Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Justinhafc schreef:
pim__ schreef:
Snap dat nachtfeest kut is, maar wat is er precies mis met de datum? Iedereen is toch maandags vrij?


Kind en een vrouw die verwacht dat je die dag gewoon kan functioneren haha


Maar dat geldt ook voor een zaterdag op zondag toch?


Klopt zeker, maar in het paasweekend wordt wel verwacht dat ik gwn mee naar familie ga etc. Zondag kan ik incidenteel prima verzaken als er een leuk feestje oid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah, ja duidelijk. Hier wordt niks met pasen gedaan, vandaar de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Yesss!!! Good to be back. Loudness altijd top en nog eens terug als Solutio and The i's is top!


Word het exclusief TILLT / Solutio & The I's muziek of kunnen we ook eventueel Psyched muziek verwachten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfft zo dik dit. Dit zou een waardige einde zijn van mijn Loudness hoofdstuk, dat toch nog een beetje een open einde had. Zeven namen per area dus ook lekker veel 1,5u sets. Denk dat veel DJ's wel snappen wat hier gevraagd wordt.

Nu staat Rebirth zondag wel een beetje op de tocht, nog even paar weekjes twijfelen. :x

Justinhafc schreef:
pim__ schreef:
Snap dat nachtfeest kut is, maar wat is er precies mis met de datum? Iedereen is toch maandags vrij?


Kind en een vrouw die verwacht dat je die dag gewoon kan functioneren haha


Geen kind en vrouw gaat mee. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 21:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Psyched schreef:
Yesss!!! Good to be back. Loudness altijd top en nog eens terug als Solutio and The i's is top!


Word het exclusief TILLT / Solutio & The I's muziek of kunnen we ook eventueel Psyched muziek verwachten :x

Geen idee. Eerst het bier drinken overdag nog overleven. Maar verzoekjes mogen altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Eerst het bier drinken overdag nog overleven.

Zie ik daar een Reverser & Ripcordje aankomen? Dan zou de Loudness ervaring wel compleet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Maar verzoekjes mogen altijd

De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Psyched schreef:
Maar verzoekjes mogen altijd

De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.


Toen The I's 'Rommy - Vraag aan de Zee' draaide wist ik niet waar ik het zoeken moest.

Paling schreef:
Psyched schreef:
Eerst het bier drinken overdag nog overleven.

Zie ik daar een Reverser & Ripcordje aankomen? Dan zou de Loudness ervaring wel compleet zijn


Op stap met een tas vol gebrande CD's en een buik vol met wodka. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alm1ghty schreef:
Psyched schreef:
Maar verzoekjes mogen altijd

De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.


Toen The I's 'Rommy - Vraag aan de Zee' draaide wist ik niet waar ik het zoeken moest.

Pohhh wat een moment, vooral met The Four Tak - Op De Tandem erachteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2026 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2026 10:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?


Ja aantrekken die hap!
Ik heb mn oude TiLLT of The Magic Show shirtje ook nog wel. 30kilo geleden pastte hij perfect! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2026 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
corneelwr schreef:
Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?


Ja aantrekken die hap!
Ik heb mn oude TiLLT of The Magic Show shirtje ook nog wel. 30kilo geleden pastte hij perfect! :lol:


Gewoon aandoen joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2026 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
corneelwr schreef:
Zei d'r iemand ouderwets stampen inclusief Hardtraxx shirtjes en kraakpieperige youtube filmpjes naderhand?


Ja aantrekken die hap!
Ik heb mn oude TiLLT of The Magic Show shirtje ook nog wel. 30kilo geleden pastte hij perfect! :lol:


Ik word altijd wel geil van bonkige mannen met naveltruitjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2026 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Psyched schreef:
Maar verzoekjes mogen altijd

De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.


De Paladijns - Jouw Liefste Wens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2026 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Alm1ghty schreef:
Psyched schreef:
Maar verzoekjes mogen altijd

De zingende buschauffeur - mag ik even rapport, aub.


De Paladijns - Jouw Liefste Wens


Hitjesboer!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2026 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag alleen serieuze verzoekjes a.u.b... Dit is een serieus forum.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2026 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dan

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 15:37 
 
Hardtraxxer

Leeft dit een beetje, het is tenslotte al over 3,5 week?

Zelf grote twijfel ivm de tijden en omdat toch wel weer het festivalseizoen er aan komt. :clap:
Ik zal hem is opgooien in de groep, kijken of de papa's & mama's het nog trekken :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 21:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Boh bij mij heel erg in ieder geval! Zelfs in de studio bezig om nog wat leuks nieuws te maken in mn oude harde stijl en ook echt zin om weer eens een ouderwets harde loudness thera set neer te zetten :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 23:20 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Boh bij mij heel erg in ieder geval! Zelfs in de studio bezig om nog wat leuks nieuws te maken in mn oude harde stijl en ook echt zin om weer eens een ouderwets harde loudness thera set neer te zetten :woot: :woot: :woot:


Hype! Voor zowel nieuw oldschool Thera ramwerk als de set. Hopelijk weet je ook nog wat obscure Delete plaatjes die je wat minder vaak hoort onder het stof vandaan te trekken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2026 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Boh bij mij heel erg in ieder geval! Zelfs in de studio bezig om nog wat leuks nieuws te maken in mn oude harde stijl en ook echt zin om weer eens een ouderwets harde loudness thera set neer te zetten :woot: :woot: :woot:


moiiiiiinnnnnnnn :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2026 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-ori ... n-24-02-18

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2026 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-origins-2018-the-darker-side-of-classics-area-2-theracords-classics-solo-set-re-run-24-02-18

:cool:


Aah deze set kan ik mij echt volledig voor de geest halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2026 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-origins-2018-the-darker-side-of-classics-area-2-theracords-classics-solo-set-re-run-24-02-18

:cool:


Aah deze set kan ik mij echt volledig voor de geest halen.

Jouw geest zweeft daar nog ergens in de rondte of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
https://lsdb.nl/set/199164/dj-thera-origins-2018-the-darker-side-of-classics-area-2-theracords-classics-solo-set-re-run-24-02-18

:cool:


Aah deze set kan ik mij echt volledig voor de geest halen.

Jouw geest zweeft daar nog ergens in de rondte of niet?


Zeer zeker haha

Verder wel heel benieuwd hoe deze kaartverkoop loopt. Hoor er weinig van en zie vooral heel veel reclame.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten