Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zoiets zal hem wel worden:

22:00 - 23:30: Artifact
23:30 - 00:30: Typhoon / High Voltage
00:30 - 01:30: Adaro
01:30 - 02:00: Dark Pact
02:00 - 03:30: B-Front / Prefix & Density
03:30 - 04:00: Live: Titanomachy
04:00 - 05:30: Main Concern
05:30 - 06:30: Hardstyle Mafia
06:30 - 07:00: Warface
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Had wel verwacht dat jij Shiverz ook wel zat zou zijn onderhand. :P

Ben ik ook xd
Op Tijdmachine weekend was het een heerlijk momentje, week later op Freaqshow draaiden ze hem weer. Wat een verschil was dat qua beleving..

Maar op een feest als Loudness verwacht ik deze niet zo snel op de 1 of andere manier. Dus als hij op zo'n feest voor mij onverwacht voorbij komt vind ik het prima.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan me niet voorstellen dat er een Loudness is geweest waar die plaat niet gedraaid is eigenlijk. Net zoals er geen Tijdmachine is waar die niet gedraaid is dat ik weet.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb ik denk ik heel toevallig steeds in n andere zaal gestaan denk ik haha. Ik heb m er niet zo heel vaak voorbij horen komen tot nu toe.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:31 
 
Hardtraxxer

Prefix & Density
Citaat:
Loudness, this Saturday 02:00 - 03:00 is the time you want to be at stage 02 for some massive destruction! Especially if you want to hear some new kick-ass p&d tracks(yes, more)!


Zonder meer aanwezig bij deze set :yay:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alsnog geen vrij gekregen van werk.. bah, baal er wel van. Nouja, veel plezier dan maar :( :(
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 00:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedankt
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als m'n maten mee gaan misschien nog een kaartje kopen.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:29 
 
Hardtraxxer

Jason Payne
Citaat:
Well, I do! There are a lot of old tracks that don't get played anymore and I want to bring some of that magic back on Loudness! Tell me what your favourite old(er) (up until 2012) RAW track is, and I might play it this Saturday!
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als m'n maten mee gaan misschien nog een kaartje kopen.

Maat ga gewoon ik ga ook
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook alleen gaan. Heb gelukkig wel wat bekenden die gaan bij wie ik aansluiting kan zoeken. Je vindt altijd wel wat mensen. :P
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:50 
 
Hardtraxxer

Nog even!!! 3de keer op rij (in Eindhoven alleen).

Vorig jaar last minute gegaan met een maat van me omdat we dit feest niet konden missen. Absoluut geen spijt van gehad. Dit jaar met veel meer mensen richting Eindhoven, dus dat beloofd wat! :beer:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik moet ook alleen gaan. Heb gelukkig wel wat bekenden die gaan bij wie ik aansluiting kan zoeken. Je vindt altijd wel wat mensen. :P

Kom ff meeten bij Jeffrey dan :cool:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik herken waarschijnlijk helemaal niemand dus geen idee of ik dan goed zit haha.
Als ik hoor waar en hoe laat kom ik wel even langs. :P

Dit wordt mijn timetable waarschijnlijk:

22:00 - 23:30: Artifact
23:30 - 00:00: Unresolved
00:00 - 00:30: High Voltage
00:30 - 01:30: Adaro
01:30 - 02:00: Dark Pact
02:00 - 03:00: Prefix & Density
03:00 - 03:30: B-Front
03:30 - 04:00: Titanomachy LIVE
04:00 - 05:30: Main Concern
05:30 - 06:30: Hardstyle Mafia

Waarschijnlijk heb ik dan echt geen zin meer in Warface en pak ik gewoon de eerste trein vanaf Eindhoven Beukenlaan (om 7:07 uur). Tenzij het echt gezellig is, dan pak ik hem een half uur later.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog nooit iemand van hier gemeet. Wel af en toe eens iemand tegen gekomen die ik herkende van foto's maar nooit iets tegen gezegd. :$
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Heb maar 3 mensen van Hardtraxx ontmoet op feestjes ook. Stefan_helmond urbandesigner en kwisniks.
Waarschijnlijk veel gezien en mee gesproken zonder dat weet wie het is
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Fuzzylogic schreef:
Als m'n maten mee gaan misschien nog een kaartje kopen.

Maat ga gewoon ik ga ook

Niemand gaat mee, ze willen allemaal naar Ti Ta Techno :( Daar maar effe kijken dan.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MEETING!!!!
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet of bij het Klokgebouw betaald parkeren is of niet? Of is het handiger om de auto in een woonwijk te zetten?
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Iemand die weet of bij het Klokgebouw betaald parkeren is of niet? Of is het handiger om de auto in een woonwijk te zetten?


Grote parkeergarage naast het gebouw, was geloof ik 8 euro voor de hele avond.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
What about some old Spoontech Records stuff at Loudness (b2s) this weekend..

Laatste half uurtje toch maar blijven dan. :$
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:37 
 
Hardtraxxer

Iemand in de buurt van enschede met een plekje over qua vervoer?
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Iemand die een kaartje over heeft?

http://loudness.tickets.b2s.nl/
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:41 
 
Hardtraxxer

J oey schreef:
hardstylegeneration schreef:
Iemand die een kaartje over heeft?

http://loudness.tickets.b2s.nl/


Haha ja stom, meteen gefixed haha thanks!
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
MelvinFR schreef:
Iemand die weet of bij het Klokgebouw betaald parkeren is of niet? Of is het handiger om de auto in een woonwijk te zetten?


Grote parkeergarage naast het gebouw, was geloof ik 8 euro voor de hele avond.


Thanks!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten