Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die gast met die Hardcore pet ben ik wel een paar keer tegen gekomen beetje vooraan in zaal 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Haha toen die foto werd genomen liep ik net langs

En je stopt niet even om hallo te zeggen...

NickDB schreef:
Die gast met die Hardcore pet ben ik wel een paar keer tegen gekomen beetje vooraan in zaal 1

Dat was dan tijdens Adaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Heb even 2 korte filmpjes geupload die mooi het sfeertje van zaterdag weergeven!



Zo vet hoe die hele zaal meeblêhrt met die vocals. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Pipa schreef:
Haha toen die foto werd genomen liep ik net langs

En je stopt niet even om hallo te zeggen...

NickDB schreef:
Die gast met die Hardcore pet ben ik wel een paar keer tegen gekomen beetje vooraan in zaal 1

Dat was dan tijdens Adaro. Was jij die gast die me op Rawstyle Nation vond lijken? :P


Serieus niet gedacht dat dit Hardtraxx meeting was man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Mcvk schreef:
Heb even 2 korte filmpjes geupload die mooi het sfeertje van zaterdag weergeven!



Zo vet hoe die hele zaal meeblêhrt met die vocals. :D


Krijg hier kippenvel van. Gaaf zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dat kan toch nooit een nadeel aan zijn set zijn :lol: "Ja een nadeel was dat ze set zo lekker veelzijdig was en fakking gaaf enzo"

Het is misschien wat gek verwoord ja, ik bedoelde dat doordat hij zo lekker opende de sets daarna relatief gezien een beetje tegenvielen. Het schiep hele hoge verwachtingen waarin niet voldaan werd tot 2 uur (desalniettemin was Adaro z'n set wel leuk hoor, maar niet aan de verwachtingen voldaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:51 
 

Tracklist Artifact @ b2s Loudness

1. Crypsis ft. Kold Konexion – Sonic Sabotage
2. Psyko Punkz – Overclipping
3. Frontliner - Toxxxic
4. Wildstylez – Single Sound
5. Black & White – Dirty Games (Tatanka Remix)
6. Outsiderz – Infectious (Wildstylez Remix)
7. Frontliner – Self Deprecation
8. Crypsis & Dana – Transmission
9. Alpha 2 - Fragile
10. Zany – Inflator
11. The Vision & Pulse – Pandorum
12. Zatox meets The Rebels - Choirs
13. Noisecontrollers – Yellow Minute
14. Artifact - World is mine
15. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
16. Geck-O & Catatonic Overload – Rotten From The Inside
17. Artifact - Now we’re talking
18. Geck-E – Parallel Worlds
19. The Machine – Mosquito
20. Zatox - Poltergeist
21. Zany – Psychedelic Trip
22. Donkey Rollers - Chaos
23. Artifact – Lunar
24. B-Front & Jonez – Lunatick (Raw mix)
25. Titan – Nightmare
26. Artifact – Sanctum
27. The Pitcher – La Nuit Noire
28. Artifact ft. Elke Donkers - I See Lights

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Die gast met die Hardcore pet ben ik wel een paar keer tegen gekomen beetje vooraan in zaal 1

Dat was dan tijdens Adaro?[/quote]

Dat zou zomaar is kunnen kloppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag J oey volgens mij ook tijdens Warface en op het station.
En die meeting was veel te laat georganiseerd, had 's middags voor het laatst op HT gekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:24 
 

Wat een baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Tracklist Artifact @ b2s Loudness

1. Crypsis ft. Kold Konexion – Sonic Sabotage
2. Psyko Punkz – Overclipping
3. Frontliner - Toxxxic
4. Wildstylez – Single Sound
5. Black & White – Dirty Games (Tatanka Remix)
6. Outsiderz – Infectious (Wildstylez Remix)
7. Frontliner – Self Deprecation
8. Crypsis & Dana – Transmission
9. Alpha 2 - Fragile
10. Zany – Inflator
11. The Vision & Pulse – Pandorum
12. Zatox meets The Rebels - Choirs
13. Noisecontrollers – Yellow Minute
14. Artifact - World is mine
15. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
16. Geck-O & Catatonic Overload – Rotten From The Inside
17. Artifact - Now we’re talking
18. Geck-E – Parallel Worlds
19. The Machine – Mosquito
20. Zatox - Poltergeist
21. Zany – Psychedelic Trip
22. Donkey Rollers - Chaos
23. Artifact – Lunar
24. B-Front & Jonez – Lunatick (Raw mix)
25. Titan – Nightmare
26. Artifact – Sanctum
27. The Pitcher – La Nuit Noire
28. Artifact ft. Elke Donkers - I See Lights

:worship:

Loudness waardig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:55 
 
Hardtraxxer

Zo hoort het! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat kicken zeg, gewoon met NC/FL/WS aan komen zetten. :D

Hopelijk binnenkort een kans om je te zien. Echt vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Talent van het moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

5. Black & White – Dirty Games (Tatanka Remix)

:worship:

Onwijs dikke lijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat ik single sound & overclippin heb gemist zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel platen die ik nog live wil horen uit die lijst, held. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wil terug naar zaterdag. Kan nog steeds niet set van hardstyle mafia uit me hoofd krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 01:38 
 
Hardtraxxer

Weer enorm genoten op Loudness. Sets van Artifact, High Voltage en B-Front staken er bovenuit voor mij. En man, wat een geweld bij Main Concern en Hardstyle Mafia. Ongekend.

Enig nadeel voor mij persoonlijk was de timetable. Op bepaalde momenten had ik echt dat ik niet wist waar ik heen moest, bijvoorbeeld toen Typhoon en Unresolved draaiden. Vind allebei niets dus dat was echt even de tijd uitzitten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lijstje van Warface:

Citaat:
Here is my tracklist from ‪#‎Loudness‬ last weekend. Thanks b2s for having me and thank you ‪#‎soldiers‬ for your massive support during my set!
1. Warface - Show Me Your Warface 2.0
2. Warface & The Geminizers - Path to Extinction
3. Delete - Fast Lane
4. MAKJ & Lil Jon - Let's get fucked up (Zatox bootleg)
5. Genox - Black is..
6. Warface & N-Vitral - F#ck the Drum Machine
7. Chris One - Killshot
8. Dark Pact - Distorded Mind (Warface remix)
9. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
10. Deepack & DJ Luna - I Wanna C Ya
11. Warface - H8M3
12. Delete - Formula (2012 edit)
13. Warface - Bloodshed
14. Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
15. Freakshow - Death Wish
16. Main Concern - Pineapple
17. Warface - Catalyst (Hard Bass edit)
18. Delete & Warface - The Baddest
19. N-Vitral & Triax - The Reaper
20. Triax - Reclamation
21. The Geminizers - Out of Control (Destructive Tendencies)


Van mij mag hij vaker zo draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 10:39 
 

10. Deepack & DJ Luna - I Wanna C Ya
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff de lijst van Artifact, wat heerlijk zeg! Die van Warface is weer standaard bedroevend m.u.v. I wanna c Ya & Pineapple
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 10:56 
 
Hardtraxxer

Jezus die tracklist van Artifact :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Pff de lijst van Artifact, wat heerlijk zeg! Die van Warface is weer standaard bedroevend m.u.v. I wanna c Ya & Pineapple


Formula, Death Wish, Darkness is Calling, Killshot? Die man heeft keer lekkere gevarieerde set gedraaid en nog is het niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pff de lijst van Artifact, wat heerlijk zeg! Die van Warface is weer standaard bedroevend m.u.v. I wanna c Ya & Pineapple


Formula, Death Wish, Darkness is Calling, Killshot? Die man heeft keer lekkere gevarieerde set gedraaid en nog is het niet goed


Bij mij is Warface gewoon Alles.Kut.Enter, daarnaast gaf ik al aan welke tracks mij boeide in zijn set ;)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten