Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeiemorgen zeg wat een heerlijke line up. :woot:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor alleen B-Front en Delete gaat dit hem niet worden, ik sla hem over. Geen zin in een hele nacht slappe kicks met screeches.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Line-up
B-Front
Exit Mind [AT]
The Machine live
Crypsis
Dark Pact
E-Force
Main Concern [SE]
Phuture Noize
Primefire [CH]
Digital Mindz & Riiho [FI]
Artifact
Sub Sonik
Delete [AU]
Regain [PL]
Thera’s Training Sessions live

Wat dik dit :drool:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:26 
 
Hardtraxxer

Wat is er mis met de line up xD?

Delete, Regain, Main Concern...

Sub Sonik en Artifact wel verdient!
En ben benieuwd naar Primefire :)

Hopelijk geen Delete vs. Dark Pact.. maar beide gewoon solo :D
groetjes!
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Ik vind die line up ook echt heeel dik!

The Resistance, Riiho, Artifact, Machine Live... Heerlijk :bomb:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat mij betreft staat er gewoon te weinig variatie. Adaro, Zany, DR, Geck-O & Titan zijn bijvoorbeeld namen die ik graag op een Loudness zien. De hoeveelheid talenten en opkomende DJ's is leuk, maar er zit vrij veel tussen wat ik tot nu toe niet echt vet vind.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er staan wel wat leuke namen tussen maar ik had er iets meer van verwacht. Veel van die opkomende talenten die de hemel in geprezen worden zoals Digital Mindz en Riiho geef ik dus helemaal niks om. Ik mis gewoon een groot aantal namen die ik hier wel had verwacht.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Timothy zegt, leuk voor alle opkomende talenten, maar wat meer variatie had nice geweest. Overigens zijn de meeste geboekte talenten hier de wannabe hardcore kicks met een anti en hier en daar wat screeches.

Ligt eraan of ik wat mensen meekrijg, dan wel zekerheidje bij deze thuiswedstrijd.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, apart dat Titan hier niet staat met zijn album.

Verder wel een leuke line-up, niet heel speciaal. Wel leuk dat ze veel onbekende(re) namen een kans geven zich te bewijzen. Ik ben vast wel weer aanwezig, Loudness is gewoon standaard :D
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Loudness en dan zo'n line-up :worship:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet leuk genoeg helaas
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:04 
 

Valt me wat tegen, maar ik ga lekker toch
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een line up om eens mooi bij de talenten te gaan kijken.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende eerst helemaal niks van die nieuwkomers, maar heb ff wat opgezocht en tracks van Artifact en Thoqy spraken mij wel aan. En Shellshock en Regain zijn natuurlijk ook heel vet. Voor de rest een paar leuke namen. Line up is niet heel geweldig, maar ik ga me wel vermaken :D

WaVe schreef:
Line-up
B-Front
Exit Mind [AT]
Crypsis
Main Concern [SE]
Shellshock [GB]
Artifact
Thoqy [SK]
Delete [AU]
Regain [PL]
Thera’s Training Sessions live



Deze zou ik wel graag willen zien. Voor de rest laat ik me wel verrassen. Aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi altijd aan Loudness. Wat onbekendere artiesten de kans geven. Digital Mindz vs. Riiho is voor mij toch wel de set die er het meeste uitspringt.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:11 
 
Hardtraxxer

Zeker een kijken nemen bij sub sonik
:cool:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Zeker een kijken nemen bij sub sonik
:cool:


Misschien wel :p Wie weet ;)
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Karige line-up.. Niet leuk genoeg voor mij
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Zeker een kijken nemen bij sub sonik
:cool:


Mag ik je dan weer onderplakken? :P

Ook aanwezig. Daarna direct door naar familiedag :P
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 23:24 
 

Ilmar schreef:
Zeker een kijken nemen bij sub sonik
:cool:

Absoluut! Gefeliciteerd man, prachtige boeking! :D
Bericht Geplaatst op 02 sep 2014 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overslaan dus
Bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ilmar schreef:
Zeker een kijken nemen bij sub sonik
:cool:

Absoluut! Gefeliciteerd man, prachtige boeking! :D

patrickjeb schreef:
Overslaan dus

Deze twee reacties onder elkaar :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:34 
 

Hahaha verdomme
Bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Bedoelde het voor mezelf natuurlijk :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2014 15:37 
 
Hardtraxx Elite

Ik mis namen als Sasha F, Vazard, Zirkum, Chris One, Hardstyle Mafia, Prefix & Density, Warface, Titan en nog veel meer :P
Had beter gekund... maar denk dat ik wel aanwezig ben
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten