Toch wel opvallend, geen Minus is More (vind ik niet erg) en meer Spoontech dan Theracords. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2014
- last seen Feb 2015
Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Line-up niet bijster geweldig, maar Hardstyle Mafia en Main Concern maken het helemaal goed. Hopen dat Hardstyle Mafia anderhalf uur staat op de main. Dat wordt zo awesome
100% aanwezig!
En waarom geen Wavolizer of Chris One i.p.v. een naam die er afgelopen editie ook al stond. Zo hou je toch juist een beetje variatie
En waarom geen Wavolizer of Chris One i.p.v. een naam die er afgelopen editie ook al stond. Zo hou je toch juist een beetje variatie
Hardstyle Mafia main zal niet gaan gebeuren denk ik, al zou het wel zeer bruut zijn. Maar gezien de andere namen, zal de main gevuld zijn met de standaard headliners + Warface, Dark Pact en hoogstwaarschijnlijk Main Concern.
Denk wel redelijk snel. Is mateloos populair. Zou zelf mikken op eind december kaartje halen.wrote:Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?
-
JHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2014
- last seen Feb 2015
Thanks!wrote:Denk wel redelijk snel. Is mateloos populair. Zou zelf mikken op eind december kaartje halen.wrote:Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?
Geen Radical Redemption? Staat Joey er echt niet? WTF
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Te commercieel.wrote:Geen Radical Redemption? Staat Joey er echt niet? WTF
vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?wrote:Denk wel redelijk snel. Is mateloos populair. Zou zelf mikken op eind december kaartje halen.wrote:Iemand een idee hoe snel dit uitverkocht is?
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
als ik dan geen tentamens heb ben ik zeker aanwezig! Adaro&B-Front 
Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?wrote: vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Or no deal?wrote:Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?wrote: vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?
Hoppa eindelijk weer eens een feest zonder Peter.
Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?
jawel, heb jij je sterren al verkocht?wrote:Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?
Bijna. Maar waarom niet aanwezig dan?wrote:jawel, heb jij je sterren al verkocht?wrote:Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?
Verbouwing op het werk.. dus dan waarschijnlijk heel drukwrote:Bijna. Maar waarom niet aanwezig dan?wrote:jawel, heb jij je sterren al verkocht?wrote:Je hebt toch nog tijd zat om je auto te repareren?
Zaterdagnacht van 22:00 tot 07:00?wrote:Verbouwing op het werk.wrote:Bijna. Maar waarom niet aanwezig dan?wrote: jawel, heb jij je sterren al verkocht?
Optie dit. Kan zijn dat ik gevraagd word voor de verbouwing van de appie in Delft.
delfgauwwrote:Optie dit. Kan zijn dat ik gevraagd word voor de verbouwing van de appie in Delft.
dat zit er dik in.. maar geen 3maanden van te vorenwrote:Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?wrote: vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?
Waarom post je dan op Miwer-toon dat er vorige keer deurverkoop was..?wrote:dat zit er dik in.. maar geen 3maanden van te vorenwrote:Ik wed je €25 dat deze editie uitverkoopt. Deal?wrote: vorige keer klokgebouw was er nog gewoon deurverkoop..?