Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Warface schreef:
What about some old Spoontech Records stuff at Loudness (b2s) this weekend..

Laatste half uurtje toch maar blijven dan. :$


En dan de reacties: "Als ik oude platen wil horen ga ik wel naar tijdmachine"
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
J oey schreef:
Warface schreef:
What about some old Spoontech Records stuff at Loudness (b2s) this weekend..

Laatste half uurtje toch maar blijven dan. :$


En dan de reacties: "Als ik oude platen wil horen ga ik wel naar tijdmachine"
:/


:lol: :lol:
Vond de reacties bij Artifact en JP af en toe ook wel lachwekkend.

RR - Darkness is calling
MF Godcore
Rio de janeiro - restart te party
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
J oey schreef:
Warface schreef:
What about some old Spoontech Records stuff at Loudness (b2s) this weekend..

Laatste half uurtje toch maar blijven dan. :$


En dan de reacties: "Als ik oude platen wil horen ga ik wel naar tijdmachine"
:/

Die oude platen kennen ze toch niet dus die zijn net zo goed nieuw voor die mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Rio de janeiro - restart te party


Hahaha godver
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Begint behoorlijk te kriebelen!
Echt veel zin in zaterdag :D

Even inkomen dan maar..
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qFsMd71b4HQ[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:34 
 
Hardtraxxer

22:00 - 23:30: Artifact
23:30 - 00:30: Typhoon
00:30 - 01:30: Adaro
01:30 - 02:30: Dark Pact
02:30 - 03:30: B-Front
03:30 - 04:00: Live: Titanomachy
04:00 - 05:00: E-Force
05:00 - 06:00: Regain
06:00 - 07:00: Warface

van 10 tot half 3 afwisselend van 1 naar 2. Dan tot aan het einde in zaal 1. Regain op de main :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus meeting waar wanneer en hoe? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

6:30, zaal 1, vooraan tegen het hek aan, vereist: Hardtraxx shirt. #H8M3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness is een grote meeting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Loudness is een grote meeting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Dus meeting waar wanneer en hoe? :beer:

Ik vind een duidelijke plek en tijd ook wel wat handiger ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Loudness is almost sold out! This is your last chance to be there: http://b2s.nl/l/loudnesstickets. ‪#‎Loudness‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:26 
 

Richardd schreef:
b2s schreef:
Loudness is almost sold out! This is your last chance to be there: http://b2s.nl/l/loudnesstickets. ‪#‎Loudness‬


Het is weer de dag voor het feest hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt weer ruimte, ik vind het niet erg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Loudness was een grote meeting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
Loudness was een grote meeting. :)


exact dit. 49 pagina's in het verleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah nog steeds wel tot op zekere hoogte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:25 
 
Hardtraxxer

Lekker boeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:56 
 
Hardtraxx Elite

Alvast opwarmen? :)



Tracklist:
01. B-Front & Frontliner - Become The Sky
02. Max Enforcer - Loudness
03. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
04. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
05. B-Front - Mysterias
06. Digital Punk & B-Front - Awake
07. The Machine - Mosquito
08. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
09. Kodex - Paranormal Activities
10. Chris One - Sin City
11. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
12. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
13. Carnifex - Shivers
14. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
15. Hardstyle Mafia - Hellhound
16. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
17. Solutio & The I's - 2.17
18. Main Concern - Last Resort
19. Hardstyle Mafia - Total Stranger
20. Main Concern - Time Has Come
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan zeker geen locker betalen met pin morgen?
Zo niet, kun je onderweg van Eindhoven Beukenlaan naar het Klokgebouw ergens pinnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Je kan zeker geen locker betalen met pin morgen?
Zo niet, kun je onderweg van Eindhoven Beukenlaan naar het Klokgebouw ergens pinnen?


Je kunt toch wel ergens in jouw buurt pinnen morgen :lol:
Alsnog, volgens mij kun je in de buurt van het station wel pinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet ik eerst naar het dorp hier en het station is de andere kant op. Ik heb weinig zin om naar dorp te gaan eerst, haha.

Het is nog geen 5 minuten fietsen naar het dorp maar ik ben gewoon te lui. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Station Beukenlaan naar Klokgebouw is maar een heel klein stukje en daar zit nergens een pinautomaat.

Heb nog even gekeken met google maps en die geeft aan dat de dichtsbijzinde pinautomaten best ver van dat station af zitten: https://www.google.nl/maps/search/pinautomaatlocatie/@51.4484724,5.460359,16z

(Die Rabobank Eindhoven-Veldhoven bij dat kruispunt heeft aan streetview te zien geen pinautomaat aan de buitenkant zitten, en is op zaterdagen gesloten.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 02:14 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Station Beukenlaan naar Klokgebouw is maar een heel klein stukje en daar zit nergens een pinautomaat.

Heb nog even gekeken met google maps en die geeft aan dat de dichtsbijzinde pinautomaten best ver van dat station af zitten: https://www.google.nl/maps/search/pinautomaatlocatie/@51.4484724,5.460359,16z

(Die Rabobank Eindhoven-Veldhoven bij dat kruispunt heeft aan streetview te zien geen pinautomaat aan de buitenkant zitten, en is op zaterdagen gesloten.)


Peter R.? Ben jij dat?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten