Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:04 
 

Nou, vooruit;

Waar: Set van Delete, ergens in de kleine zaal
Hoelaat: 03:00
Wie:
- Iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, je begint net op Mikeeee te lijken. 3 weken van te voren al helemaal gaan plannen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is dit de [V.D.K.][Hardtraxx Wappies Elite][Always in the front][Small but going harder then yall][V.D.K.] meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxxer

Zullen we gewoon linksvoor meeting doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Is dit de [V.D.K.][Hardtraxx Wappies Elite][Always in the front][Small but going harder then yall][V.D.K.] meeting?

Jup en traditiegetrouw mag Davey de uiteindelijke naam verzinnen. Het liefst iets met veel drugs en hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meetings zijn voor leden die nog geen hoge status op HT hebben mang
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:21 
 

Aan het HT-Awardstoppa te zien willen mensen mij ontmoeten. Nu bied ik mezelf een keertje aan, nog niet goed. Tjezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil je wel zien hoor, ben benieuwd hoe je eruit ziet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nu bied ik mezelf een keertje aan


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:24 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik wil je wel zien hoor, ben benieuwd hoe je eruit ziet!

Wij hebben op Rebirth geknuffeld op de WC
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en sindsdien never nooit meer gezien. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom iedereen daar wel tegen, en die meeting vergeet ik toch :P . Loudness is toch altijd 1 grote meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:32 
 

TiMOTHYb schreef:
Ja en sindsdien never nooit meer gezien. :/

Bedankt voor de soa
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Loudness is toch altijd 1 grote meeting?

Zeker en vast, al helemaal in de Maassilo.

Laatste editie in de Maassilo was het feest met de meeste bekende ooit volgens mij, niet normaal was dat. :P

Gaat nu ook weer een gezellige boel worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat is een meeting toppa???
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal komen, heb al iets van 100 bekenden rondlopen daar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Haha ik ben erbij hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even sticky gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Is dit de [V.D.K.][Hardtraxx Wappies Elite][Always in the front][Small but going harder then yall][V.D.K.] meeting?

Jup en traditiegetrouw mag Davey de uiteindelijke naam verzinnen. Het liefst iets met veel drugs en hard gaan.

Haha, hoezo :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er staat me iets bij dat je dat wel leuk vind zo'n [VDK] tagje. Volgens mij uit een vorig meeting-'toppa'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 03:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik het kan vinden ben ik er bij, vorige keer dat ik naar een meeting wou komen, bij hardbass, zag ik niemand op de desbetreffende plek staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik er aan denk kom ik wel langs... maar dat weet je nooit zeker natuurlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

NEE :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aangezien ik daar ben, zal ik mezelf hier ook wel terug kunnen vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Laatste editie in de Maassilo was het feest met de meeste bekende ooit volgens mij, niet normaal was dat. :P

Voor mij ook, meer dan 100 geloof ik. Dit keer niet anders. :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten