NickDB schreef:
Vet feestje gehad alleen heeft het vorig jaar niet overtroffen. Set van de avond voor mij was Regain man wat was dat lekker
Artifact heeft ook heerlijk geopend met veel oude knallers

.
Ik vond Adaro redelijk tegenvallen veel breaks.
Verder nog wat leuke mensen ontmoet wat toch altijd wel gezellig is

platenkeuze van Regain was dik ja maar ik vond wel dat hij te langzaam mixte, veel breaks en het paste niet echt na e-force die er het laatste kwartier echt flink op klapte.
Warface de laatste 20 minuten/half uur ging echt nergens meer over, tegenvaller van de avond. Helaas vanaf B-Front nog maar 1 keer 10 minuten naar zaal 2 geweest omdat de rest van het clubje in zaal 1 wilde blijven
+ Titanomachy
++ B-Front
++ Overal genoeg ruimte
++ Geluid
+++ Eforce
- Geluid zaal 2 stond eind van de avond stuk zachter dan bij binnenkomst?
--Warface