt mij ook, als ik ze op aftermovies zie staan lijken het net een aantal hyperactieve personen die met hun armen aan het rondzwaaien zijn alsof ze wespen aan het wegjagen zijn :innocent:

Ik raad je aan om naar de VDK meeting te gaan, zijn veel gezelligere mensen
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VDK v/d :beer: ook goed?
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
VDK v/d :beer: ook goed?

Dan moet je naar de gewone vdk-meeting.

De Extra Wappie Meeting en de Legerbroeken meeting zijn daar niet voor bedoeld :nono:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Problem?
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
THArdstyler schreef:
VDK v/d :beer: ook goed?

Dan moet je naar de gewonde vdk-meeting.

De Extra Wappie Meeting en de Legerbroeken meeting zijn daar niet voor bedoeld :nono:


He verdorie, ik wilde naar allebei gaan maar ik hoorde net dat ze tegelijkertijd zijn! :mad:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

....
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt gekke huis, en heel het feest is 1 grote meeting. :D
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja doei he tot in zaal 3, ben te vinden bij Olijfboompje en zijn Olijfbomige aanhang.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten