wrote: Waarom post je dan op Miwer-toon dat er vorige keer deurverkoop was..?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Aanwezig met ferdy, als het goed is.
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Goeie dingen gehoord over klokgebouw, met name over het geluid, maar line up is niet heeuuuul vet imo.. Als P&D op de main staan ga ik sowieso, anders is het ff afwegen. Hardstyle Mafia, hoewel ik dr compleet niet bekend mee ben, ben ik ook wel benieuwd naar.
Is het klokgebouw een beetje makkelijk te bereiken met het ov?
Is het klokgebouw een beetje makkelijk te bereiken met het ov?
Trein naar Eindhoven Beukenlaan, ligt het gebouw er pal naast.
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Hardstyle Mafia mainstage afsluiter aub! 
Laten we hopenwrote:Hardstyle Mafia mainstage afsluiter aub!
Tickets inmiddels aangekocht
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Thanks, dat scheelt weerwrote:Trein naar Eindhoven Beukenlaan, ligt het gebouw er pal naast.
1 tip: koop wel van te voren een treinkaartje voor de terug weg 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
wrote:1 tip: koop wel van te voren een treinkaartje voor de terug weg
1 tip. Na afloop van Loudness loop naar Eindhoven centraal en pak je de intercity naar Den Bosch als je die kant op moet
Of je pakt gewoon de fiets, fietst 10 minuten en je stapt daarna onder een heerlijk warme douche 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Helaas is de rit van Eindhoven naar Den Bosch iets langer dan 10 minuten met de fietswrote:Of je pakt gewoon de fiets, fietst 10 minuten en je stapt daarna onder een heerlijk warme douche
Haha, normaal zou de terugreis 3 uur duren. Maar vriendin woont 10 minuten fietsen van klokgebouwwrote:Helaas is de rit van Eindhoven naar Den Bosch iets langer dan 10 minuten met de fietswrote:Of je pakt gewoon de fiets, fietst 10 minuten en je stapt daarna onder een heerlijk warme douche
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Haha deden wij ook de vorige keer. Zieke rijen bij die kaarten automaatjes toenwrote:1 tip: koop wel van te voren een treinkaartje voor de terug weg
Nog 1 tippie; zet automatisch opwaarderen aan en koop geen kaartje (iedere keer +€1).
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Of pak gewoon de auto, heb je geen geknooi met openbaar vervoer.
Is me heel goed bevallen afgelopen editie
Is me heel goed bevallen afgelopen editie
Haha een maat van me woont naast 't klokgebouw, ideaal.
Waarom? Komt dat gunstig uit qua aansluiting? En is dat een beetje beloopbaar?wrote: 1 tip. Na afloop van Loudness loop naar Eindhoven centraal en pak je de intercity naar Den Bosch als je die kant op moet
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Hebben we afgelopen keer gedaan. Als je beetje doorloopt duurt ongeveer kwartier en de intercity rii Den Bosch gaat eerder dan sprinter anders is het langer wachten op Beukenlaanwrote:Waarom? Komt dat gunstig uit qua aansluiting? En is dat een beetje beloopbaar?wrote: 1 tip. Na afloop van Loudness loop naar Eindhoven centraal en pak je de intercity naar Den Bosch als je die kant op moet
Ik wil niet vervelend doen, maar als je dat in een kwartier loopt, loop je HEEL erg snel... zou eerder rekenen op een klein halfuurtje lopen 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Wij liepen best in een tempo door en had gevoel dat miss iets langer dan kwartiertje lopen was. Maar dan nog vind ik het handiger dan wachten op de sprinter bij Beukenlaanwrote:Ik wil niet vervelend doen, maar als je dat in een kwartier loopt, loop je HEEL erg snel... zou eerder rekenen op een klein halfuurtje lopen
Besloten om deze over te slaan en naar HardClassics en eventueel Remember te gaan 
Minuutje of 20 lopen naar CS vanaf beukenlaan.