Ik herken waarschijnlijk helemaal niemand dus geen idee of ik dan goed zit haha.
Als ik hoor waar en hoe laat kom ik wel even langs.

Dit wordt mijn timetable waarschijnlijk:
22:00 - 23:30: Artifact
23:30 - 00:00: Unresolved
00:00 - 00:30: High Voltage
00:30 - 01:30: Adaro
01:30 - 02:00: Dark Pact
02:00 - 03:00: Prefix & Density
03:00 - 03:30: B-Front
03:30 - 04:00: Titanomachy LIVE
04:00 - 05:30: Main Concern
05:30 - 06:30: Hardstyle Mafia
Waarschijnlijk heb ik dan echt geen zin meer in Warface en pak ik gewoon de eerste trein vanaf Eindhoven Beukenlaan (om 7:07 uur). Tenzij het echt gezellig is, dan pak ik hem een half uur later.