Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit impuls ook maar een kaartje geroggeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ook maar een kaartje geroggeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje ook alweer even binnen, heb er zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop van harte dat Main Concern en/of HS mafia op main staan. Anders denk ik toch kaartje verkopen. Pandemonium is die dag en ook nog een leipe techno fissa (Kombination Research Label Night XL)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Hoop van harte dat Main Concern en/of HS mafia op main staan. Anders denk ik toch kaartje verkopen. Pandemonium is die dag en ook nog een leipe techno fissa (Kombination Research Label Night XL)

Main Concern zie ik zaal 1 nog wel afsluiten. Ben ook wel benieuwd naar de zaal indeling. Wordt dit pas bekend gemaakt met de time table of doen ze dit al eerder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doen ze pas met de TT helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 1
04:00 - 05:30 Hardstyle Mafia
05:30 - 07:00 Main Concern

Yes please.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 10:49 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Zaal 1
04:00 - 05:30 Hardstyle Mafia
05:30 - 07:00 Main Concern

Yes please.


yesssssss pleaseeee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, weer een leuke line-up, en locatie was top vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij staan Adaro, Artifact, B-Front, Dark Pact, E-Force, Regain, Titanomachy, Typhoon en Warface in Area 1. B2s heeft een filmpje gepost met deze namen en vind het ook vrij logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Volgens mij staan Adaro, Artifact, B-Front, Dark Pact, E-Force, Regain, Titanomachy, Typhoon en Warface in Area 1. B2s heeft een filmpje gepost met deze namen en vind het ook vrij logisch.


Dat zou jammer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Volgens mij staan Adaro, Artifact, B-Front, Dark Pact, E-Force, Regain, Titanomachy, Typhoon en Warface in Area 1. B2s heeft een filmpje gepost met deze namen en vind het ook vrij logisch.


Hm ik hoop toch niet dat dat zo is. Regain, Typhoon en Artifact echt op de main? Dan zou ik eerder X-Pander en Main Concern verwachten.
Ik dacht eigenlijk dat deze zaalindeling best wel reëel was:

Zaal 1: X-Pander, E-Force, Dark Pact, B-Front, Adaro, Titanomachy Live, Prefix & Density, Warface, Main Concern
Zaal 2: Unresolved, Revocate, Artifact, Typhoon, Regain, High Voltage, Hardstyle Mafia, Jason Payne

Waarbij het alleen jammer zou zijn dat Hardstyle Mafia niet op de main staat, maar dat is ook niet te verwachten. Main Concern én Prefix & Density niet op de main hebben is ten eerste vrij onverdiend en daarbij ook nog zonde. Zeker in het geval van Main Concern, die wil ik wel eens de eerste zaal zien afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

High Voltage op de main.

En wat mij betreft liever Artifact dan X-Pander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles best zolang Hardstyle Mafia en Main Concern maar niet tegelijk staan. Maar ben er ergens bang voor dat dat wel gaat gebeuren. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:35 
 
Hardtraxx Elite

Ook maar even kaarten gekocht. Hoop alleen niet dat HSM en MC tegelijk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de vorige Loudness in het klokgebouw was het verschil tussen de 1e en 2e zaal enorm wat betreft het geluid, met Project hardcore was het verschil veel minder. Ik hoop dus echt dat Main-concern en/of Hardstyle Mafia in de 1e zaal staan of B2S het geluid in de 2e zaal heeft verbeterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop toch echt wel dat Prefix & Density en Main concern op de main staan dan ben ik al blij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb twee kaartjes voor Loudness over, kunnen helaas zelf niet gaan omdat de persoon waarmee ik ging aan z'n knie is geopereerd.
Originele prijs (exc servicekosten), laat maar wat horen :)
Edit: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk staat HSMafia tegelijk met Titan of Warface. Maar niet met P&D of MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin hier toch wel zin in te krijgen. Main Concern, Regain, Unresolved, Warface, Jason Payne. Met Hardstyle Mafia niet zo bekend mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben al redelijk snel blij over wat voor indeling dan ook. Iedereen draait toch wel tering hard haha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk ook maar een kaartje gekocht.

Hopen op een leuke timetable :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zn zin in. Kan sinds hard bass al niet meer wachten. Hoop dat Jason Payne, Main Concern en Hardstyle Mafia niet tegelijk draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds aan het twijfelen. Wil eigenlijk wachten tot de timetable online komt. Als Hardstyle Mafia en Main Concern niet tegelijk staan (en het liefst beide zaal 1) ben ik definitief overtuigd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten