Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat de kans heel klein is dat HS Mafia in de eerste zaal staan aangezien de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ook aanwezig ^^

Eindelijk weer meeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:20 
 
Hardtraxxer

Artiesten zaal 1:
- Adaro
- Artifact
- B-Front
- Dark Pact
- E-Force
- Regain
- Titanomachy
- Typhoon
- Warface
- Hosted by MC Nolz

Bron: B2s Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus toch? Wauw.
Doodzonde van Main Concern en Prefix & Density. En in plaats daarvan wel Typhoon en Regain op de main zetten. >.< HS Mafia niet op de main was te verwachten natuurlijk.

Worden toch weer een aantal uitstapjes naar zaal 2 als ik dat zo bekijk. Hopelijk mag MC in elk geval wel zaal 2 afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Artiesten zaal 1:
- Adaro
- Artifact
- B-Front
- Dark Pact
- E-Force
- Regain
- Titanomachy
- Typhoon
- Warface
- Hosted by MC Nolz

Bron: B2s Instagram


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Gemiste kans van b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typhoon en Regain zaal 1.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd dat b2s nog steeds de genialiteit van Prefix & Density niet inziet en Typhoon, Warface en Regain er blijkbaar boven verkiest.
Oh en High Voltage had ook in zaal 1 gemoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Regain zaal 1.. :/

(L)
Was van plan om Regain, Warface, Unresolved en Main Conern te zien, maar zullen wel tegelijk moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is er eigk zo speciaal aan typhoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer dit. Geen Main Concern en Prefix density op de main wat ik toch zeker wel had verwacht :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tickets verkopen doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Erg jammer dit. Geen Main Concern en Prefix density op de main wat ik toch zeker wel had verwacht :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TE PAKKEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Valt wel even tegen, de namen waarvoor ik ging allemaal in zaal 2 op Artifact na :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Valt wel even tegen, de namen waarvoor ik ging allemaal in zaal 2 op Artifact na :cry:

Dit inderdaad. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

J oey schreef:
b-plan schreef:
Valt wel even tegen, de namen waarvoor ik ging allemaal in zaal 2 op Artifact na :cry:

Dit inderdaad. :(


Insgelijks, hopen dat zaal 2 geluid een beetje te doen is!
Word me eerste loudness dat ik meer in zaal 2 ben te vinden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt uberhaupt m'n eerste Loudness. :P
Vorige twee zou ik gaan maar helaas moeten missen door respectievelijk ziekte en het niet hebben van een ticket. Moet nu waarschijnlijk wel alleen gaan omdat een vriend van me afgezegd heeft maar dat mag de pret niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer klokgebouw hier, is het geluid in zaal 2 werkelijk zo slecht? Heb er nog nooit iets positiefs over gehoord namelijk. En is het geluid in zaal 1/2 hard? Ik hoor altijd dat geluid op de main geweldig is maar staat het ook hard of gewoon normaal? Zit namelijk een beetje in over mijn oren, mijn op maat gemaakte krijg ik pas na Loudness binnen, heb wel normale maar de piep die ik heb (vooral 's nachts last van) wil ik niet erger krijgen en die heb ik blijkbaar gekregen terwijl ik normale oortjes in had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 19:00 
 
Hardtraxxer

Regain op de main :drool:
Nu maar hoppen dat Prefix & Density geen overlap hebben met Regain en/of Adaro. Deze drie namen wil ik namelijk zeker zien. Daarnaast wil ik Titanomachy en Jason Payne graag zien, mocht het uitkomen. Afsluiten doe ik waarschijnlijk in zaal 2, Warface vind ik heul dik maar heb ik de laatste tijd wel vaak gezien. Daarnaast Main Concern en Hardstyle Maffia nog nooit gezien (ga er vanuit dat één van deze twee afsluit). Mag trouwens hopen dat Typhoon zaal 1 opent, wat een pannenkoek is dat zeg.

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Fluxion:

Het staat gruwelijk hard. Maar wel zuiver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:10 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
@Fluxion:

Het staat gruwelijk hard. Maar wel zuiver.


Dus dan is het perfect wil je zeggen? of bedoel je onzuiver?

Ik was er vorige keer wel bij en ik vond het geluid wel goed alleen het verschilt wel veel plek. + Die pilaren daar zijn nog irritanter als die in de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid in de main hard en loepzuiver, al heb je bij sommige plekken wel een bass overkill. Zaal 2 altijd een tegenvaller vond ik. Warm, glad en geen fijn geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lol_b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar alleen zaal 1 nu alleen maar afwisselen helaas. B2s had hier veel meer mee kunnen doen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten