Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Trailer:


Line-up:
B-Front
Exit Mind [AT]
The Machine live
Crypsis
Dark Pact
E-Force
Main Concern [SE]
Phuture Noize
Primefire [CH]
The Resistance
Digital Mindz & Riiho [FI]
Shellshock [GB]
Artifact
Brutality [FR]
Act of Rage
Thoqy [SK]
Sub Sonik
Delete [AU]
Regain [PL]
Thera’s Training Sessions live

Hosted by Nolz, Livid & Tellem

Tickets:
Kaartverkoop zaterdag 6 september 13:00 uur
http://tickets.b2s.nl

Locatie:
Maassilo
Maashaven Zuidzijde 1-2
3081 AE Rotterdam

Bron:
Boekje van Decibel
http://www.b2s.nl
http://www.b2s.nl/loudness2014/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:27 
 
Hardtraxx Newbie

Dit jaar hier waarschijnlijk maar een keer een kijkje nemen voor het eerst :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de afgelopen twee edities gemist te hebben hier maar weer eens aanwezig zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig, of de line-up moet heel belabberd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig met een vermakelijke line-up. Dit keer hopelijk ook in de binnenkant van de Maassilo. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Standaard aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, 1e keer Loudness :D

Hoe is het geluid hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig. :D

Hyperactive schreef:
Aanwezig, 1e keer Loudness :D

Hoe is het geluid hier?


Main is het geluid redelijk. Zaal twee heeft vaak overkill aan bass. Vorig jaar stond het geluid in zaal drie minder goed afgesteld dan in 2012, toen had je heerlijk geluid daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een hele goede line-up ga ik, anders niet. Maassilo editie hoef ik niet elke keer bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rotterdam!!! Absoluut aanwezig, wordt eerste keer Loudness :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen Maassilo editie viel wederom tegen, net als de editie daarvoor. Heerlijk dichtbij, dat wel, maar de Line-up moet wel heel erg goed zijn wil ik dit jaar gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen editie in de Maassilo was het geluid echt walgelijk slecht bij de hoofdzaal, te veel bass waardoor de hogere frequenties gewoon weggedrukt werden en dat was doodzonde. Zaal 2 amper geweest en zaal 3 was prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bij een hele goede line-up ga ik, anders niet. Maassilo editie hoef ik niet elke keer bij te zijn.

Dit heb ik ook eerlijk gezegd. Afgelopen editie daar viel me erg tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bij een hele goede line-up ga ik, anders niet. Maassilo editie hoef ik niet elke keer bij te zijn.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal feest vorig jaar ! Aanwezig, 10 minuutjes met de metro vanaf m'n kamer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 00:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afgelopen editie viel me ook erg tegen........
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Geniaal feest vorig jaar ! Aanwezig, 10 minuutjes met de metro vanaf m'n kamer :thumbup:

Nice ik ga ook, zal eens vragen als Bart ook gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 03:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig. :D

Hyperactive schreef:
Aanwezig, 1e keer Loudness :D

Hoe is het geluid hier?


Main is het geluid redelijk. Zaal twee heeft vaak overkill aan bass. Vorig jaar stond het geluid in zaal drie minder goed afgesteld dan in 2012, toen had je heerlijk geluid daar.


Okee thnx, word dus een kwestie van afwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Afgelopen editie viel me ook erg tegen........

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pete schreef:
Afgelopen editie viel me ook erg tegen........

:lol:

Was allang blij geweest als de editie uberhaupt tegen kon vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Avondje wegenwacht lijkt me anders ook erg gezellig.
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten