Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Meeting Toppa: Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Nou, misschien kom ik wel eem langshobbelen! :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TiMOTHYb wrote:Er staat me iets bij dat je dat wel leuk vind zo'n [VDK] tagje. Volgens mij uit een vorig meeting-'toppa'
Oh ja, van die extra wappie meetings :lol: Alleen voor diegenen die écht veel te veel drugs hebben gehad!!!!11!!!1
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahaha juist! tommetjeuh komt ook denk ik, als ik biscuit moet geloven.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
G1LL wrote:Ik kom iedereen daar wel tegen, en die meeting vergeet ik toch :P . Loudness is toch altijd 1 grote meeting?
A
OP aangepast
Slotje aub
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Almighty wrote:OP aangepast
Slotje aub
Ja het is 1 grote meeting, maar als we nog een gewone meeting willen houden moet dat toch kunnen? Ik zeg op 't einde van de set van de artiest voor Delete, want ik neem aan de iedere Hardtraxxer hier wel naar Delete gaat :P . Als dat de afsluiter is zeg ik tijdens B-Front & High Voltage links voor aan :)
A
Delete is een goede ja, onder voorbehoud gepost
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Tijdens Delete zal wel goed komen dan :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Al een tijdje actief op het forum dus toch maar een keer meeten he ^^ Lijkt me best lache keer "in het echt" met de HT'ers te praten. (zie lullen)
A
Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Almighty wrote:Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen
:lol:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Almighty wrote:Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen
Volgens mij was dat bij mij 't geval op Decibel hahaha :P Alleen dan kwam dat sprakeloos diep in de ogen kijken van mijn kant :x
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
G1LL wrote:
Volgens mij was dat bij mij 't geval op Decibel hahaha :P Alleen dan kwam dat sprakeloos diep in de ogen kijken van mijn kant :x
Dat was ook wel te begrijpen hoor :P
A
G1LL wrote:
Nee je was gewoon boos ofzo
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
jordifcg wrote:Al een tijdje actief op het forum dus toch maar een keer meeten he ^^ Lijkt me best lache keer "in het echt" met de HT'ers te praten. (zie lullen)
Eindelijk jouw helden van je profielplaatje ontmoeten
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Firetrap wrote:
jordifcg wrote:Al een tijdje actief op het forum dus toch maar een keer meeten he ^^ Lijkt me best lache keer "in het echt" met de HT'ers te praten. (zie lullen)
Eindelijk jouw helden van je profielplaatje ontmoeten
:D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van bier tegemoed moet komen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Spreek me maar aan. :D
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
jordifcg wrote:Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van cola tegemoed moet komen.
:mad:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
jordifcg wrote:Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van bier tegemoed moet komen.
Ik sta ook op dat filmpje, ik eis 5 bier.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
G1LL wrote:
Almighty wrote:OP aangepast
Slotje aub
Ja het is 1 grote meeting, maar als we nog een gewone meeting willen houden moet dat toch kunnen? Ik zeg op 't einde van de set van de artiest voor Delete, want ik neem aan de iedere Hardtraxxer hier wel naar Delete gaat :P . Als dat de afsluiter is zeg ik tijdens B-Front & High Voltage links voor aan :)
Delete gaat echt niet iedereen zijn hoor, er is ook een redelijk groot deel dat zijn muziek minder goed kan waarderen.

Ik kan het waarderen maar hoef er niet per se naar toe, als er een interessantere naam voor mij tegelijk staat met hem dan ga ik daar heen.

B-Front & High Voltage zullen er wel meer zijn.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Oh ik ben dr bij hoor
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kom genoeg mensen tegen, maar toch moeten we maar eens proberen een echte meeting te houden en een foto maken met achterlijk veel members (net als met Fusion TNL) :P ik ben er eigenlijk altijd op de afgesproken tijd alleen komen 9/10 mensen niet opdagen xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heb je inmiddels een ticket?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Nee :cry: maar komt goed. Ook al kan ik em niet meer online krijgen, dan ga ik alsnog naar de Maassilo. Staan toch altijd wel een aantal lauwe koelies die kaartjes verkopen. :cool: