Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 08:05 

J oey schreef:
We waren met zn 6e, had gehoopt op meer maar helaas. Mike heeft de foto. En nu verder feesten.

Was dikke meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 09:33 

Hardtraxx Veteran

Het was leuk om gezichten bij de namen te hebben. Ik stond ook echt net 2 minuutjes in de zaal en toen herkende jij me al.

Partyreport komt als ik straks thuis ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 09:36 

Hardtraxx Veteran

Zo dit feest heeft m'n verwachtingen zwaaaar overtroffen. Heerlijk de ruimte overal gehad. Hardstyle Mafia sowieso set van de avond, wat ontiegelijk vet. Als die platen nou eens op het geluidssysteem van zaal 1 werden afgespeeld, pfoeee :loving: . Ook nog Hunt0 ontmoet van hier. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 09:47 

Hardtraxx Veteran

Hunt0 heeft mij ook nog aangesproken volgens mij. Als dat die lange gozer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 09:47 

Hardtraxx Veteran

Tot 0400 was het wel okay, set van Artifact was heel vet met allemaal oudere platen. Verder is Artifact ook nog eens een erg sympathieke vent, :thumbup:. Typhoon erna was belachelijk, bah. Verder was Adaro ook wel tof. Maar vanaf 0400 tot 0630 was het gekkenhuis. Main Concern en HS Mafia waren super vet. Belachelijk harde sets.

Had het idee dat die Jarno Hams van HS Mafia alles deed, die andere gozer stond er een beetje voor Jan Lul bij, uit de maat en nagenoeg niet mixen. Zag er wat knullig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 10:38 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Hunt0 heeft mij ook nog aangesproken volgens mij. Als dat die lange gozer was.

Ja aardig lange gozer :P . Wat een beren zijn die gozers van Hardstyle Mafia trouwens, de tering. Laatste halfuurtje van Warface kom me zoals verwacht totaal niet bekoren, na Main Concern en Hardstyle Mafia was het klaar. Jason Payne ook positief verrast. Maakt altijd leuke mashups voor dit soort boekingen en platenkeuze was prima (veel Delete'jes).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 10:59 

Hardtraxx Elite

Uiteindelijk niet hoeven werken... en Loudness mis gelopen. Baal er erg van, maar ook wel dikke naaistreek.. bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 13:28 

Hardtraxxer

Gister heerlijke setjes gehoord!

Toen ik in zaal 2 stond rond 4.15, werd er door 5 jongens een meisje naar de ehbo afgevoerd, die er niet best uit zag, iemand enig hoe het daar mee afgelopen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Ook nog een meisje afgevoerd zien worden waar helemaal geen leven meer in zat, altijd minder om te zien. Verder echt genoten ook van de ruimte die je in zaal 1 had, ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 13:56 

Hardtraxxer

Bijna net zo lekker als vorig jaar! Prefix & Density set van de avond wat mij betreft :thumbsup: Lekkere sfeer (nagenoeg) overal. Alleen het lange wachten bij de munten was een groot minpunt.. Was iets na 00:00u binnen omdat we Adaro wilde zien, maar hadden rond 00:50 pas munten(!), lelijk >.< . Ging rond 04:30 munten halen, stond er wéér een rij.. er waren nog maar twee kassa's open. Mag de pret niet drukken, :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Ingang, fouilleren en munten halen ging echt traag inderdaad. Bijna hele set van Artifact gemist daardoor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:31 

Hardtraxxer

Ze was helemaal grijs/blauw. Heftig om te zien. Helaas zie ik dat op elk feestje bijna wel. Of dat betekent dat ik er een oog voor heb, of dat het vaak gebeurt durf ik niet te zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Heb er denk ik 4 afgevoerd zien worden. Gek genoeg zijn het bijna altijd dezelfde soort mensen, raar hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 15:12 

Hardtraxx Addict

Was rond 12 binnen, niet direct munten gehaald. Even de main bekeken maar dat einde van Typhoon, man wat was dat slecht toen >.< Merkte direct gewoon dat ik de main moest mijden. Dus na 5 minuten Adaro direct vertrokken naar de 2e zaal en daar de rest van de avond gebleven. X-pander op paar plaatjes na niet veel aan. Maar daarna was het puur genieten :D

Alleen begon mijn rug tegen te werken rond 3 uur, even gaan zitten maar zat er wel even goed doorheen en bijna op punt om naar huis te gaan. Maar toch besloten om te blijven en geen spijt van gehad nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 15:22 

Hardtraxxer

Wauw Main Concern wat een vette set weer, alleen The End uitmixen voor de climax was erg jammer van ze

Verder wel aardig feestje maar die main zaal vond ik maar sfeerloos, zaal 2 veel betere sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 16:19 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Heb er denk ik 4 afgevoerd zien worden. Gek genoeg zijn het bijna altijd dezelfde soort mensen, raar hè?

en dat is welke soort precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 16:36 

Hardtraxxer

Vet feestje gehad alleen heeft het vorig jaar niet overtroffen. Set van de avond voor mij was Regain man wat was dat lekker :woot:

Artifact heeft ook heerlijk geopend met veel oude knallers :thumbup:.

Ik vond Adaro redelijk tegenvallen veel breaks.

Verder nog wat leuke mensen ontmoet wat toch altijd wel gezellig is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:02 

Hardtraxxer

Iemand Unresolved gezien? Zo ja, was het iets of viel het tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

Setjes van de avond voor mij:

Adaro / Prefix & Density / Regain / Jason Payne / E-Force

Goed vermaakt maar laatste uurtje niet meer meegepakt.

Damn wat een geluid in de eerste zaal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:38 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Iemand Unresolved gezien? Zo ja, was het iets of viel het tegen?

Zelf alleen bij laatste half uur van z'n set geweest. Maar heb wel te horen gekregen dat hij op het begin perongeluk de laaste track van Revocate (The Machine - Rollin') instartte, die nog geladen stond, in plaats van z'n eigen openingsnummer. En eerste paar nummers veel mixfouten maar daarna kreeg die z'n zenuwen wat onder bedwang en toen ging het wel een stuk beter. Op het eind ging die op het deck staan naast de draaitafels en toen kreeg hij het op een of andere manier voor elkaar om de muziek opeens uit het niets te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:51 

Hardtraxxer

Dik feest gehad :)
Setjes van de avond: Hardstyle Mafia, Artifact, Main Concern, Prefix & Density
Tracks van de avond: Wrong Frequency Zany Remix, Fragile & Parallel Worlds
Goed geluid in beide zalen en genoeg plaats, enige minpunt waren de lange rijen voor munten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 18:32 

Hardtraxxer

NickDB schreef:
Vet feestje gehad alleen heeft het vorig jaar niet overtroffen. Set van de avond voor mij was Regain man wat was dat lekker :woot:

Artifact heeft ook heerlijk geopend met veel oude knallers :thumbup:.

Ik vond Adaro redelijk tegenvallen veel breaks.

Verder nog wat leuke mensen ontmoet wat toch altijd wel gezellig is :thumbsup:

platenkeuze van Regain was dik ja maar ik vond wel dat hij te langzaam mixte, veel breaks en het paste niet echt na e-force die er het laatste kwartier echt flink op klapte.

Warface de laatste 20 minuten/half uur ging echt nergens meer over, tegenvaller van de avond. Helaas vanaf B-Front nog maar 1 keer 10 minuten naar zaal 2 geweest omdat de rest van het clubje in zaal 1 wilde blijven

+ Titanomachy
++ B-Front
++ Overal genoeg ruimte
++ Geluid
+++ Eforce

- Geluid zaal 2 stond eind van de avond stuk zachter dan bij binnenkomst?
--Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:00 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle mafia en b-front helden van de avon!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:04 

Draaide Warface nog oudere platen? of heeft ie naar zijn rawstyle army geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:09 

Hardtraxxer

Veel oude platen, ik herkende ze wel allemaal maar de namen weet ik niet behalve formula en darkness is calling volgens mij
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten