Zal vast wel even aan komen waaien
Ergens...
Jij maakt dan toch min of meer daar ook deel van uit?wrote:Ja doei he tot in zaal 3, ben te vinden bij Olijfboompje en zijn Olijfbomige aanhang.
Jij maakt dan toch min of meer daar ook deel van uit?wrote:Ja doei he tot in zaal 3, ben te vinden bij Olijfboompje en zijn Olijfbomige aanhang.
Moet je je shirt wel aan blijven houdenwrote:Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan, voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel
Yes please.wrote:Moet je je shirt wel aan blijven houdenwrote:Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan, voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel
Ben je z'n broertje?wrote:inb4 20 vragen of ik het broertje van Ruubiie ben, zaterdag.
wrote:Moet je je shirt wel aan blijven houdenwrote:Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan, voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel
Zaterdag, niet vrijdag.wrote:Ben je z'n broertje?wrote:inb4 20 vragen of ik het broertje van Ruubiie ben, zaterdag.

Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen.wrote:(neem een reserve shirt mee)
Moet je niet zo lomp doen af en toewrote:Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen.wrote:(neem een reserve shirt mee)
Grow tallerwrote:Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen.wrote:(neem een reserve shirt mee)
Wat heeft hij daaraan, dan komt het op zijn broek, en die nemen meer ruimte in beslag in een kluisjewrote:Grow tallerwrote:Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen.wrote:(neem een reserve shirt mee)