Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond buiten z'n eigen tracks dat er wel een aantal vette tracks zijn langsgekomen bij Warface. (Sorry, niet vind z'n eigen producties gewoon niet zo geweldig, vind vooral de kicks te vlak, maar inhoudelijk vaak ook saai imo.)
2e keer dat ik 'm zie sinds Catalyst bestaat, tweede keer dat ie 'm vanaf de break draait :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Pipa schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pff de lijst van Artifact, wat heerlijk zeg! Die van Warface is weer standaard bedroevend m.u.v. I wanna c Ya & Pineapple


Formula, Death Wish, Darkness is Calling, Killshot? Die man heeft keer lekkere gevarieerde set gedraaid en nog is het niet goed


Bij mij is Warface gewoon Alles.Kut.Enter, daarnaast gaf ik al aan welke tracks mij boeide in zijn set ;)


Hmm wel raar dat dan die wat oudere spoontech platen je niet kan waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik vond buiten z'n eigen tracks dat er wel een aantal vette tracks zijn langsgekomen bij Warface. (Sorry, niet vind z'n eigen producties gewoon niet zo geweldig, vind vooral de kicks te vlak, maar inhoudelijk vaak ook saai imo.)
2e keer dat ik 'm zie sinds Catalyst bestaat, tweede keer dat ie 'm vanaf de break draait :cry:


En van dat nummer is alleen de Intro leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lees hier het report!

https://yourdancebuddy.wordpress.com/20 ... ness-2015/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sloot Bob met Magic af ja? Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Sloot Bob met Magic af ja? Pfff

Klopt inderdaad niet, ik geloof dat hij afsloot met een van de nieuwe B-Frontliner tracks :P

Zinsbouw/interpunctie van dat report is trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow nee ik bedoelde meer van Pffff nog steeds. Hij blijft hem maar draaien ten koste van bijvoorbeeld Face The Truth eens ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou als ik Bob was onderhand Magic wel zo kotsbeu zijn xd Blijft een vette plaat, maar je hebt idd gelijk dat het dus altijd ten koste gaat van een andere plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man, echt helemaal zat. En het ergste is nog als er mee afgesloten wordt; net zolang pitchen tot het ook nog eens niet meer dansbaar is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het Bob gevraagd, het was inderdaad een nieuwe B-Frontliner waarmee hij afsloot.
En ik heb Universe aangevraagd voor Qapital, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Delt-A schreef:
Ik vond buiten z'n eigen tracks dat er wel een aantal vette tracks zijn langsgekomen bij Warface. (Sorry, niet vind z'n eigen producties gewoon niet zo geweldig, vind vooral de kicks te vlak, maar inhoudelijk vaak ook saai imo.)
2e keer dat ik 'm zie sinds Catalyst bestaat, tweede keer dat ie 'm vanaf de break draait :cry:


En van dat nummer is alleen de Intro leuk


Is blijkbaar die Hard Bass Edit. Hopelijk verkiest hij die edit niet al te vaak boven het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tracklist van Hardstyle Mafia

01. Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Follow Me (Loudness Intro Edit)
02. Hardstyle Mafia - Total Stranger
03. Hardstyle Mafia - World In Darkness
04. Freakshow - Something Inside Me
05. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
06. Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (Infirium's Rekick Mix)
07. Hardstyle Mafia - Raw Resistance
08. Freakshow - Death Wish
09. Freakshow - When Winter Comes
10. Hardstyle Mafia - Out Of Control
11. Hardstyle Mafia & Yuna-X - Sound Of Victory
12. Infirium & Septyme - Recovery
13. Hardstyle Mafia - Merciless Soul (Loudness Test Mix)
14. Hardstyle Mafia & Delete - The Can't Get You Back-Syndrome
15. Hardstyle Mafia - Scream
16. Freakshow - Grande Revenge
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
De tracklist van Hardstyle Mafia


Dit was echt genieten :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
De tracklist van Hardstyle Mafia

01. Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Follow Me (Loudness Intro Edit)
02. Hardstyle Mafia - Total Stranger
03. Hardstyle Mafia - World In Darkness
04. Freakshow - Something Inside Me
05. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
06. Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (Infirium's Rekick Mix)
07. Hardstyle Mafia - Raw Resistance
08. Freakshow - Death Wish
09. Freakshow - When Winter Comes
10. Hardstyle Mafia - Out Of Control
11. Hardstyle Mafia & Yuna-X - Sound Of Victory
12. Infirium & Septyme - Recovery
13. Hardstyle Mafia - Merciless Soul (Loudness Test Mix)
14. Hardstyle Mafia & Delete - The Can't Get You Back-Syndrome
15. Hardstyle Mafia - Scream
16. Freakshow - Grande Revenge

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één van de beste sets live meegemaakt tot nu toe. Vazard & Delete nog net iets vetter denk, wat komt door het betere geluid tijdens de set. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, die set van Artifact had ik wel mee willen maken.
Self Deprication, Infectious Remix en Parallel Worlds hoor je echt werkelijk nooit, wat moet dat prachtig geweest zijn, vooral die laatste :cry:
Beste Loudness tracklist die ik in lange tijd gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 05:34 
 
Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Tracklist Artifact @ b2s Loudness
18. Geck-E – Parallel Worlds


Dikke lijst, maar deze draaien = :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 13:54 
 
Hardtraxxer

Was trouwens wel onwijs druk deze editie viel me op. Vooral in zaal 1.
Wel hoop mooie gasten gezien die tenminste beetje los kunnen gaan. Vooral bij Main concern rechtsvooraan bij de paal XD Heerlijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Was trouwens wel onwijs druk deze editie viel me op. Vooral in zaal 1.
Wel hoop mooie gasten gezien die tenminste beetje los kunnen gaan. Vooral bij Main concern rechtsvooraan bij de paal XD Heerlijk haha.


Deze keer juist helemaal géén last van gehad, best veel linksvooraan gestaan zaal 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Vooral bij Main concern rechtsvooraan bij de paal XD Heerlijk haha.


Kan goed zijn dat je mij daar gezien hebt. :$
Ik had een loudness shirt aan mocht je je dat nog herinneren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:05 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Kan goed zijn dat je mij daar gezien hebt. :$
Ik had een loudness shirt aan mocht je je dat nog herinneren. :D

Ja dan was jij het haha.

Voor de mensen die nog wat livesetjes terug willen luisteren:

Regain: https://soundcloud.com/officialb2s/rega ... ss-2015-03
Dark pact: https://soundcloud.com/officialb2s/dark ... ss-2015-03
Hardstyle Mafia: https://soundcloud.com/officialb2s/7-ha ... ss-2015-03
Unresolved: https://soundcloud.com/officialb2s/2-un ... ss-2015-03
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die van Artifact en Main Concern nog komen ben ik gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:01 
 
Hardtraxxer

Crashee schreef:
Was trouwens wel onwijs druk deze editie viel me op. Vooral in zaal 1.
Wel hoop mooie gasten gezien die tenminste beetje los kunnen gaan. Vooral bij Main concern rechtsvooraan bij de paal XD Heerlijk haha.


Uhh..?? Er was juist veel ruimte vergeleken met vorige editie. Ik stond ook linksvooraan maar als ik naar het midden ging was er ook genoeg ruimte dat was vorig jaar echt wel anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 11:35 
 
Hardtraxxer

Crashee schreef:
Was trouwens wel onwijs druk deze editie viel me op. Vooral in zaal 1.
Wel hoop mooie gasten gezien die tenminste beetje los kunnen gaan. Vooral bij Main concern rechtsvooraan bij de paal XD Heerlijk haha.


Dat was echt geniaal idd rechtsvooraan bij main concern, hoop dat de set snel online komt en niet pas volgend jaar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten