Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:14 

Hardtraxxer

Vond het overigens een dik feest. E-force toch wel setje van de avond wat een energie zat er in de zijn set. Was even naar jason payne gegaan dat was ook top kreeg veel energie van die gast enja hij draaide ook formula. Toen warface hem draaide zaal 1 ff naar voren gegaan.. heerlijk die bass. Regain was echt wel goed alleen ja veel mensen kenden de nummertjes niet en dan merk je gewoon dat je minder mensen los gaan (Enja e-force is gewoon net iets beter muzikaal). bijvoorbeeld bij warface hij draaide echt wel wat oude knallers volgens mij van spoontech maar wel nummertjes die de gemiddelde feestganger wel is voorbij heeft horen komen. Oja en formula natuurlijk. Maar daar was veel minder reactie op dan extinction ofzo.

Edit: The baddest was wel hoogtepuntje van warface zijn set HEERLIJK
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:31 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Draaide Warface nog oudere platen? of heeft ie naar zijn rawstyle army geluisterd?

Heb 20 minuten meegemaakt van zn set. Daarin hoorde ik formula , death wish, pineapple, darkness is calling. Requim track, catalyst & h8m3. Vond het wel lekker
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:33 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Draaide Warface nog oudere platen? of heeft ie naar zijn rawstyle army geluisterd?

Hij heeft ook nog Genox - Black is gedraait die klapte erop :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:35 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad.
Kwam het gebouw binnen rond 22:10 en ik vond gelijk al dat het wachten op de fouillering en de muntverkoop te lang duurde. Dit hadden ze wel wat beter mogen regelen.
Rond 22:40 ongeveer stond ik in de zaal bij Artifact die echt een heerlijke setje neerzette. Flink wat oude klappers en ook lekkere tracks van tegenwoordig zoals Now We're Talking, World is Mine etc. Na Artifact even bij Unresolved wezen kijken (wat ik na een kwartiertje wel zat was). Daarna met een vriend meegelopen naar de muntverkoop omdat hij nog geen munten had (waar nu een nóg grotere rij stond dan eerder op de avond, hier moeten ze echt wat aan doen) en wat wezen eten. Hierna naar High Voltage gegaan die best lekker draaide, alleen stond het geluid voor mijn gevoel nog niet zo goed afgesteld. Om half 1 naar Adaro gegaan. Veel hitjes, maar dat kan ook aan het tijdstip liggen. Om half 1 moet je natuurlijk het publiek nog een beetje meekrijgen en zoals Adaro dat deed heb ik wel respect voor. Wat een energie straalt die man uit zeg. Kon ook best genieten van z'n set.
Toen Adaro klaar was kwam Dark Pact en dat viel mij toch wel een beetje tegen. Vergeleken met Adaro zat er weinig drive in z'n set en dat was ook wel te merken in het publiek. Mensen waren minder aan het losgaan dan daarvoor. Gelukkig kwamen om 2 uur Prefix & Density die ik graag wilde zien. Zij draaiden een vrij lekkere set maar toch maar om half 3 (onder groepsdruk weliswaar) naar B-Front gegaan. Dat moment dat hij Fatality erop gooide en iedereen meeschreeuwde en flink los ging. :loving: Wat gruwelijk vet was dat! Even over drieën naar Jason Payne gegaan en merkte toen wel dat het geluid beter was dan tijdens High Voltage. Lekker plekje gevonden en toen mixte hij opeens de Fother Mucker remix in, man wat was dat heerlijk om live te horen. :loving: Wel een deels verwachte (doch diverse) platenkeuze maar dat maakte de set er niet minder op. Van begin tot eind knallen bij deze man, wat een sloopwerk. :yay:
Toen was het alweer 4 uur en dus tijd voor Main Concern en voor de (op zeer korte termijn 'georganiseerde') meeting. Ik verwachtte niet te veel maar toch viel het me wel een beetje tegen dat we uiteindelijk maar met z'n zessen waren. Tijdens het sloopwerk van Main Concern afwisselend staan beuken en ouwehoeren met de gegadigden wat ik erg leuk vond. :) Wat een set was dat trouwens zeg. Heerlijk die kicks zo, het ging echt volle bak los in zaal 2 (zoals het hoort). Hardstyle Mafia ging er daarna nog overheen, dit waren twee van de beste hardstyle sets die ik ooit gehoord heb volgens mij. Hulde naar hun voor het maken van mijn nacht. :worship: Na nog wat te treuzelen en beetje te praten met Hardstyle Mafia (+ foto) voor de laatste 20 minuten naar zaal 1. Na die kicks van HSM was dit wel een beetje achteruitgang, maar ook dit was best vol te houden. The Baddest, Pineapple, Catalyst, Death Wish. :loving: Waren toch een paar tracks die het einde voor mij wat aangenamer maakten.
Dus ja, eigenlijk een zeer goed feest gehad. Enige minpuntjes waren Dark Pact en de lange wachtrijen bij fouillering en muntverkoop. Heb nu al zin in de editie in november. :$
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:55 

Hardtraxxer

Vorig jaar was Loudness in klokgebouw mijn beste feest van 2014 en deze editie was nog beter.

Beste sets van de avond Main-Concern en Hardstyle Mafia. :worship: Artifact, B-front, Adaro, Titan en laatste half uur van Warface waren ook top. De enige die ik minder leuk vond was Typhoon.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

Main Concern - Pineapple was ook een aangename verrassing in z'n set.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:58 

Tof om alles te lezen :D en helemaal tof dat Warface niet z'n hele album heeft gedraaid!
Deed gewoon pijn om die comments te lezen onder zijn status toen.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:07 

Dit is voorlopig even mijn laatste hardstyle feest waarbij geen 'classics' stage is geweest. Wat een eindeloze zooi aan ongeïnspireerde bagger en krachteloze kicks heb ik hier voorbij horen komen..
Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar door omstandigheden rond een uur of 8 de vraag gekregen of ik toch mee wou gaan. Had me dus ook niet echt verdiept in de line-up/timetable, heb me vanaf Artifact tot Prefix & Density (zo'n 2,5 uur) redelijk lopen vervelen en ergeren.

Achteraf gezien was het setje van Artifact by far de beste van de avond. Parallel Worlds, Rotten from the Inside, Psychedelic Trip, Nightmare (Titan), Yellow Minute, Poltergeist, Transmission, Lunatick, La Nuit Noire en nog een hoop anderen. Zijn eigen, recente tracks vond ik er bovendien redelijk goed tussen passen :)

Daarna hebben we het een kwartiertje uitgehouden bij Typhoon, maar laat ik maar stellen dat het niet echt mijn smaak is. Dus maar even in zaal 2 wezen kijken, waar we lekker binnenkwamen bij Unresolved met We defend the raw, gevolgd door nog een paar van dat soort onnozele tracks. Geluid was hier ook bar slecht, alhoewel het erg afhankelijk was van je positie in de zaal. Nog even blijven staan voor High Voltage, maar die reeg de anticlimaxen ook aaneen.

Terug naar zaal 1 voor Adaro, waar ik altijd wel fan van was maar nu al lange tijd niet had gezien. Ik vond het echt een drama, het aantal tracks in zijn set dat me echt aansprak was op 1 hand te tellen (The Hammer of the Devil, Do You Want Heavy, Mindgame en Dark Symphony, en nog 1 of 2 mij onbekende tracks).

Dark Pact begon leuk met een Partylover edit, Get Hit en Psychedelic Trip. Dacht aan de vocals ook Evolutionz en Furious te herkennen, maar dat werd (letterlijk en figuurlijk) een anticlimax.
Na 20 minuten richting zaal 2 gegaan voor Prefix & Density. Had het idee dat het geluid nu wat beter stond afgesteld. Vanaf hier vond ik het wel weer vermakelijk worden, eindelijk een setje met tracks met een leuke melodie/sfeer én goede kicks. Tot dat moment had ik bij veel (voor mij onbekende) nummers maar 1 van die twee kunnen ontdekken, en bij de meeste zelfs geen van beiden. Niet zoveel oude tracks als ik gehoopt had, maar de tracks die ze draaiden klonken over het algemeen prima. Weet zo snel alleen even Never Come Close, Artillery, Yellow Minute remix, Noctus Noa en Sloopvergunning op te noemen. Jason Payne is niet helemaal mijn smaak, maar heb wel veel respect voor zijn draaikunsten. Opende met The Fusion of Sound (edit?), en ook Mysterias en Money Talks Bullshit Walks waren genietmomentjes.

Main Concern (lekker veel kickrolls) en Hardstyle Maffia (lekker veel sfeer en harde kicks) hadden erg gave setjes, was intussen ook lekker rustig in zaal 2. Daarna geen zin meer in Warface dus lekker richting de trein gegaan :D

Was trouwens mijn eerste keer klokgebouw, wel een gave locatie. Logische indeling, goed geluid in zaal 1, niet te warm, niet te druk, kleine flesjes water voor 1 munt, prima :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:24 

Hardtraxx Veteran

Hele toffe avond gehad! Veel bekenden gezien, geluid was dik in orde, en veel goede tracks gehoord.
Vooral de sets van Prefix & Density, half uurtje B-Front en Warface, en High Voltage staken er voor mij bovenuit.
Mijn verslag staat hier online:
http://partyflock.nl/report/13080:Loudness
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:08 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
die Jarno Hams van HS Mafia

:lol:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
bloemkool schreef:

Heb 20 minuten meegemaakt van zn set. Daarin hoorde ik formula , death wish, pineapple, darkness is calling. Requim track, catalyst & h8m3. Vond het wel lekker

Pineapple en Black Is, wat een held :oh:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:50 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Had het idee dat die Jarno Hams van HS Mafia alles deed, die andere gozer stond er een beetje voor Jan Lul bij, uit de maat en nagenoeg niet mixen. Zag er wat knullig uit.

HAHAHAHAHAHA raap me op :lol:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:54 

Artiest

Reduce schreef:

Tracks van de avond: Wrong Frequency Zany Remix

Tijdens HSM? Dat was niet het origineel :p
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend vette avond gehad! Verslagje van mijn kant:

Doordat we iets later dan eigenlijk gepland vertrokken waren, kwamen we bij het Klokgebouw aan rond kwart over 12. Helaas dus Artifact moeten missen en gelukkig het meeste van Typhoon. De rij voor de munten was ontzettend lang, en aangezien we al onderweg wat gedronken hadden besloten we pas na Adaro munten te gaan halen, omdat we die set graag wilden zien. We kwamen de hoofdzaal ingelopen tijdens Typhoon die net zijn laatste paar platen erop legde. Nog wel even kunnen genieten van Glimpse Of The Future, zo onderhand het enige nummer van Typhoon dat ik wel kan waarderen, dus ik was tevreden. :P

Adaro 00:30-01:30
Tijdens Typhoon meteen even een goede plek proberen op te zoeken waar je niet iedere keer omver wordt gelopen door VDK-boys die ongeveer 10m in alle richtingen dans/springruimte nodig hebben, en dus konden we genieten van de set. Adaro opende met Sub Sonik - Look At Me Now wat ik stiekem wel een beetje een tegenvaller vond. Om erin te komen was dit geen verkeerde set, maar het was verre van spannend. Adaro deed trouwens weer het trucje waar hij Level en Fast Lane teased, maar draaide deze helaas allebei niet!
Hij draaide onder andere verder: My Soul To Take, Oldschool Flow, Dark Universe, Do You Want Heavy, WUFU, Dark Symphony, May God Be With You All en I Am Legion.

Toen Adaro zijn laatste track had gedraaid, hadden we echt ontzettend veel behoefte aan munten en zijn deze even gaan halen. Helemaal geen rij meer gelukkig, en meteen genoeg gekocht voor de rest van de avond. Tijdens dit halfuur iets te eten gaan halen. Het enige wat ik van Dark Pact zijn set heb meegekregen is dat Get Hit werd gedraaid, die ik hoorde vanuit een andere zaal. Vervolgens zijn we alvast richting zaal 2 gelopen voor Prefix & Density.

Prefix & Density 02:00-03:00
Eenmaal in zaal 2 aangekomen merkte je meteen dat het liefhebber gehalte hier een stuk hoger lag. P&D gooide er bijvoorbeeld Execute op (niet eens zo'n geweldige track), maar kregen meteen heel de zaal mee. Het enthousiasme van beide heren achter de draaitafels is ook echt geweldig om te zien. De sfeer zat er hier ontzettend goed in, die ik het afgelopen 1,5 uur wel een beetje gemist had in zaal 1. Helaas stonden deze mannen tegelijk met B-Front die ik toch wel heel graag weer eens wilde zien, dus net iets na half 3 vertrokken zijn we weer vertrokken naar zaal 1.
Prefix & Density draaiden o.a: Never Come Close, Artillery, Phuture Propaganda, Realm Of Terror, Execute, WUFU en nog enkele TBA's.

B-Front 02:30-03:30
Rond kwart voor 3 kwamen we dus de eerste zaal weer binnengelopen. Dit was een set waar ik erg naar uitgekeken had na zijn Loudness favorites mix. De sfeer die ik gemist had tijdens Adaro zat er ineens weer helemaal in. B-Front kreeg continu het publiek mee (nog een mooi filmpje met Mysterias :P), en hij draaide de ene na de andere vette track. Ontzettend genoten van deze set!
B-Front draaide onder andere: Mysterias, Witch, Blackness, Ghost Town, Again We Will Rise, Hard Bass Junkie (Digital Punk Remix), Psycho, Divine, Endless Path en Magic.

Titanomachy Live 03:30-04:00
Titanomachy Live had ik nog nooit gezien, dus ik was hier erg benieuwd naar, en natuurlijk ook wie de Dj was die hij had meegebracht. Titan begon al meteen goed toen hij opende met Remember Me, en de sfeer zat er meteen weer in. Na ongeveer een kwartier verscheen High Voltage op het podium, de 'mystery guest' dus, en zij draaiden samen hun nieuwe collab.
Titan draaide verder nog o.a: Apocalypse, Sentinel, Hooked, The One Who Knocks, Chainsaw, COASK (Titanomachy Edit) en hij sloot af met Flip Uhm Op Z'n Kantje (Tha Playah Remix).

E-Force 04:00-05:00
Het plan was eigenlijk om meteen na Titan naar Main Concern te gaan, maar we moesten even wachten op een maat, dus zijn we nog even bij E-Force gebleven. E-Force is voor mij als dj niet echt meer interessant omdat hij vaak ongeveer dezelfde lijst neerzet. Schijnbaar heeft E-Force toch wel een ander soort setje neergezet dan het afgelopen jaar, maar daar hebben wij niet lang meer op gewacht, want na ongeveer een kwartier zijn we naar Main Concern gegaan.
E-Force heeft in deze tijd nog gedraaid: Freakz, Blood Written, Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix), Shade Of The Night en Open The Gates.

Main Concern 04:00-05:30
Main Concern had ik nog nooit live gezien, dus ik was echt zeer benieuwd hiernaar. Ook een van de sets waar ik zeer naar uit had gekeken. Het verschil in geluid met zaal 1 was direct merkbaar, vooral bass-overkill, maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk. En dat deed het niet, want ook van deze set heb ik ontzettend kunnen genieten. Het was ook weer prettig om een zee van ruimte te hebben, want iedereen was massaal voor E-Force uitgelopen. Dit was natuurlijk prima, want wederom bleven de liefhebbers (van MC) over! Er werden ook heel veel Vazard tracks gedraaid, wat ik ook enorm kon waarderen. Bijna geen Hardtraxxers meer gezien/meet omdat ik de meeting van 4u was misgelopen, maar wel nog Frijolrojo van hier gemeet, die een maat van me aansprak of ie toevallig een Hardtraxxer was. :P Nog even flink aan het trommelen geslagen, was mooi xd
Main Concern draaide o.a: The Debt, Fall, Thug Cookies, Out Of Control (Vazard & Delete Remix), The End, Time Has Come, Who I Really Am, The Chief (Chris One Remix), Fragile en Necroslave (N-Vitral Remix).

Hardstyle Mafia 05:30-06:30
Het absolute hoogtepunt van de avond voor mij was de set van Hardstyle Mafia. Van alle sets had ik hier het meeste naar uitgekeken. Echt een partij genoten van deze tracks live, en ik denk ook wel één van de beste setjes die ik bij heb gewoond. Die tracks zijn melodieus en toch hard, heerlijk! Een aantal maten waren inmiddels richting Warface gegaan halverwege HS Mafia, maar gelukkig bleven er nog een paar vrienden over die gelukkig ook HS Mafia per se wilden zien :D De set bestond voor het overgrote deel uit eigen tracks, en dat vond ik meer dan prima, daar kwam ik ten slotte voor.
HS Mafia draaide o.a: Raw Resistance, Scream, Follow Me, Total Stranger, When Winter Comes, Sound Of Victory, Hardstyle Matters (Delete Remix), World In Darkness, Something Inside Me en Syndrome.

Warface 06:00-07:00
Nadat Hardstyle Mafia afgelopen was zijn we nog naar de afsluiter van de eerste zaal gegaan. Warface had gezegd dat hij wat oud Spoontech spul zou gaan draaien en dat stond me wel aan, en ook de gedachte dat vrijwel zeker The Baddest voorbij zou komen :drool: We kwamen binnen tijdens H8M3, maar dat werd eigenlijk meteen goedgemaakt door daarna Formula 2012 erop te gooien. Nog even door een maat laten vertellen dat we in ieder geval nog Black Is... en Fast Lane hadden gemist toen we in zaal 2 stonden. Even later in de set kwam inderdaad nog The Baddest voorbij! Toen die eenmaal was afgelopen was ik echt helemaal kapot en was het mooi geweest. Er werden daarna nog een aantal hardcore tracks gedraaid.
Warface draaide o.a: H8M3, Formula 2012, Darkness Is Calling, Catalyst, Pineapple, The Baddest en Out Of Control (Destructive Tendencies Remix).

Hierna richting station gelopen, na een hele geslaagde editie te hebben gehad van Loudness!

Plus- en minpunten:
+++ Hardstyle Mafia
++ Main Concern, B-Front, Prefix & Density, Titanomachy
++ The Baddest
++ Sfeer zaal 2 en later ook zaal 1, en meer dan genoeg ruimte in zaal 2
+ Prima service
+ Klein flesje water voor 1 munt
- Geen bijzonder setje van Adaro
- P&D gedeeltelijk tegelijk met B-Front
- Niet meteen munten kunnen halen aan het begin door enorme drukte
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Prima feest gehad! De verhalen over het geluid in zaal 1 waren niet overdreven, sodeju! Hard, maar toch zuiver. En geen last van piepende oren, ook al was ik mijn oordoppen vergeten. Wat me ook opviel was dat dit de enige locatie is waar ik ben geweest, waar ze die CO2-kanonnen aan kunnen zetten, zonder dat die dingen boven de muziek uitkomen. xd

Om 23:00 binnen, fouilleren ging vlot, maar voor de muntrn stond een veel te lange rij. Dus eerst maar het Klokgebouw verkend, stukjes van Artifact en Unresolved meegepikt. Vond ik op zich allebei wel lekker draaien, ook al heb ik er niet te veel van meegekregen. Even later munten gehaald, wat ongeveer 20 min. duurde.

Daarna het laatste halfuur van Typhoon meegepikt, aangezien hij met een album bezig is met collabs o.a. Delete en Crypsis. Deze tracks zijn me helaas ontgaan en verder draaide hij zijn standaard set (met eigen nummers, Pattern 2 en Fuck You).

Daarna Adaro, keek uit naar deze set vanwege zijn platenkeuze en mixwerk. De platen die hij draaide waren vooral hitjes, maar wel leuk om in te komen. Het teasen was weer leuk, al zat hij er ook af en toe naast met het mixen.

Na Adaro naar zaal 2 gegaan om alvast een mooi plekje te bemachtigen voor Prefix & Density. Nu was X-Pander nog bezig. Hem had ik ook nog nooit live gezien. Ik vind zijn platen veel op elkaar lijken en ook deze set klonk vrij eentonig.

P&D hadden voor mij de set van de avond. Wat een geweld! Lekkere kicks in de nieuwe platen. Verder weinig aan toe te voegen, was gewoon gaaf.

Toen naar het laatste halfuur van B-Front gegaan. Was niks mis mee, vooral de nieuwe B-Frontliner als afsluiter. :woot:

Daarna Titanomachy. in dit half uur even uitgerust aan de zijkant, nog met wat artiesten gepraat (B-Front, Unresolved en Sub Sonik die als bezoeker hier was.)

Om 5 uur draaide E-Force. Hij draaide (volgens mij) gewoon alle tracks die Freakz at Night draaide op Hard Bass + andere platen. Na de hele avond gevarieerde tracklists, was deze een beetje voorspelbaar. Toch uitstekend vermaakt, want wat kan deze man produceren zeg.

Hierna kwam Regain. Hij begon met oude klappers en wisselde deze af met nieuw spul. Ondanks dat ik dit zeer kon waarderen zat ik er helemaal doorheen. Na tosti (fruit was op) en korte zitpauze kon ik er weer tegenaan voor het laatste uur en 1 kwartier. Regain bewees trouwens als een van de weingen dat je ook hard kan afsluiten ZONDER hardcore.

Als afsluiter Warface. Hij had aangekondigd wat ouder Spoontech-spul te draaien, dus ook hier had ik veel zin in. Ik ben niet zo'n diehard Spoontech-fan (anders was ik wel in zaal 2 te vinden), maar er zijn toch enkele platen die ik gewoon eens live moet horen (Formula, Death Wish, Black Is...). Hij opende met Show Me Your Warface 2.0 en volgens mij het hij bijles gehad van Delete. De kicks klonken namelijk een stuk beter dan zijn standaard-kicks. De rest van zijn tracks gingen ook ongelooflijk hard, alleen dan had je tussendoor opeens H8M3. Zou Warface zelf het verschil niet horen tussen die kick met de rest van zijn set?
Hij sloot af met wat fatsoenlijke hardcore ipv simpele edits. Ben ook geen hc-fan, maar de laatste 10 minuten vind ik dit tijd wel lekker.

De plussen en minnen:
+++ Geluid zaal 1
++ Prefix & Density, Warface, Regain, E-Force
+ Sfeer, stond weinig stil en het VDK-gehalte was vrij laag (niet storend)
+ Artiesten die rustig een praatje komen maken
+ Warmte, vooral in zaal 1 was het goed te doen
+ barpersoneel

- fruit uitverkocht
- felle knipperlichten tijdens Warface
-- rij bij de munten
------------- Poging tot zakkenrollen. :nono: ik kom van de wc af na Prefix & Density, loopt er een gast tegen me aan, terwijl een andere met zijn hand in mijn zak gaat. Gelukkig had ik diepe zakken en ben ik niks kwijt, maar zulk volk mag zich afvragen wat ze hier komen doen.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:12 

Hardtraxxer

Darycka schreef:
Reduce schreef:

Tracks van de avond: Wrong Frequency Zany Remix

Tijdens HSM? Dat was niet het origineel :p

Ja ik dacht al dat die kicks er ontzettend hard doorkwamen maar de melodie en opbouw leken hetzelfde :p Zal wel een edit geweest zijn dan
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:26 

Artiest

Yes, is Infirium's kick edit :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:29 

Hardtraxx Veteran

Infirium :loving: :loving:
Tijd dat hij eens geboekt wordt voor Loudness.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:41 

Hardtraxx Veteran

Rond 22.10 aangekomen op de parking. Kluisje en muntjes halen was op dat tijdstip nog goed te doen en om ongeveer 22.30 stonden we in zaal 1. Artifact draaide een zéér leuke set moet goede afwisseling van oud plaatjes en eigen/nieuwer werk. Dikke set om in te komen. Nog een kwartiertje blijven hangen in zaal 1 bij Typhoon maar snel doorgegaan naar zaal 2. High Voltage al lang niet meer gezien dus wou daar wel naartoe. Ok setje, niets super goed maar ook niet slecht. Kameraad van me wou X-Pander zien dus maar in zaal 2 blijven hangen. Vorige week op Reverze al Adaro meegemaakt en niet echt zin in drukte in zaal 1. Na X-Pander kon het feest echt beginnen met een zware combo van Prefix & Density, Jason Payne, Main Concern en Hardstyle Mafia. Zoals je dus al kan afleiden heb ik het overgrote deel van de nacht in zaal 2 doorgebracht. :D Rond 04.00 uur van onze vaste groepsplaats (midden achteraan) naar linksvoor verhuist voor de Hardtraxx "meeting". Had geen idee hoe iedereen eruit zag maar na ongeveer een kwartiertje had ik de hardcore pet van Joey gespot. xd Daar even kennis gemaakt met iedereen maar totaal geen idee meer wie wie exact is. :lol: Tegen mijn zin in het eerste kwartier van Hardstyle Mafia eventjes naar zaal 1 geweest voor Regain die iemand van de groep wou zien. Gelukkig reeds na een kwartier die persoon kunnen overtuigen om terug naar Hardstyle Mafia te gaan. Daar gebleven tot het einde van de set. Onmiddellijk door naar Warface voor het laatste half uurtje. Toch nog enkele leuke nummertjes gehoord met als uitschieter The Baddest. Wat een gruwelijke plaat is dat. :woot:

++ Artifact, P&D, Jason Payne, Main Concern, Hardstyle Mafia
++ The Baddest, Catalyst en nog enkele plaatjes bij Warface waar ik de naam niet van weet xd
+ Barbediening in het algemeen, eten (friet) ging wel wat langzamer maar nog acceptabel aangezien er maar 1 persoon alle warme snacks deed...

-- 3(?) mensen die ongeveer gelijktijdig een epilepsie aanval kregen op het einde van Warface wegens de stroboscopen (eventuele andere bijkomende oorzaken laat ik in het midden)
- Veel Fransen met hun rare dansjes, een variatie op ditfilmpje.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:53 

Hardtraxx Addict

Heerlijke feestje gehad :loving:

+++ Hardstyle Mafia
++ Artifact en Main concern
+ Die nieuwe van Artifact, wat een heerlijk nummer :worship:

- Geluid in zaal 2 vond ik soms echt slecht :/
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 00:48 

Hardtraxx Veteran

Morgen uitgebreid verslag
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 09:48 

Hardtraxxer

Heb even 2 korte filmpjes geupload die mooi het sfeertje van zaterdag weergeven!

Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:38 

Hardtraxx Veteran

Darycka schreef:

Is die ergens te vinden? :)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:51 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Darycka schreef:

Is die ergens te vinden? :)

Nog geen free release ofzo volgens mij, wel te beluisteren in deze set

hardstyle/infirium-maximumraver-and-d-pressure-the-hardline-show-05-03-15-t49117.html
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 11:39 

Hardtraxxer

Ik ben op zoek naar de artiest/titel van een track die Artifact draaide. Het was een Early Hardstyle track, met hele simpele sounds. Hij draaide 'm tussen 22.30 - 23.30 uur.

Alvast bedankt :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten