Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom post je dan op Miwer-toon dat er vorige keer deurverkoop was..?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat ik aanwezig ben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met ferdy, als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 01:41 
 
Hardtraxxer

Goeie dingen gehoord over klokgebouw, met name over het geluid, maar line up is niet heeuuuul vet imo.. Als P&D op de main staan ga ik sowieso, anders is het ff afwegen. Hardstyle Mafia, hoewel ik dr compleet niet bekend mee ben, ben ik ook wel benieuwd naar.
Is het klokgebouw een beetje makkelijk te bereiken met het ov?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trein naar Eindhoven Beukenlaan, ligt het gebouw er pal naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:21 
 
Hardtraxxer

Hardstyle Mafia mainstage afsluiter aub! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Hardstyle Mafia mainstage afsluiter aub! :drool:


Laten we hopen :love:

Tickets inmiddels aangekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 00:44 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Trein naar Eindhoven Beukenlaan, ligt het gebouw er pal naast.

Thanks, dat scheelt weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 tip: koop wel van te voren een treinkaartje voor de terug weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
1 tip: koop wel van te voren een treinkaartje voor de terug weg :P


1 tip. Na afloop van Loudness loop naar Eindhoven centraal en pak je de intercity naar Den Bosch als je die kant op moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of je pakt gewoon de fiets, fietst 10 minuten en je stapt daarna onder een heerlijk warme douche :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

cb92 schreef:
Of je pakt gewoon de fiets, fietst 10 minuten en je stapt daarna onder een heerlijk warme douche :D


Helaas is de rit van Eindhoven naar Den Bosch iets langer dan 10 minuten met de fiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
cb92 schreef:
Of je pakt gewoon de fiets, fietst 10 minuten en je stapt daarna onder een heerlijk warme douche :D


Helaas is de rit van Eindhoven naar Den Bosch iets langer dan 10 minuten met de fiets


Haha, normaal zou de terugreis 3 uur duren. Maar vriendin woont 10 minuten fietsen van klokgebouw ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
1 tip: koop wel van te voren een treinkaartje voor de terug weg :P

Haha deden wij ook de vorige keer. Zieke rijen bij die kaarten automaatjes toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 1 tippie; zet automatisch opwaarderen aan en koop geen kaartje (iedere keer +€1).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:20 
 
Hardtraxx Elite

Of pak gewoon de auto, heb je geen geknooi met openbaar vervoer.
Is me heel goed bevallen afgelopen editie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha een maat van me woont naast 't klokgebouw, ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
1 tip. Na afloop van Loudness loop naar Eindhoven centraal en pak je de intercity naar Den Bosch als je die kant op moet


Waarom? Komt dat gunstig uit qua aansluiting? En is dat een beetje beloopbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pipa schreef:
1 tip. Na afloop van Loudness loop naar Eindhoven centraal en pak je de intercity naar Den Bosch als je die kant op moet


Waarom? Komt dat gunstig uit qua aansluiting? En is dat een beetje beloopbaar?


Hebben we afgelopen keer gedaan. Als je beetje doorloopt duurt ongeveer kwartier en de intercity rii Den Bosch gaat eerder dan sprinter anders is het langer wachten op Beukenlaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil niet vervelend doen, maar als je dat in een kwartier loopt, loop je HEEL erg snel... zou eerder rekenen op een klein halfuurtje lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik wil niet vervelend doen, maar als je dat in een kwartier loopt, loop je HEEL erg snel... zou eerder rekenen op een klein halfuurtje lopen ;)


Wij liepen best in een tempo door en had gevoel dat miss iets langer dan kwartiertje lopen was. Maar dan nog vind ik het handiger dan wachten op de sprinter bij Beukenlaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 21:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Besloten om deze over te slaan en naar HardClassics en eventueel Remember te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minuutje of 20 lopen naar CS vanaf beukenlaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten