Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dear Loudness fans,
We’re beyond excited to bring back the Intensity of Sound to the Maassilo one more time. To honor the true Loudness feeling, we aimed to do a night event at the first possible date. However, we received a lot of feedback that a night event on Easter Sunday is not ideal. We’re bringing back this event to celebrate the iconic Loudness atmosphere with all of you, and there is only one way to make that happen... Postponing the event to a new date.
Loudness will now take place on Saturday, the 28th of November, during the day [14:00-23:00].
Those who have already bought their tickets can either keep their ticket for the new date or request a refund. Keep an eye on your inbox. If you want to stay up to date with the latest news regarding Loudness, you can subscribe to our newsletter on our website and/or follow Loudness on Instagram and Facebook.
Don’t hesitate to contact us if you have any questions regarding our decision.
See you on the 28th of November!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 18:46 
 
Hardtraxxer

Wat een goed nieuws!
Nu geen excuses meer om niet te gaan.

Het is overdag en het is niet met pasen! Nu al zin om daar weer rond te dwalen in de Maassilo :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da's mooi! Tickets gekocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hey graag nog even voordat WOIII uitbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teleurgesteld maar niet verrast. Betere datum + ook overdag is wel winnen.
Benieuwd of de line-up volledig hetzelfde blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit komt mij ook beter uit eigenlijk. Leuke optie, overdag dus dan komen we nog net thuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 22:24 
 
Hardtraxx Elite

Nu eventueel wel een optie
De datum was gewoon veel te kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 23:17 
 
Hardtraxxer

Daar heeft b2s zich op verkeken zeg! De kaartverkoop zal was ruk zijn geweest natuurlijk, want anders was het gewoon doorgegaan. Maar goed dat ze luisteren naar de kritiek van de fans en er ook daadwerkelijk wat mee doen. Nu een goede concurrent voor hard bass dezelfde maand :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 06:34 
 
Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
Daar heeft b2s zich op verkeken zeg! De kaartverkoop zal was ruk zijn geweest natuurlijk, want anders was het gewoon doorgegaan. Maar goed dat ze luisteren naar de kritiek van de fans en er ook daadwerkelijk wat mee doen. Nu een goede concurrent voor hard bass dezelfde maand :x

Nooit geweten dat 10 oktober in november valt. Goed om te weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehhhh nu wel een optie inderdaad. Zal eens kijken of ik medestanders kan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Dit komt mij ook beter uit eigenlijk. Leuke optie, overdag dus dan komen we nog net thuus.



Whoppa feeste maat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Teleurgesteld maar niet verrast. Betere datum + ook overdag is wel winnen.
Benieuwd of de line-up volledig hetzelfde blijft.

In de mailing stond dat de line-up grotendeels hetzelfde blijft. Thera bijvoorbeeld had op zijn instastory al gezet tot 28 november.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

Dat heeft ook meer te maken met de hogere inkoop en verkoop kosten van bier en de lage lonen van de jeugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

Dat heeft ook meer te maken met de hogere inkoop en verkoop kosten van bier en de lage lonen van de jeugd.


Is dat echt zo? Wat ik mij kan herrineren was een biertje in mijn jeugd ongeveer €1,80 en loon bij de supermarkt iets van 3 tot 4 euro?? dus zeg dat je 2 bietjes kon kopen voor een uur werk.

Ik zie op de site van de jumbo dat een 18 jarige €9,60 krijg. Een pilsje in de kroeg is nu 3,50 tot 4 euro dus je kan voor 1 uur werken nog steeds 2 pils kopen.

Ik wil niet zeggen dat de hoge prijzen geen oorzaak zijn hoor maar er zijn vast meer factoren bijvoorbeeld dat je nu 18 moet zijn voor alcohol te mogen kopen wat eerder natuurlijk 16 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er wordt anno 2026 maximaal geleend bij DUO door studenten, de jeugd van nu loopt in t-shirts van gemiddeld 80-100 euro, de nieuwste streetwear en sneakers en volgens mij wordt er ook niet moeilijk gedaan als een festival dagkaartje gemiddeld 100 euro is. Dus volgens mij vallen die lage inkomsten wel mee.

En de gemiddelde kroeg/kantine/buurthuis doet ook niet zo moeilijk met leeftijd volgens mij. Ik heb neven en nichten in de leeftijdscategorie 16 tot 22 en die zijn nog nooit om hun ID gevraagd met uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 17:38 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
HardDB schreef:
Daar heeft b2s zich op verkeken zeg! De kaartverkoop zal was ruk zijn geweest natuurlijk, want anders was het gewoon doorgegaan. Maar goed dat ze luisteren naar de kritiek van de fans en er ook daadwerkelijk wat mee doen. Nu een goede concurrent voor hard bass dezelfde maand :x

Nooit geweten dat 10 oktober in november valt. Goed om te weten


Touché :surrender:
Maar je snapt me wel hoop ik? Ik vind het vrij gewaagd 2 events (3 met Pussy Lounge er ook nog tussen) in zo'n korte tijd. Dat was 'vroeger' heel normaal en zou ik ook naar alle 3 de events gaan, maar zo werkt het niet meer denk ik.

Wellicht gokken ze het erop dat de 3 events totaal verschillend publiek trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de datum + tijd wijziging wil ik hier nu zeker bij zijn. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu wel een optie. Ik zet 'm eens met potlood in de agenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

En m'n opa vind het raar dat niemand op vrijdag middag in de kroeg zit.

En zo heeft elke generatie wel een verandering doorgemaakt.

Niets is voor altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

En m'n opa vind het raar dat niemand op vrijdag middag in de kroeg zit.

En zo heeft elke generatie wel een verandering doorgemaakt.

Niets is voor altijd.


Hahaha, ja eigenlijk wel volledig eens met Ricktermaatje.

Goeie zaak, als de agenda het toelaat eens kijken of ik er bij kan zijn. overdag en andere datum is wel echt een wereld van verschil voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

En m'n opa vind het raar dat niemand op vrijdag middag in de kroeg zit.

Kom een keer naar het mooie Leeuwarden zou ik zeggen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 21:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
RTM93 schreef:
Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

En m'n opa vind het raar dat niemand op vrijdag middag in de kroeg zit.

Kom een keer naar het mooie Leeuwarden zou ik zeggen :cool:


Zei er iemand bier drinken is Leeuwarden?! :whistle:

Ben zelf wel blij dat het een overdag feest is geworden. Na het draaien om "8uur" thuis komen... Weet niet hoe ik dat vroeger deed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2026 02:25 
 
Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
RTM93 schreef:
Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

En m'n opa vind het raar dat niemand op vrijdag middag in de kroeg zit.

Kom een keer naar het mooie Leeuwarden zou ik zeggen :cool:

Paar keer gedaan. Was leuk voor doe past keer maar het trieste studenten volk verpest de sfeer flink
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2026 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
RTM93 schreef:
Revolting Against schreef:
En dan vinden we het raar dat de lokale horeca naar de klote gaat omdat niemand na 23:00 meer op stap wil.

En m'n opa vind het raar dat niemand op vrijdag middag in de kroeg zit.

Kom een keer naar het mooie Leeuwarden zou ik zeggen :cool:

Gezellig maat, laten we dat een keer afspreken :beer:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten