Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:35 

Hardtraxx Elite

Dit was mijn eerste Loudness zeer goed vermaakt en toch binnen gekomen :D Setjes van Bouncing Ball, Thera en Main Concern waren toch wel heel baas! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:49 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Goed feestje gehad, alleen jammer dat ik heel moe was van 03:00 tot ongeveer 05:00. Ik wilde zelf heel graag wakker blijven, was lichamelijk ook niet uitgeput, maar ik viel af en toe bijna staand in slaap. Net iets over 5 naar Thera gegaan en toen was ik gelukkig over m'n slaap heen. Main Concern live wel leuker dan thuis, maar vond nog steeds het merendeel van de nummers gewoon niets pakkends hebben.
Ik moet ook zeggen dat ik bij B-Front een beetje de speciale nummers mistte, de wat oudere en/of minder bekende tracks die hij op Loudness altijd draait. Normaal heeft B-Front voor mij altijd de set van de avond, deze keer was dat Thera.

Volgende keer de dagen van tevoren m'n slaapritme aanpassen of 's middags voor het feest bijslapen, want dit was gewoon zonde van m'n feest.

inkakken is bijpakken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 22:57 

Donateur

Frenchcore kapot oor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:05 

Hardtraxxer

Phuture Noize draaide een plaat met een vrij lange opbouw aan het einde van de opbouw hoor je een paar pistool schoten waarop er een heerlijke gated kick komt. Iemand enig idee hoe deze plaat heet? Was volgens mij ergens tussen de 5de en 15de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:13 

Hardtraxxer

HbHendrik schreef:
Phuture Noize draaide een plaat met een vrij lange opbouw aan het einde van de opbouw hoor je een paar pistool schoten waarop er een heerlijke gated kick komt. Iemand enig idee hoe deze plaat heet? Was volgens mij ergens tussen de 5de en 15de plaat.

Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:34 

Hardtraxx Elite

HbHendrik schreef:

Artifact - Now We’re Talking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:47 

Hardtraxxer

Thanks Daan dat is hem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

HbHendrik schreef:
Thanks Daan dat is hem! :thumbsup:

Damn heb ik die gemist?..

Vond 't een apart feest, weet niet zo goed wat ik d'r van moet vinden. Dit was eigenlijk mijn eerste Loudness waar de line-up eigenlijk een beetje tegenviel. Niet veel grote(re) namen en een paar artiesten die ik nog niet eerder heb gezien. Dit hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, integendeel zelfs!

Ik ben her en der wat geweest. Heb eigenlijk niet echt slechte setjes gehoord, of iets dat me erg tegenviel qua muziekkeuze. Het enige wat eigenlijk (zoals ik had verwacht) tegenviel was 't geluid. Zie hier in de reacties boven mij toch wel positieve berichten over het geluid, maar dit was verre van goed naar mijn mening. Zaal 1 was 't echt gigantisch dof en kwam zowel het laag en hoog niet door. Moet hierbij wel zeggen dat ik niet veel in 't midden van de zaal ben geweest, maar dan nog. Zaal 2 was 't geluid te schel en was 't weer een overkill aan bas. In zaal 3 was 't geluid weer te zacht, wat weer ten koste ging van een stukje beleving. Zaal 4 vond ik dan wel weer redelijk, maar dat kwam denk ik omdat 't zo klein was.

Toch was 't feest gewoon prima aangezien ik met een hele leuke groep was. Aan de andere kant zijn d'r voor mij veel betere edities geweest. Dit was mijn 8e of 9e keer, dus zoiets mag d'r ook wel een keer tussen staan :) . Ik hoop dat de volgende editie in het Klokgebouw toch wat beter wordt, zowel de line-up als het geluid :)

Set van de avond.. Hmm, ik denk dat ik dan toch weer voor Delete ga, ookal had hij aan het einde toch wat misplaatste platen zo uit m'n hoofd.

Tot de volgende editie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 11:32 

Hardtraxx Elite

Over het algemeen ben ik eigenlijk zwaar teleurgesteld over deze editie.

- Wc's betalend
- Setjes van B-Front en Crypsis, ik verwachtte wat meer oude knallers van beide heren!
- Delete die Hollow, Seven, Defend The Raw etc. draait na wat extreem harde tracks.
- Trackkeuze van meeste nieuwkomers, allemaal zo standaard

+++ Main Concern: niets op aan te merken, dik geluid toen en vlot mixwerk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Delete die Hollow, Seven, Defend The Raw etc. draait

Die is ook ver weggezakt de afgelopen tijd. In b2s interview zeggen dat hij vanwege deze set naar nederland wou verhuizen. Dit omdat hij iets unieks kon brengen, en de feedback van het pubiek daarop. En nu vervolgens ook gewoon 13/12 setjes draaien. Van alle dj's had ik dat toch het minst van hem verwacht. Vazard blijf daar maar lekker in Australië :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 12:26 

Hardtraxx Elite

Zeer gezellig feest gehad! Veel bekenden en leuke sets meegemaakt!

Kwam binnen toen Artifact net Floorcrushers - Psycho Stylez draaide, heerlijke binnenkomer. Artifact draaide echt een zéér Loudness-waardige lijst, lekker veel oude tracks en lekker gevarieerd. Ook was het direct al best druk en zat de sfeer er erg goed in. Het mixwerk was niet heel erg goed, maar de tracklist en de sfeer maakten dat helemaal goed.

Hierna zijn we naar Exit Mind gegaan, een aantal leuke tracks gehoord.. maar er was totaal geen sfeer.. veel VDK buitenlanders en een paar heel erg misplaatste tracks. Heel vet dat hij HSM ft. Yuna-X - Follow Me draaide, maar waarom hij een paar tracks later ineens Church Of The Darkside draaide was me wel een beetje een raadsel :P Had er iets meer van verwacht eigenlijk.

Toen naar één van de sets gegaan waar ik het meest naar uit keek, namelijk Bouncing Ball. Ik had Youri al gesproken en wist al een beetje wat er komen zou. Wat een heerlijke tracklist heeft deze man neergezet! Ook het plezier achter de draaitafels en de sfeer bij het publiek was erg goed! Heel vet om Drop 2 Your Knees en de originele Octavius Augustus live te horen :worship: Het mixwerk was ook lekker strak en er werd soms leuk geteased!

Na Bouncing Ball even een half uurtje uitgerust en wat rondgelopen, vervolgens naar Dark Pact gegaan. Wat me opviel, was dat het mixwerk ook behoorlijk strak was.. verder niet bijzonder maar het was wel fijn! Vond dat Dark Pact erg safe draaide, behoorlijk veel hitjes.. vond dat erg jammer. Abyss & Watch Yourself waren wel heel vet! Één van de mindere sets vond ik dit.

Na Dark Pact even wat gegeten, het personeel was bijzonder sloom daar vond ik. Ik heb gekozen voor een broodje Unox, enkel en alleen omdat die al klaar waren :P Was prima te doen, wel lekker aan de prijs.. 2 munten xd

Toen naar Delete gegaan, had eigenlijk gehoopt op een aantal oudere tracks.. maar helaas weinig gehoord. Proximity To Extinction was wel leuk. Ook was het erg druk en stond om de haverklap weer iemand voor je voeten stil te staan. Delete draaide best wel een aantal tracks die ik niet had hoeven horen tijdens zijn set; Red Alert, United From The Start, Hollow, Seven, Defend The Raw en die nieuwe Warface platen (die ik niet echt leuk vind). Laatste 10 minuten van Delete dus geskipt en alvast een plaatsje gezocht op de mainstage voor de set waar ik het meest naar uitkeek.

MAIN CONCERN. En wat een helden, wat een gruwelijke set hebben zij neergezet. Ook het geluid was zeer prima vooraan, vergeleken bij Exit Mind in het begin. Ik ben nog nooit zo los gegaan op een track als op Freakshow - Something Inside Me, iedereen stond me ook aan te kijken :lol: Ook draaiden zij Nutty T - Nacho (Delete Remix) juist DE track die ik graag had willen horen bij Delete! Het mixwerk was heerlijk en ze draaiden lekker vlot door. Ook draaiden ze de Zany - Solar edit van Guido (Aphasious) geniaal gewoon! Dit was voor mij DE set van de avond!

+ Snel naar binnen
+ Geen lange wachtrijen bij muntjes
+ Geluid in zaal 1 (bij main concern), 3 en 4
+ Setjes van Artifact, Bouncing Ball & Main Concern
+ Gezelligheid, veel bekenden
+ Snelle bediening bij drinken
+ Parkeerplaats lekker dichtbij (en gratis)

- Hitte en drukte tijdens Delete in zaal 3
- Beetje tegenvallende sets van Delete, Dark Pact & Exit Mind
- Warmte in zaal 4
- Hoog (erg) VDK gehalte

Al met al een erg vet feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 13:57 

Hardtraxxer

Erg vet feest gehad. Het was de eerste keer Maassilo en ik vind het een top locatie voor een feest als Loudness. Geluid was primia, niet zo goed als in klokgebouw maar dit had ook niet verwacht.

+++ Ging overal goed los
++ B-front leuke set zoals altijd, ook leuk dat hij under attack draaide, had die al lang niet meer op een feest gehoord.
++ Delete jammer dat hij een paar nummers draaide die ik de afgelopen zomer of zelfs deze avond al te veel had gehoord. Maar nummer als The End, Ghetto, Syndrome, The Curse en Mutants maakte die paar mindere nummers ruimschoots goed.
+ Setjes van Phuture Noize en Regain. Leuke afwisseling tussen nieuwe en oude klappers.
+ raketjes die je bij de bar kon halen

- 3 euro betalen voor wc
- Dat je je flesje water niet mocht bijvullen bij de wc's, er werd vooral bij de wc's van zaal 1 best goed op gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 14:21 

Hardtraxx Veteran

De tracks die Delete koos van andere artiesten waren inderdaad nogal matig. Ook nog Red Alert en Satana (Zatox remix) -.- . Gelukkig ook wel aardig wat oude kneiters van zichzelf, wat een hoop goed maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 15:09 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
- Dat je je flesje water niet mocht bijvullen bij de wc's, er werd vooral bij de wc's van zaal 1 best goed op gecontroleerd.

Achteraan zaal 3 was het echt super makkelijk. :D
Flesje in je broekzak achteraan of achter je t-shirt en dan beetje van je t-shirt in je broek stoppen zodat het flesje blijft zitten.

Bij het buiten komen gewoon je flesje naast/achter je lichaam houden terwijl je buiten wandelt. Stuk of 5 keer zo gaan bijvullen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 15:34 

Hardtraxx Addict

Blijf het toch de grootste bullshit vinden wat betreft dat water bijvullen, onmenselijk in het eigenlijk gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:23 

Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Blijf het toch de grootste bullshit vinden wat betreft dat water bijvullen, onmenselijk in het eigenlijk gewoon.

Of ze moeten het betaalbaar maken. 3 euro om te pissen is ook belachelijk, je betaalt toch al een kaartje, kluisje etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:41 

Hardtraxxer

Ze moeten het geld toch ergens vandaan halen. Maakt niet uit of alles in de tickets zit of dat je nog los kluisjes en wc moet betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:50 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Hunto schreef:

Achteraan zaal 3 was het echt super makkelijk. :D
Flesje in je broekzak achteraan of achter je t-shirt en dan beetje van je t-shirt in je broek stoppen zodat het flesje blijft zitten.

Bij het buiten komen gewoon je flesje naast/achter je lichaam houden terwijl je buiten wandelt. Stuk of 5 keer zo gaan bijvullen. ^^

Ja klopt bij wc van zaal 3 zat de kraan ook niet in het zicht van de ingang van de wc. Ben soms gewoon expres even rondje gaan lopen om flesje bij te vullen. :$ Achteraf geluk bij een ongeluk geweest want als ik niet naar zaal 3 was gelopen voor water had ik nooit bij Phuture Noize terecht gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 18:53 

Hardtraxx Veteran

Eens kijken waar al die rumoer nou over is ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 04:39 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Vincent_ schreef:
Delete die Hollow, Seven, Defend The Raw etc. draait

Die is ook ver weggezakt de afgelopen tijd. In b2s interview zeggen dat hij vanwege deze set naar nederland wou verhuizen. Dit omdat hij iets unieks kon brengen, en de feedback van het pubiek daarop. En nu vervolgens ook gewoon 13/12 setjes draaien. Van alle dj's had ik dat toch het minst van hem verwacht. Vazard blijf daar maar lekker in Australië :/

Uitgezonderd van red alert en de tracks die eerder genoemd zijn draaide delete bij verre geen 13/12 setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:34 

Hardtraxx Addict

Idd, ook al paste die plaatjes er niet echt bij, ik kon wel even lekker weer op adem komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:38 

Hardtraxx Crew

Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten