Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal vast wel even aan komen waaien :D Ergens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja doei he tot in zaal 3, ben te vinden bij Olijfboompje en zijn Olijfbomige aanhang.

Jij maakt dan toch min of meer daar ook deel van uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan :P , voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent altijd vdk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

inb4 20 vragen of ik het broertje van Ruubiie ben, zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan :P , voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel ^^

Moet je je shirt wel aan blijven houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:09 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Ruubiie schreef:
Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan :P , voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel ^^

Moet je je shirt wel aan blijven houden

Yes please.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
inb4 20 vragen of ik het broertje van Ruubiie ben, zaterdag.

Ben je z'n broertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ruubiie schreef:
Ik doe denk ik m'n Ding Dong shirt weer is een keer aan :P , voorderest herkent menig [v.d.k]-volk hier op ht me vast en zeker wel ^^

Moet je je shirt wel aan blijven houden

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
jRn schreef:
inb4 20 vragen of ik het broertje van Ruubiie ben, zaterdag.

Ben je z'n broertje?

Zaterdag, niet vrijdag. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je tijdens delete iemand met een blauw 2 and a half kings shirt ziet lopen/stampen weet ik 't, dan ben ik het :D

Edit: Rik als jij nou gewoon naar die meeting gaat, dan weet ik waar ik moet wezen tijdens delete :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een meeting bij B-Front & High Voltage misschien niet slimmer? Aangezien daar denk ik een stuk meer mensen heen gaan dan naar Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:16 
 
Hardtraxx Elite

Tot vanavond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb een Fusion shirt aan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een blauw/paars Paul Frank shirt aan en anders een wit tshirt met opdruk (neem een reserve shirt mee :P )
Daarnaast heb ik 3 pakken glowsticks bij me die ik ga uitdelen aan members xd :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ongein doe je maar op Qlimax, mang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel het feest was één grote meeting volgens mij... Echt heel de avond andere mensen gesproken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een bazenfeest :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weer nieuwe mensen gesproken, was zelllieeee :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:23 
 

Heey naamgenoot
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
(neem een reserve shirt mee :P )

Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Rawbin schreef:
(neem een reserve shirt mee :P )

Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen. >.<

Moet je niet zo lomp doen af en toe -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Rawbin schreef:
(neem een reserve shirt mee :P )

Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen. >.<

Grow taller
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Nando schreef:
Rawbin schreef:
(neem een reserve shirt mee :P )

Ga ik volgende keer ook doen. Kreeg godverdomme 3 keer bier over me heen. >.<

Grow taller


Wat heeft hij daaraan, dan komt het op zijn broek, en die nemen meer ruimte in beslag in een kluisje :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Broek maakt hem denk ik niks uit, die gaan toch kapot
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten