Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, misschien kom ik wel eem langshobbelen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er staat me iets bij dat je dat wel leuk vind zo'n [VDK] tagje. Volgens mij uit een vorig meeting-'toppa'

Oh ja, van die extra wappie meetings :lol: Alleen voor diegenen die écht veel te veel drugs hebben gehad!!!!11!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 01:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha juist! tommetjeuh komt ook denk ik, als ik biscuit moet geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik kom iedereen daar wel tegen, en die meeting vergeet ik toch :P . Loudness is toch altijd 1 grote meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:17 
 

OP aangepast
Slotje aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
OP aangepast
Slotje aub


Ja het is 1 grote meeting, maar als we nog een gewone meeting willen houden moet dat toch kunnen? Ik zeg op 't einde van de set van de artiest voor Delete, want ik neem aan de iedere Hardtraxxer hier wel naar Delete gaat :P . Als dat de afsluiter is zeg ik tijdens B-Front & High Voltage links voor aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:53 
 

Delete is een goede ja, onder voorbehoud gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijdens Delete zal wel goed komen dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al een tijdje actief op het forum dus toch maar een keer meeten he ^^ Lijkt me best lache keer "in het echt" met de HT'ers te praten. (zie lullen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:36 
 

Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen


Volgens mij was dat bij mij 't geval op Decibel hahaha :P Alleen dan kwam dat sprakeloos diep in de ogen kijken van mijn kant :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Almighty schreef:
Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen


Volgens mij was dat bij mij 't geval op Decibel hahaha :P Alleen dan kwam dat sprakeloos diep in de ogen kijken van mijn kant :x

Dat was ook wel te begrijpen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 18:19 
 

G1LL schreef:
Almighty schreef:
Ik ben niet zo van het praten, ik kijk liever iemand sprakeloos diep in de ogen


Volgens mij was dat bij mij 't geval op Decibel hahaha :P Alleen dan kwam dat sprakeloos diep in de ogen kijken van mijn kant :x

Nee je was gewoon boos ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Al een tijdje actief op het forum dus toch maar een keer meeten he ^^ Lijkt me best lache keer "in het echt" met de HT'ers te praten. (zie lullen)


Eindelijk jouw helden van je profielplaatje ontmoeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
jordifcg schreef:
Al een tijdje actief op het forum dus toch maar een keer meeten he ^^ Lijkt me best lache keer "in het echt" met de HT'ers te praten. (zie lullen)


Eindelijk jouw helden van je profielplaatje ontmoeten

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van bier tegemoed moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spreek me maar aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van cola tegemoed moet komen.

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Ja die zou ik ook best wel willen ontmoeten. Hoorde dat bij het gebruiken van hun plaatje wat copyright compensatie in de vorm vorm van bier tegemoed moet komen.

Ik sta ook op dat filmpje, ik eis 5 bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Almighty schreef:
OP aangepast
Slotje aub


Ja het is 1 grote meeting, maar als we nog een gewone meeting willen houden moet dat toch kunnen? Ik zeg op 't einde van de set van de artiest voor Delete, want ik neem aan de iedere Hardtraxxer hier wel naar Delete gaat :P . Als dat de afsluiter is zeg ik tijdens B-Front & High Voltage links voor aan :)

Delete gaat echt niet iedereen zijn hoor, er is ook een redelijk groot deel dat zijn muziek minder goed kan waarderen.

Ik kan het waarderen maar hoef er niet per se naar toe, als er een interessantere naam voor mij tegelijk staat met hem dan ga ik daar heen.

B-Front & High Voltage zullen er wel meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oh ik ben dr bij hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom genoeg mensen tegen, maar toch moeten we maar eens proberen een echte meeting te houden en een foto maken met achterlijk veel members (net als met Fusion TNL) :P ik ben er eigenlijk altijd op de afgesproken tijd alleen komen 9/10 mensen niet opdagen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je inmiddels een ticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :cry: maar komt goed. Ook al kan ik em niet meer online krijgen, dan ga ik alsnog naar de Maassilo. Staan toch altijd wel een aantal lauwe koelies die kaartjes verkopen. :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten