Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front
Exit Mind [AT]
Crypsis
Dark Pact
E-Force
Main Concern [SE]
Digital Mindz & Riiho [FI]
Delete [AU]
Regain [PL]
Thera’s Training Sessions live

Hou een boel leuks over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar het begon met alleen Headliners, is het nu voornamelijk alleen opkomend 'talent'. Blij dat ik deze skip, want met die nieuwe namen heb ik niet al te veel om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ik mis namen als Sasha F, Vazard, Zirkum, Chris One, Hardstyle Mafia, Prefix & Density, Warface, Titan en nog veel meer :P
Had beter gekund... maar denk dat ik wel aanwezig ben


Die missen we op veel te veel feesten, veel te ondergewaardeerd :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:46 
 

chas1n schreef:
ramon038 schreef:
Ik mis namen als Sasha F, Vazard, Zirkum, Chris One, Hardstyle Mafia, Prefix & Density, Warface, Titan en nog veel meer :P
Had beter gekund... maar denk dat ik wel aanwezig ben


Die missen we op veel te veel feesten, veel te ondergewaardeerd :( .

Mee eens, vooral Chris One.. Is weer lekker aan het produceren geslagen en zet eigenlijk altijd interessante setjes neer. Zou leuk zijn om hem wat vaker te zien ^^
Prefix & Density vind ik ook wel wat ondergewaardeerd eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
chas1n schreef:
ramon038 schreef:
Ik mis namen als Sasha F, Vazard, Zirkum, Chris One, Hardstyle Mafia, Prefix & Density, Warface, Titan en nog veel meer :P
Had beter gekund... maar denk dat ik wel aanwezig ben


Die missen we op veel te veel feesten, veel te ondergewaardeerd :( .

Mee eens, vooral Chris One.. Is weer lekker aan het produceren geslagen en zet eigenlijk altijd interessante setjes neer. Zou leuk zijn om hem wat vaker te zien ^^
Prefix & Density vind ik ook wel wat ondergewaardeerd eerlijk gezegd.

Maar Prefix & Density worden regelmatig geboekt hier en de dik gedrukte namen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 00:06 
 

Fluxion schreef:
Maar Prefix & Density worden regelmatig geboekt hier en de dik gedrukte namen niet.

Ja oke, wel een stuk vaker. Maar ik vind het niveau van de producties van P&D dusdanig hoog, vooral het laatste half jaar, dat ze toch wel meer zouden verdienen. Had ook stiekem heel erg gehoopt dat ze hier zouden staan maar helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Fluxion schreef:
Maar Prefix & Density worden regelmatig geboekt hier en de dik gedrukte namen niet.

Ja oke, wel een stuk vaker. Maar ik vind het niveau van de producties van P&D dusdanig hoog, vooral het laatste half jaar, dat ze toch wel meer zouden verdienen. Had ook stiekem heel erg gehoopt dat ze hier zouden staan maar helaas :(

Ja, ik hoopte er ook wel op, net als het merendeel van dat lijstje net. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die denkt dat dat dit niet de gehele line-up is? Hier kan je alleen 3 zalen mee vullen als er heel wat setjes van 1.5 uur zijn en er geen vs zijn, wat natuurlijk kan. Misschien dat er nog een aantal headliners bijkomen zoals titan (album) en b-freqz (anthem).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ben ik de enige die denkt dat dat dit niet de gehele line-up is? Hier kan je alleen 3 zalen mee vullen als er heel wat setjes van 1.5 uur zijn en er geen vs zijn, wat natuurlijk kan. Misschien dat er nog een aantal headliners bijkomen zoals titan (album) en b-freqz (anthem).

Precies evenveel namen als de vorige Maassilo editie.
Er waren toen ook inderdaad heel wat setjes van 1.5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
b-freqz (anthem).


Psycho was toch het Loudness Anthem van de Klokgebouw editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
tomac schreef:
b-freqz (anthem).


Psycho was toch het Loudness Anthem van de Klokgebouw editie?


Wil je zeggen dat er ook een Maassilo Loudness anthem komt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
tomac schreef:
b-freqz (anthem).


Psycho was toch het Loudness Anthem van de Klokgebouw editie?

Art van anthem is hetzelfde als van de Maassilo editie.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 07:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is geen anthem maar de Loudness Soundtrack :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee jaar terug werd er ook nog vlak van tevoren een derde stage bekend gemaakt, zou zomaar kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja gevuld met nog meer upcoming. Toch niet met headliners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
tomac schreef:
b-freqz (anthem).


Psycho was toch het Loudness Anthem van de Klokgebouw editie?


Of in 2010 het anthem/soundtrack van Chris One - Psycho Factory010 editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 17:35 
 

3e area hoeft van mij niet zo nodig, tenzij ze ook extra artiesten aan de line up toevoegen en vervolgens alle artiesten opnieuw gaan verdelen over de area's ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maassilo is 3 area's tijdens Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja gevuld met nog meer upcoming. Toch niet met headliners.

The Geminizers/Dark Pact/Blackburn/X-Pander :P
Toen ook nog wel upcoming namen, maar op dat moment zeker niet onbekend en vrij geliefd bij veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Shellshock .. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt voor mij zoiets denk ik:

23:00 00:00 Artifact
00:00 01:00 Exit Mind
01:00 01:30 Rondlopen / Act of Rage
01:30 02:00 The Machine Live
02:00 03:00 Riiho vs. Digital Mindz
03:00 04:00 Sub Sonik
04:00 04:30 Thera Live
04:30 05:30 Main Concern
05:30 07:00 Delete vs. Dark Pact
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Wordt voor mij zoiets denk ik:

23:00 00:00 Artifact
00:00 01:00 Exit Mind
01:00 01:30 Rondlopen / Act of Rage
01:30 02:00 The Machine Live
02:00 03:00 Riiho vs. Digital Mindz
03:00 04:00 Sub Sonik
04:00 04:30 Thera Live
04:30 05:30 Main Concern
05:30 07:00 Delete vs. Dark Pact


Waar ergens is de Timetable dan? Hoe de hell weet jij nou wie er wanneer draait? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
The Geminizers/Dark Pact/Blackburn/X-Pander :P
Toen ook nog wel upcoming namen, maar op dat moment zeker niet onbekend en vrij geliefd bij veel mensen.

Valt nog mee inderdaad. Maar goed, in mijn ogen nog meer hetzelfde en geen reden om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:38 
 

Nou als The Geminizers komen ga ik daar echt wel heen hoor. Godcore, Out of Control (Vazard & Delete Remix) eventueel, Moridin platen en vaak gruwelijk mixwerk ben ik echt wel bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
ramon038 schreef:
Ik mis namen als Sasha F, Vazard, Zirkum, Chris One, Hardstyle Mafia, Prefix & Density, Warface, Titan en nog veel meer :P
Had beter gekund... maar denk dat ik wel aanwezig ben


Die missen we op veel te veel feesten, veel te ondergewaardeerd :( .

Vazard ook vooral inderdaad. Toch eigenlijk oprichter van Spoontech met Delete? Denk dat je, als je echt veel boekingen wilt hebben, sowieso wel in Nederland moet wonen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten