Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
flevoboys schreef:
hdhessel schreef:
8e keer Loudness ^^


8ste* ;)

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/1ste-1e
"Rangtelwoorden eindigen op -ste of -de: eerste, tweede, achtste, twaalfde. Als rangtelwoorden in cijfers worden geschreven, kan dit verschil in uitspraak in de schrijfwijze gehandhaafd worden: 1ste, 2de, 8ste, 12de, enzovoort.

Een alternatief is om in alle gevallen te volstaan met het achtervoegsel -e: 1e, 2e, 8e, 12e, enzovoort. Wel is het aan te bevelen om binnen één tekst consequent voor een van beide manieren te kiezen."

Niet zo zeuren zeg... het mag gewoon 8e zijn ;)
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:$

Ramon, was bij die comment nog aan het twijfelen maar was te lui om het op te zoeken. :D
Bericht Geplaatst op 21 aug 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Week later blijkbaar ook Glow in The Dark hier, definitief niet aanwezig dus.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Week later blijkbaar ook Glow in The Dark hier, definitief niet aanwezig dus.


Tchami :D .
Bericht Geplaatst op 21 aug 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rawbin schreef:
Week later blijkbaar ook Glow in The Dark hier, definitief niet aanwezig dus.


Tchami :D .


Fuck yeah :loving:
Bericht Geplaatst op 24 aug 2014 02:08 
 

Hopelijk wel weer aanwazig
Bericht Geplaatst op 25 aug 2014 01:03 
 

The Exorsist schreef:
Hopelijk wel weer aanwezig

:nono:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Loudness, vooral omdat het zo ver is voor mij... Wat kan ik verwachten in de Maassilo :bomb:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk bombastisch zoals je zelf al aangeeft.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wieringen schreef:
Eerste keer Loudness, vooral omdat het zo ver is voor mij... Wat kan ik verwachten in de Maassilo :bomb:

Hitte, weinig dansruimte, slecht geluid, lokaal paupervolk :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wieringen schreef:
Eerste keer Loudness, vooral omdat het zo ver is voor mij... Wat kan ik verwachten in de Maassilo :bomb:

Hitte, weinig dansruimte, slecht geluid, lokaal paupervolk :thumbup:


Hey :mad:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 01:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wieringen schreef:
Eerste keer Loudness, vooral omdat het zo ver is voor mij... Wat kan ik verwachten in de Maassilo :bomb:

Hitte, weinig dansruimte, slecht geluid, lokaal paupervolk :thumbup:

Je maakt mij niet echt enthousiast op deze manier. :(
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
lokaal paupervolk :thumbup:


En dat aantal gaat exponentieel omhoog sinds 2011. Zal deze editie nog erger zijn. Line up moet wel heel vet zijn dat ik hier weer kom. Een treinreis van 4 uur heeft daar ook aandeel in.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het wel meevallen met het paupervolk, ik ben een keer naar Delusion geweest in Paard van Troje in Den Haag xd xd wat een ballefeest was dat zeg.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
tommetjeuh schreef:
lokaal paupervolk :thumbup:


En dat aantal gaat exponentieel omhoog sinds 2011. Zal deze editie nog erger zijn. Line up moet wel heel vet zijn dat ik hier weer kom. Een treinreis van 4 uur heeft daar ook aandeel in.


Maar wat nou als jij het paupervolk bent in hun ogen? :lol:
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin. Iedereen kan zien dat ik superieur ben als feestganger. Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:49 
 

Nou lekker is dat. Woon net 4 dagen in Rotterdam en ik word meteen voor pauper uitgemaakt. Ik ga weer terug naar Groningen. gr
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Nou lekker is dat. Woon net 4 dagen in Rotterdam en ik word meteen voor pauper uitgemaakt. Ik ga weer terug naar Groningen. gr

hahahahah heo vaker ikm zie hoe leuker hij wordt!!
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:05 
 

Raven schreef:
AndyAsteroids schreef:
Nou lekker is dat. Woon net 4 dagen in Rotterdam en ik word meteen voor pauper uitgemaakt. Ik ga weer terug naar Groningen. gr

hahahahah heo vaker ikm zie hoe leuker hij wordt!!

Blij dat je hme zo leuk vindtd!!!1!!
Bericht Geplaatst op 31 aug 2014 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Wordt er veel op leeftijd gecontroleerd?
Bericht Geplaatst op 31 aug 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Wordt er veel op leeftijd gecontroleerd?

Vraag Sandertje maar
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up
B-Front
Exit Mind [AT]
The Machine live
Crypsis
Dark Pact
E-Force
Main Concern [SE]
Phuture Noize
Primefire [CH]
The Resistance
Digital Mindz & Riiho [FI]
Shellshock [GB]
Artifact
Brutality [FR]
Act of Rage
Thoqy [SK]
Sub Sonik
Delete [AU]
Regain [PL]
Thera’s Training Sessions live

Hosted by Nolz, Livid & Tellem

Kaartverkoop zaterdag 6 september 13:00 uur
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sub Sonik lekker bezig. Gefeliciteerd. :)

Verder; ga hem voor het eerst in een lange tijd overslaan wegens te slecht geluid, te veel drukte en meer dan genoeg feesten in die periode. Lineup trouwens ook niet interessant genoeg.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:27 
 
Hardtraxxer

Dit wordt mijn 4de loudness maar nu toch wel met de slechste line-up. Had hier graag Warface gezien. Delete maakt wel veel goed :D
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wordt dit hem niet nee.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten