Zeer gezellig feest gehad! Veel bekenden en leuke sets meegemaakt!
Kwam binnen toen Artifact net Floorcrushers - Psycho Stylez draaide, heerlijke binnenkomer. Artifact draaide echt een zéér Loudness-waardige lijst, lekker veel oude tracks en lekker gevarieerd. Ook was het direct al best druk en zat de sfeer er erg goed in. Het mixwerk was niet heel erg goed, maar de tracklist en de sfeer maakten dat helemaal goed.
Hierna zijn we naar Exit Mind gegaan, een aantal leuke tracks gehoord.. maar er was totaal geen sfeer.. veel VDK buitenlanders en een paar heel erg misplaatste tracks. Heel vet dat hij HSM ft. Yuna-X - Follow Me draaide, maar waarom hij een paar tracks later ineens Church Of The Darkside draaide was me wel een beetje een raadsel

Had er iets meer van verwacht eigenlijk.
Toen naar één van de sets gegaan waar ik het meest naar uit keek, namelijk Bouncing Ball. Ik had Youri al gesproken en wist al een beetje wat er komen zou. Wat een heerlijke tracklist heeft deze man neergezet! Ook het plezier achter de draaitafels en de sfeer bij het publiek was erg goed! Heel vet om Drop 2 Your Knees en de originele Octavius Augustus live te horen

Het mixwerk was ook lekker strak en er werd soms leuk geteased!
Na Bouncing Ball even een half uurtje uitgerust en wat rondgelopen, vervolgens naar Dark Pact gegaan. Wat me opviel, was dat het mixwerk ook behoorlijk strak was.. verder niet bijzonder maar het was wel fijn! Vond dat Dark Pact erg safe draaide, behoorlijk veel hitjes.. vond dat erg jammer. Abyss & Watch Yourself waren wel heel vet! Één van de mindere sets vond ik dit.
Na Dark Pact even wat gegeten, het personeel was bijzonder sloom daar vond ik. Ik heb gekozen voor een broodje Unox, enkel en alleen omdat die al klaar waren

Was prima te doen, wel lekker aan de prijs.. 2 munten
Toen naar Delete gegaan, had eigenlijk gehoopt op een aantal oudere tracks.. maar helaas weinig gehoord. Proximity To Extinction was wel leuk. Ook was het erg druk en stond om de haverklap weer iemand voor je voeten stil te staan. Delete draaide best wel een aantal tracks die ik niet had hoeven horen tijdens zijn set; Red Alert, United From The Start, Hollow, Seven, Defend The Raw en die nieuwe Warface platen (die ik niet echt leuk vind). Laatste 10 minuten van Delete dus geskipt en alvast een plaatsje gezocht op de mainstage voor de set waar ik het meest naar uitkeek.
MAIN CONCERN. En wat een helden, wat een gruwelijke set hebben zij neergezet. Ook het geluid was zeer prima vooraan, vergeleken bij Exit Mind in het begin. Ik ben nog nooit zo los gegaan op een track als op Freakshow - Something Inside Me, iedereen stond me ook aan te kijken

Ook draaiden zij Nutty T - Nacho (Delete Remix) juist DE track die ik graag had willen horen bij Delete! Het mixwerk was heerlijk en ze draaiden lekker vlot door. Ook draaiden ze de Zany - Solar edit van Guido (Aphasious) geniaal gewoon! Dit was voor mij DE set van de avond!
+ Snel naar binnen
+ Geen lange wachtrijen bij muntjes
+ Geluid in zaal 1 (bij main concern), 3 en 4
+ Setjes van Artifact, Bouncing Ball & Main Concern
+ Gezelligheid, veel bekenden
+ Snelle bediening bij drinken
+ Parkeerplaats lekker dichtbij (en gratis)
- Hitte en drukte tijdens Delete in zaal 3
- Beetje tegenvallende sets van Delete, Dark Pact & Exit Mind
- Warmte in zaal 4
- Hoog (erg) VDK gehalte
Al met al een erg vet feest gehad!