Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel opvallend, geen Minus is More (vind ik niet erg) en meer Spoontech dan Theracords. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:32 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Line-up niet bijster geweldig, maar Hardstyle Mafia en Main Concern maken het helemaal goed. Hopen dat Hardstyle Mafia anderhalf uur staat op de main. Dat wordt zo awesome :D 100% aanwezig!
En waarom geen Wavolizer of Chris One i.p.v. een naam die er afgelopen editie ook al stond. Zo hou je toch juist een beetje variatie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia main zal niet gaan gebeuren denk ik, al zou het wel zeer bruut zijn. Maar gezien de andere namen, zal de main gevuld zijn met de standaard headliners + Warface, Dark Pact en hoogstwaarschijnlijk Main Concern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JBLO94 schreef:
Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?

Denk wel redelijk snel. Is mateloos populair. Zou zelf mikken op eind december kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 14:20 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
JBLO94 schreef:
Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?

Denk wel redelijk snel. Is mateloos populair. Zou zelf mikken op eind december kaartje halen.


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Radical Redemption? Staat Joey er echt niet? WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Geen Radical Redemption? Staat Joey er echt niet? WTF


Te commercieel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
JBLO94 schreef:
Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?

Denk wel redelijk snel. Is mateloos populair. Zou zelf mikken op eind december kaartje halen.

vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 22:25 
 
Hardtraxx Addict

als ik dan geen tentamens heb ben ik zeker aanwezig! Adaro&B-Front (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?

Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:37 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?

Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?


Or no deal? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

waarschijnlijk niet aanwezig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa eindelijk weer eens een feest zonder Peter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?

jawel, heb jij je sterren al verkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pete schreef:
wootum schreef:
Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?

jawel, heb jij je sterren al verkocht?

Bijna. Maar waarom niet aanwezig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pete schreef:
wootum schreef:
Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?

jawel, heb jij je sterren al verkocht?

Bijna. Maar waarom niet aanwezig dan?

Verbouwing op het werk.. dus dan waarschijnlijk heel druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
wootum schreef:
Pete schreef:
jawel, heb jij je sterren al verkocht?

Bijna. Maar waarom niet aanwezig dan?

Verbouwing op het werk.

Zaterdagnacht van 22:00 tot 07:00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie dit. Kan zijn dat ik gevraagd word voor de verbouwing van de appie in Delft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Optie dit. Kan zijn dat ik gevraagd word voor de verbouwing van de appie in Delft.

delfgauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?

Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?

dat zit er dik in.. maar geen 3maanden van te voren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?

Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?

dat zit er dik in.. maar geen 3maanden van te voren

Waarom post je dan op Miwer-toon dat er vorige keer deurverkoop was..?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten