Ben zelf wel blij dat het een overdag feest is geworden. Na het draaien om "8uur" thuis komen... Weet niet hoe ik dat vroeger deed
Altijd welkom, genoeg leuke cafeetjes! Ik moet er ook echt niet meer aan denken, was vroeger al 2/3 dagen van de rel na een nachtfeest, zal nu nog wel erger zijn geworden