Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2026 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
corneelwr schreef:
Kom een keer naar het mooie Leeuwarden zou ik zeggen :cool:

Paar keer gedaan. Was leuk voor doe past keer maar het trieste studenten volk verpest de sfeer flink


Nee joh, alleen maar mooie vrouwen daar die naar de hotelschool gaan. Niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2026 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbele post
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Zei er iemand bier drinken is Leeuwarden?! :whistle:

Ben zelf wel blij dat het een overdag feest is geworden. Na het draaien om "8uur" thuis komen... Weet niet hoe ik dat vroeger deed xd

Altijd welkom, genoeg leuke cafeetjes! Ik moet er ook echt niet meer aan denken, was vroeger al 2/3 dagen van de rel na een nachtfeest, zal nu nog wel erger zijn geworden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets in de pocket!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten