Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Ik ben op zoek naar de artiest/titel van een track die Artifact draaide. Het was een Early Hardstyle track, met hele simpele sounds. Hij draaide 'm tussen 22.30 - 23.30 uur.

Alvast bedankt :)

Artifact - Now We're Talking denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:11 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Ilse_S schreef:
Ik ben op zoek naar de artiest/titel van een track die Artifact draaide. Het was een Early Hardstyle track, met hele simpele sounds. Hij draaide 'm tussen 22.30 - 23.30 uur.

Alvast bedankt :)

Artifact - Now We're Talking denk ik

Nee, die was het niet. Toch bedankt voor je snelle reactie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-E - Parallel Worlds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Koen binnenkort wel de tracklist post. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parallel Worlds zou t idd kunnen zijn :)



Zal vanavond de tracklist wel even posten, de set is ook opgenomen trouwens! Thanks voor alle toffe reacties, leuk om te zien dat de oude plaatjes gewaardeerd worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/report/13082:Loudness

Uitgebreid verslag van het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:25 
 

Artifact schreef:
Zal vanavond de tracklist wel even posten, de set is ook opgenomen trouwens! Thanks voor alle toffe reacties, leuk om te zien dat de oude plaatjes gewaardeerd worden ^^


Enig idee wanneer de sets online worden gegooid? Gaat dit via B2S of regel je dat zelf? Want Regain en Dark Pact staan al wel online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:53 
 
Hardtraxxer

Artifact schreef:
Parallel Worlds zou t idd kunnen zijn :)



Zal vanavond de tracklist wel even posten, de set is ook opgenomen trouwens! Thanks voor alle toffe reacties, leuk om te zien dat de oude plaatjes gewaardeerd worden ^^


Deze is het ook niet haha. Ik wacht de tracklist vanavond wel af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe reageerde het publiek op Parallel Worlds? Ik zou echt gek worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Artifact schreef:
Zal vanavond de tracklist wel even posten, de set is ook opgenomen trouwens! Thanks voor alle toffe reacties, leuk om te zien dat de oude plaatjes gewaardeerd worden ^^


Enig idee wanneer de sets online worden gegooid? Gaat dit via B2S of regel je dat zelf? Want Regain en Dark Pact staan al wel online :)


Weet ik niet, dat is aan b2s. Er wordt wel altijd toestemming aan de artiest gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:49 
 

Rickzel schreef:
Hoe reageerde het publiek op Parallel Worlds? Ik zou echt gek worden :$


Ik stond naast een zelfbenoemde Theracords Fanboy, maar die dacht dat het een track van Artifact was.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:52 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Hoe reageerde het publiek op Parallel Worlds? Ik zou echt gek worden :$



De mensen die hem kende gingen wel los.

Artifact(vooral zijn eigen tracks!) en hardstyle maffia de sets van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was m'n 4de keer loudness en was de beste tot nu toe. Dikke sets gehoord van Jason Payne, Main Concern, Regain en Warface.

J oey schreef:
We waren met zn 6e, had gehoopt op meer maar helaas. Mike heeft de foto. En nu verder feesten.

Als ik 't eerder wist was ik wel gekomen, was niet heel slim om pas om half 8 een meeting te organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had verwacht dat iemand anders het wel zou doen, maar dat bleef uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoe reageerde het publiek op Parallel Worlds? Ik zou echt gek worden :$

Ik kwam klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je zeker een flinke paling je broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds aant nagenieten van Hardstyle Mafias set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artifact schreef:
Parallel Worlds zou t idd kunnen zijn :)



Zal vanavond de tracklist wel even posten, de set is ook opgenomen trouwens! Thanks voor alle toffe reacties, leuk om te zien dat de oude plaatjes gewaardeerd worden ^^


Pff Parellel Words :love: Altijd als ik Geck-O of Thera tegenkom vraag ik of ze hem willen draaien op 150bpm. Die kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel tot op het bot bij dat filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon filmpje niet kijken omdat ik op school zat, maar echt geweldig inderdaad! Die paar mensen die gingen juichen haha!

Ken Artifact nog niet zo super lang, maar wat mij betreft kunnen we beginnen aan dat standbeeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde dat ik bijna heel z'n set gemist heb door de drukte bij ingang/fouilleren en vooral de muntjes. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heerlijke set van Artifact ja, wat een knallers (zowel oud als nieuw). Enige nadeel is dat het de uren daarna muzikaal gezien lang niet zo vet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan toch nooit een nadeel aan zijn set zijn :lol: "Ja een nadeel was dat ze set zo lekker veelzijdig was en fakking gaaf enzo"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier de foto's van de meeting:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Haha toen die foto werd genomen liep ik net langs
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten