Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen even doorgelezen? Mooi, tot vanavond.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:06 
 

:lol:
Was nog van plan te gaan, maar sinds gistermiddag heeft de griep mij te pakken :cry:
Iedereen veel plezier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Iedereen even doorgelezen? Mooi, tot vanavond.
Afbeelding



Is dat boek nog verkrijgbaar in de buurt van het pittoreske Angeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal klaar voor vanavond. Alvast aan het opwarmen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel zin in tot vanavond party people :thumbup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar en hoe laat is er een meeting vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stel wat voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog maar een paar uurtjes....

Dankzij de laatste Loudness in het klokgebouw zijn mijn verwachtingen voor deze editie erg hoog. Hopelijk wordt het net zo leuk als vorig jaar.

Heb er in ieder geval veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wss op het aller laatste moment ga ik niet ....

Ik heb/had hier zoveel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst. :P

En anders, mocht iemand me herkennen. Rood/witte air max en een wit Dismissed shirt + (volledig misplaatste) hardcore pet (omdat ik (nog) geen andere heb en m'n haar is te lang om zonder pet te lopen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst. :P

En anders, mocht iemand me herkennen. Rood/witte air max en een wit Dismissed shirt + (volledig misplaatste) hardcore pet (omdat ik (nog) geen andere heb en m'n haar is te lang om zonder pet te lopen).


Niet even snel naar de kapper geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, niet aan gedacht. :P
Het maakt me iig wel wat herkenbaarder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Altijd in voor een babbeltje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom wel even buurten als ik eraan denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig wegens problemen met mijn oren. Uiteindelijk toch besloten om het niet te riskeren tot ik beter weet wat er nou precies aan de hand is en mijn op maat gemaakte oortjes heb.

Veel plezier iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst. :P

En anders, mocht iemand me herkennen. Rood/witte air max en een wit Dismissed shirt + (volledig misplaatste) hardcore pet (omdat ik (nog) geen andere heb en m'n haar is te lang om zonder pet te lopen).

Je kunt vanavond ook een Rawstyle petje kopen bij de merchandise? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen als het zo'n fuck the mainstream, defend the raw petje is. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 21:05 
 
Hardtraxxer

J oey schreef:
Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst. :P

En anders, mocht iemand me herkennen. Rood/witte air max en een wit Dismissed shirt + (volledig misplaatste) hardcore pet (omdat ik (nog) geen andere heb en m'n haar is te lang om zonder pet te lopen).


Kom wel even buurten dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben ik bij de schreechende screechmaster, mss dat ik na 5 uur wel bij Main Concern ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Meeting).

Gaan we doen!
V-hals groen shirt aan, voor de rest redelijk standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Dan ben ik bij de schreechende screechmaster, mss dat ik na 5 uur wel bij Main Concern ben


Haha mijn filmpje! :lol:



Tot vanavond! :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsnog gewoon aanwezig, in trein naar ehv
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig op meeting. En holy shit, Artifact eindbaas. Leuke afwisseling met oude plaatjes. :yay: . Goed begonnen is half gewonnen zeggen ze. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 05:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We waren met zn 6e, had gehoopt op meer maar helaas. Mike heeft de foto. En nu verder feesten.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten