Klopt zeker, maar in het paasweekend wordt wel verwacht dat ik gwn mee naar familie ga etc. Zondag kan ik incidenteel prima verzaken als er een leuk feestje oid is.pim__ wrote:Maar dat geldt ook voor een zaterdag op zondag toch?Justinhafc wrote:Kind en een vrouw die verwacht dat je die dag gewoon kan functioneren hahapim__ wrote:Snap dat nachtfeest kut is, maar wat is er precies mis met de datum? Iedereen is toch maandags vrij?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Ah, ja duidelijk. Hier wordt niks met pasen gedaan, vandaar de vraag.
Word het exclusief TILLT / Solutio & The I's muziek of kunnen we ook eventueel Psyched muziek verwachtenPsyched wrote:Yesss!!! Good to be back. Loudness altijd top en nog eens terug als Solutio and The i's is top!
Pfft zo dik dit. Dit zou een waardige einde zijn van mijn Loudness hoofdstuk, dat toch nog een beetje een open einde had. Zeven namen per area dus ook lekker veel 1,5u sets. Denk dat veel DJ's wel snappen wat hier gevraagd wordt.
Nu staat Rebirth zondag wel een beetje op de tocht, nog even paar weekjes twijfelen.

Nu staat Rebirth zondag wel een beetje op de tocht, nog even paar weekjes twijfelen.
Geen kind en vrouw gaat mee.Justinhafc wrote:Kind en een vrouw die verwacht dat je die dag gewoon kan functioneren hahapim__ wrote:Snap dat nachtfeest kut is, maar wat is er precies mis met de datum? Iedereen is toch maandags vrij?
Geen idee. Eerst het bier drinken overdag nog overleven. Maar verzoekjes mogen altijdHekzitter wrote:Word het exclusief TILLT / Solutio & The I's muziek of kunnen we ook eventueel Psyched muziek verwachtenPsyched wrote:Yesss!!! Good to be back. Loudness altijd top en nog eens terug als Solutio and The i's is top!
Zie ik daar een Reverser & Ripcordje aankomen? Dan zou de Loudness ervaring wel compleet zijnPsyched wrote:Eerst het bier drinken overdag nog overleven.
De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.Psyched wrote:Maar verzoekjes mogen altijd
Toen The I's 'Rommy - Vraag aan de Zee' draaide wist ik niet waar ik het zoeken moest.Alm1ghty wrote:De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.Psyched wrote:Maar verzoekjes mogen altijd
Op stap met een tas vol gebrande CD's en een buik vol met wodka.Paling wrote:Zie ik daar een Reverser & Ripcordje aankomen? Dan zou de Loudness ervaring wel compleet zijnPsyched wrote:Eerst het bier drinken overdag nog overleven.
Pohhh wat een moment, vooral met The Four Tak - Op De Tandem erachteraan.Rickzel wrote:Toen The I's 'Rommy - Vraag aan de Zee' draaide wist ik niet waar ik het zoeken moest.Alm1ghty wrote:De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.Psyched wrote:Maar verzoekjes mogen altijd
Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?
Ja aantrekken die hap!corneelwr wrote: Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?
Ik heb mn oude TiLLT of The Magic Show shirtje ook nog wel. 30kilo geleden pastte hij perfect!
Gewoon aandoen johPsyched wrote:Ja aantrekken die hap!corneelwr wrote: Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?
Ik heb mn oude TiLLT of The Magic Show shirtje ook nog wel. 30kilo geleden pastte hij perfect!
Ik word altijd wel geil van bonkige mannen met naveltruitjesPsyched wrote:Ja aantrekken die hap!corneelwr wrote: Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?
De Paladijns - Jouw Liefste WensAlm1ghty wrote:De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.Psyched wrote:Maar verzoekjes mogen altijd
Hitjesboer!!1Mark With A Tarrel wrote:De Paladijns - Jouw Liefste WensAlm1ghty wrote:De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.Psyched wrote:Maar verzoekjes mogen altijd
Graag alleen serieuze verzoekjes a.u.b... Dit is een serieus forum.
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 3 days ago
Leeft dit een beetje, het is tenslotte al over 3,5 week?
Zelf grote twijfel ivm de tijden en omdat toch wel weer het festivalseizoen er aan komt.
Ik zal hem is opgooien in de groep, kijken of de papa's & mama's het nog trekken
.
Zelf grote twijfel ivm de tijden en omdat toch wel weer het festivalseizoen er aan komt.
Ik zal hem is opgooien in de groep, kijken of de papa's & mama's het nog trekken
Boh bij mij heel erg in ieder geval! Zelfs in de studio bezig om nog wat leuks nieuws te maken in mn oude harde stijl en ook echt zin om weer eens een ouderwets harde loudness thera set neer te zetten

-
BHardtraxxer
- 90 posts member since 2021
- last seen 16 days ago
Hype! Voor zowel nieuw oldschool Thera ramwerk als de set. Hopelijk weet je ook nog wat obscure Delete plaatjes die je wat minder vaak hoort onder het stof vandaan te trekkenDjThera wrote:Boh bij mij heel erg in ieder geval! Zelfs in de studio bezig om nog wat leuks nieuws te maken in mn oude harde stijl en ook echt zin om weer eens een ouderwets harde loudness thera set neer te zetten![]()
![]()
moiiiiiinnnnnnnnDjThera wrote:Boh bij mij heel erg in ieder geval! Zelfs in de studio bezig om nog wat leuks nieuws te maken in mn oude harde stijl en ook echt zin om weer eens een ouderwets harde loudness thera set neer te zetten![]()
![]()
Aah deze set kan ik mij echt volledig voor de geest halen.corneelwr wrote:https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-origins-2018-the-darker-side-of-classics-area-2-theracords-classics-solo-set-re-run-24-02-18
Jouw geest zweeft daar nog ergens in de rondte of niet?Hekzitter wrote:Aah deze set kan ik mij echt volledig voor de geest halen.corneelwr wrote:https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-origins-2018-the-darker-side-of-classics-area-2-theracords-classics-solo-set-re-run-24-02-18
Zeer zeker hahacorneelwr wrote:Jouw geest zweeft daar nog ergens in de rondte of niet?Hekzitter wrote:Aah deze set kan ik mij echt volledig voor de geest halen.corneelwr wrote:https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-origins-2018-the-darker-side-of-classics-area-2-theracords-classics-solo-set-re-run-24-02-18
Verder wel heel benieuwd hoe deze kaartverkoop loopt. Hoor er weinig van en zie vooral heel veel reclame.