Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:36 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Vorig jaar alleen zaal 1 nu alleen maar afwisselen helaas. B2s had hier veel meer mee kunnen doen


Zijn gewoon logische keuzes op basis van populariteit, als jij rationeel denkt kom je ook tot die conclusie. Behalve Regain en High Voltage, die hadden ze om kunnen wisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Pipa schreef:
Vorig jaar alleen zaal 1 nu alleen maar afwisselen helaas. B2s had hier veel meer mee kunnen doen


Zijn gewoon logische keuzes op basis van populariteit, als jij rationeel denkt kom je ook tot die conclusie. Behalve Regain en High Voltage, die hadden ze om kunnen wisselen.


Typhoon dan? Heeft maar 5.449 likes.

Prefix & Density 7.317, en hebben denk ik ook een groter percentage aan Nederlandse fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Daveytl schreef:
Maar wel zuiver.

Dus dan is het perfect wil je zeggen? of bedoel je onzuiver?

Huh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:52 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Youri! schreef:
Pipa schreef:
Vorig jaar alleen zaal 1 nu alleen maar afwisselen helaas. B2s had hier veel meer mee kunnen doen


Zijn gewoon logische keuzes op basis van populariteit, als jij rationeel denkt kom je ook tot die conclusie. Behalve Regain en High Voltage, die hadden ze om kunnen wisselen.


Typhoon dan? Heeft maar 5.449 likes.

Prefix & Density 7.317, en hebben denk ik ook een groter percentage aan Nederlandse fans.


Typhoon zou imo een logische (slechte) opener zijn. Met P&D ga je niet openen. Daarnaast is Typhoon Italiaans. Weet niet of er veel Italianen voor Loudness naar Eindhoven komen, maar ik denk dat Zatox nog jaarlijks in het Gelredome staat voor de Italiaanse enclave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Zijn gewoon logische keuzes op basis van populariteit, als jij rationeel denkt kom je ook tot die conclusie. Behalve Regain en High Voltage, die hadden ze om kunnen wisselen.

Juist niet als je kijkt naar Regain's laatste releases en zijn mix vorig jaar op loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:49 
 
Hardtraxxer

Sjorz schreef:
Youri! schreef:
Zijn gewoon logische keuzes op basis van populariteit, als jij rationeel denkt kom je ook tot die conclusie. Behalve Regain en High Voltage, die hadden ze om kunnen wisselen.

Juist niet als je kijkt naar Regain's laatste releases en zijn mix vorig jaar op loudness.


Sow die set was echt dik joh, Regain had me echt verrast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:26 
 
Hardtraxxer

Wat slecht zeg. Had me logischer geleken als Main Concern in zaal 1 stond samen met Prefix and Density...
Typhoon met zo'n middelmatige producties wel XD Nou schiet mij maar lek.

Valt me vies tegen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 13:14 
 
Hardtraxxer

Zo'n ramp is het toch ook weer niet. Toegegeven, het is enigszins wat zonde aangezien het een wereld van verschil is wat het geluid, betreft, maar ik lees dat heel wat mensen hier P&F, HS maffia en Main concern graag willen zien zonder dat een van deze artiesten op hetzelfde moment draaien, dat kan nu toch gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
Zo'n ramp is het toch ook weer niet. Toegegeven, het is enigszins wat zonde aangezien het een wereld van verschil is wat het geluid, betreft, maar ik lees dat heel wat mensen hier P&F, HS maffia en Main concern graag willen zien zonder dat een van deze artiesten op hetzelfde moment draaien, dat kan nu toch gewoon.

Vind het toch wel erg jammer. De rest van de namen die ik graag wil zien in de hoofdzaal zijn (voornamelijk) B-Front, Adaro en Titanomachy. Ik schat de kansen toch vrij groot in dat ten minste één van die 3 tegelijk staat met HS Mafia, MC of P&D. Dat probleem was er niet geweest als de 2 laatstgenoemden op de main zouden mogen draaien (wat nog best reëel zou zijn geweest). Daarnaast zullen vrienden wel liever naar Warface gaan dan naar de afsluiter in de tweede zaal. Dus voor mij persoonlijk is die zaalindeling wel een probleem, en daarbij speelt het geluid natuurlijk ook mee.

Regain en Typhoon op de main kan ik gewoon echt niet bij. Hopelijk maakt b2s een fantastische timetable waarbij die 2 mooi tegelijk staan met HS Mafia/P&D/MC, maar dat zou te mooi zijn om waar te wezen. Vind het nogmaals echt een gemiste kans van b2s om MC en P&D niet op de main te laten draaien, helemaal als je bedenkt dat P&D met dat 'speciale project' bezig zijn, en de hoofdzaal wel afgesloten werd door MC bij de Maassilo editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketswap €32 wie nog een kaartje zoekt help deze mang en servicekosten zijn eraf scheelt je weer extra biertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten toch maar te gaan, veel zaal twee waarschijnlijk. En hopelijk verkoopt het niet uit, zodat in zaal één ook de ruimte is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage 01
22:00 - 23:30: Artifact
23:30 - 00:30: Typhoon
00:30 - 01:30: Adaro
01:30 - 02:30: Dark Pact
02:30 - 03:30: B-Front
03:30 - 04:00: Live: Titanomachy
04:00 - 05:00: E-Force
05:00 - 06:00: Regain
06:00 - 07:00: Warface
MC: Nolz

Stage 02
22:00 - 23:00: Revocate
23:00 - 00:00: Unresolved
00:00 - 01:00: High Voltage
01:00 - 02:00: X-Pander
02:00 - 03:00: Prefix & Density
03:00 - 04:00: Jason Payne
04:00 - 05:30: Main Concern
05:30 - 06:30: Hardstyle Mafia
MC: Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Logische time-table
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf P&D dus zaal 2 met half uurtje B-Front nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervelende timetable met die halfuren :/ Zo staat Dark Pact niet precies gelijk met P&D, en High Voltage niet precies met Typhoon. Weet niet of ik zin heb om de hele tijd heen en weer te lopen.

Regain en E-Force tegelijk met MC en HS Mafia is dan wel weer prima.
Zoiets zal hem wel worden:

22:00 - 23:30: Artifact
23:30 - 00:30: Typhoon / High Voltage
00:30 - 01:30: Adaro
01:30 - 02:00: Dark Pact
02:00 - 03:30: B-Front / Prefix & Density
03:30 - 04:00: Live: Titanomachy
04:00 - 05:30: Main Concern
05:30 - 06:30: Hardstyle Mafia
06:30 - 07:00: Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vervelende timetable met die halfuren :/ Zo staat Dark Pact niet precies gelijk met P&D, en High Voltage niet precies met Typhoon. Weet niet of ik zin heb om de hele tijd heen en weer te lopen.



Inderdaad, ik heb nu ook dat ik twee keer voor een half uurtje naar zaal 2 wil, en daar gaan eigenlijk al weer 10 minuten vanaf als je de looptijd meerekent. (het is niet zo ver, maar met al dat publiek enzo duurt het wel lang :P )

Had graag gezien dat High Voltage precies tegelijk stond met Typhoon, en Dark Pact en Prefix & Density ook.
Artiesten vanaf 5 uur vind ik persoonlijk niet veel aan, maar hopelijk bevallen ze toch goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Gebruik als navigatie-adres ‘Klokgebouw 50, Eindhoven’, als dit niet werkt voer je de coördinaten 51°26’57.39″N – lengtegraad 5°27’23.32″E in.
:D

Hier ook grotendeels zaal 2 met kleine uitstapjes naar zaal 1 voor Adaro & B-Front.

Is het eigenlijk ook mogelijk om hier iets klein te eten? Zo ja, wat ongeveer? Kan het me niet meer herinneren van vorige keer en staat ook niets van in de info vermeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga van in het begin want Artifact wil ik zeker niet missen. Ook vet dat Main Concern niet afsluit dus geen half uur hardcore op het einde van hun set veronderstel ik :thumbup:

Timetable zal zoiets worden
22.00 – 23.30 Artifact
23.30 – 00.00 Typhoon
00.00 - 01.00 High Voltage
01.00 - 01.30 Adaro
01.30 - 02.00 Dark Pact
02.00 - 03.00 Prefix & Density
03.00 - 04.00 Jason Payne
04.00 - 05.30 Main Concern
05.30 - 06.30 Hardstyle Mafia

Begin hier toch wel zin in te krijgen :D Laat het maar snel zaterdag zijn :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima time table, snap alleen niet waarom Dark Pact prime time krijgt? Heb nog nooit een setje van hem live bijgewoond maar hopelijk kan hij me verrassen. Verder jammer dat ik waarschijnlijk Artifact grotendeels moet missen.

Jordi schreef:
Ticketswap €32 wie nog een kaartje zoekt help deze mang en servicekosten zijn eraf scheelt je weer extra biertje.

Beetje jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Prima time table, snap alleen niet waarom Dark Pact prime time krijgt? Heb nog nooit een setje van hem live bijgewoond maar hopelijk kan hij me verrassen. Verder jammer dat ik waarschijnlijk Artifact grotendeels moet missen.


Vorige loudness ook al primetime inderdaad. Toen draaide die dit als setje:

1. Warface & Dark Pact - Ministery Of Corruption
2. Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
3. Dark Pact - Damnation
4. Zany & Ran-D feat Nikkita - Son Of Torture
5. Deetox - Street Movement
6. Hard Driver & Frequencerz - Pitch Black
7. Dark Pact - Mind Of The Maniac (Adaro Mash-Up)
8. Dark Pact - The Priest
9. D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
10. Radical Redemption - Watch Yourself
11. Dark Pact - ID
12. Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
13. Atmozfears - Up Top
14. Moridin - Born In Darkness
15. Dark Pact - ID
16. Digital Punk - Firestorm
17. Dark Pact - Abyss
18. Jack Of Sound & Frequencerz - Hollow
19. Dark Pact - ID
20. Dark Pact & Fanteria - Extermination
21. Dark Pact - ID
22. Art Of Fighters - Fuck You!
23. Radical Redemption & Digital Punk - River Of Souls

Weinig boeiende platen van andere dj's, zitten wel wat toffe platen van zichzelf in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
4. Zany & Ran-D feat Nikkita - Son Of Torture
5. Deetox - Street Movement
6. Hard Driver & Frequencerz - Pitch Black
9. D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
10. Radical Redemption - Watch Yourself
13. Atmozfears - Up Top

chas1n schreef:
Weinig boeiende platen van andere dj's

De andere zijn vrij standaard hitjes inderdaad, maar ik vind dit toch aardig boeiende platen als ik eerlijk ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk heel veel ruimte dan tijdens hardstyle mafia, zonde dat ik hier echt niet bij kan zijn aangezien been... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer veel in zaal 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel weer mooie overgang zijn. Van hardstyle mafia dikke subbie kicks, naar warface zn tok kicks. Denk een nog grotere overgang dan vorig jaar van vazard en delete naar radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
De andere zijn vrij standaard hitjes inderdaad, maar ik vind dit toch aardig boeiende platen als ik eerlijk ben..

Had wel verwacht dat jij Shiverz ook wel zat zou zijn onderhand. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten