Iedereen even doorgelezen? Mooi, tot vanavond.

wrote:Iedereen even doorgelezen? Mooi, tot vanavond.
Niet even snel naar de kapper geweest?wrote:Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst.
En anders, mocht iemand me herkennen. Rood/witte air max en een wit Dismissed shirt + (volledig misplaatste) hardcore pet (omdat ik (nog) geen andere heb en m'n haar is te lang om zonder pet te lopen).
Je kunt vanavond ook een Rawstyle petje kopen bij de merchandise?wrote:Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst.
En anders, mocht iemand me herkennen. Rood/witte air max en een wit Dismissed shirt + (volledig misplaatste) hardcore pet (omdat ik (nog) geen andere heb en m'n haar is te lang om zonder pet te lopen).
Kom wel even buurten danwrote:Meeting om 4 uur linksvoor bij Main Concern een goed idee? Gebaseerd op de meest voorkomende voorkeuren lijkt dat me het handigst.
Gaan we doen!wrote:Meeting).
Haha mijn filmpje!wrote:Dan ben ik bij de schreechende screechmaster, mss dat ik na 5 uur wel bij Main Concern ben