G1LL schreef:
Almighty schreef:
OP aangepast
Slotje aub
Ja het is 1 grote meeting, maar als we nog een gewone meeting willen houden moet dat toch kunnen? Ik zeg op 't einde van de set van de artiest voor Delete, want ik neem aan de iedere Hardtraxxer hier wel naar Delete gaat

. Als dat de afsluiter is zeg ik tijdens B-Front & High Voltage links voor aan

Delete gaat echt niet iedereen zijn hoor, er is ook een redelijk groot deel dat zijn muziek minder goed kan waarderen.
Ik kan het waarderen maar hoef er niet per se naar toe, als er een interessantere naam voor mij tegelijk staat met hem dan ga ik daar heen.
B-Front & High Voltage zullen er wel meer zijn.